اکسس پوینت مدل Ruckus R510 راکاس

اکسس پوینت مدل Ruckus R510 راکاس

اکسس پوینت مدل R510، دارای فناوری‌هایی است که فقط در مجموعه راکاس یافت می‌شود. مدیریت آسانی دارد و استقرار هر تعداد اکسس پوینت راکاس را برای شما ساده می‌کند. این اکسس پوینت برای مکان‌های کوچک و متوسط مانند هتل‌های معمولی و فروشگاه‌‌ها طراحی شده و با کارایی بالای خود توجه و راضایت مصرف‌کنندگان را جلب کرده است.

اکسس پوینت مدل Ruckus R510 راکاس
اکسس پوینت مدل Ruckus R510 راکاس
اکسس پوینت مدل Ruckus R510 راکاس

در مکان‌های کوچک و متوسط ​​معمولا تعداد کمتری از دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ با این حال، وای-فای با کارایی بالا برای تمام مکان‌ها موردنایز است و کاربرانی که به اینترنت متصل می‌شوند، از همان برنامه‌های کاربردی‌ای که روزانه استفاده می‌کنند و سرویس‌های ابری که پهنای باند بالایی مصرف می‌کنند، استفاده می‌کنند. از طرفی، تعداد دستگاه‌های اینترنت اشیاء روز‌به‌روز در سراسر جهان در حال افزایش هستند که نیاز به اتصال به اینترنت دارند. بنابراین، کاربران اینترنت جهانی، انتظار دارند در هر مکان و زمانی ارتباط ثابت و پایدار خود با اینترنت را حفظ کنند.

اکسس پوینت ارائه شده با فناوری 802.11ac Wave 2 مدل R510 از برند راکاس، ترکیبی ایده‌آل از عملکرد، قابلیت اطمینان و پوشش‌ را برای مکان‌های داخلی با تعداد کاربران کم و متوسط ،​​ارائه می‌دهد. R510 برای مکان‌هایی ​​مانند شرکت‌های کوچک و متوسط، مکان‌های مشترک در هتل‌ها و ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها و دفاتر و شعبه‌ها، انتخابی عالی است. برای مثال، در مناطق مشترک هتل، R510 دسترسی بی‌سیم با کارایی بالا را فراهم می‌کند. در فروشگاه‌ها، می‌تواند اتصال پایدار را برای برنامه‌های ویدیویی با کیفیت بالا، تلفن‌های IP بی‌سیم و اسکنرها فراهم کند.

اکسس پوینت مدل R510 با استفاده از فناوری‌های انحصاری موجود در اکسس پوینت‌های راکاس، از سرعت داده تا 1.2 گیگابیت بر ثانیه، همراه با Wi-Fi پیشرو در صنعت برای افزایش دامنه و کاهش تداخل پشتیبانی می‌کند. این مدل پوشش‌دهی گسترده با +BeamFlex  ثبت شده را با استفاده از الگوهای آنتن چندجهته فراهم می‌کند. همچنین، می‌توانید توان عملیاتی را با ChannelFly بهبود دهید که به صورت پویا کانال‌های Wi-Fi پرتراکم کمتری را برای استفاده پیدا می‌کند.

علاوه بر این، R510 ویژگی‌های نسل بعدی وای‌ فای 802.11ac مانند اتصال MultiUser MIMO (MU-MIMO) را ارائه می‌دهد. می‌تواند به طور همزمان به دستگاه‌‌های متعدد کاربران وصل شود و کارایی زمان پخش و توان عملیاتی کلی را برای همه کاربران، حتا آن‌هایی که کلاینت‌های غیر Wave 2 دارند، کاملا بهبود بخشد. R510 همچنین دارای یک پورت USB برای دستگاه‌های IoT مانند بلوتوث کم‌انرژی (BLE) است.

ویژگی‌های اکسس پوینت مدل Ruckus R510 راکاس

عملکرد بالای وای-فای

با فناوری آنتن تطبیقی ​​+BeamFlex و مجموعه‌ای از 64 الگوی آنتن جهت‌دار، یک تجربه کاربری عالی خواهید داشت. آنتن‌های تطبیقی ​​+BeamFlex به R510 این امکان را می‌دهند که به صورت پویا از بین الگوهای آنتن (تا 64 ترکیب ممکن) در زمان واقعی انتخاب کند تا بهترین ارتباط ممکن را با هر دستگاه برقرار کند. این مسئله منجر به پوشش‌دهی بهتر وای فای و کاهش تداخل RF می‌شود.

اتصال تعداد بیشتر دستگاه‌های کاربران

دستگاه‌های بیشتری را همزمان با دو جریان MU MIMO  و دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز متصل کنید و در عین حال عملکرد دستگاه غیر Wave 2 را افزایش دهید.

عملکرد بهینه خودکار

فناوری کانال پویا  ChannelFly از یادگیری ماشین برای یافتن خودکار کانال‌های با تراکم کم استفاده می‌کند. کاربران همواره بالاترین توانی را که باند می‌تواند پشتیبانی کند دریافت می‌کنند.

گزینه‌های مدیریت چندگانه

 R510 را می‌توانید از فضای ابری و به‌صورت مجازی یا فیزیکی مدیریت کنید.

شبکه مش بهتر

کابل‌کشی‌های با هزینه بالا و پیکربندی‌های پیچیده مش را با فناوری مشبک‌سازی بی‌سیم SmartMesh کاهش دهید تا به صورت پویا شبکه‌های مش self-forming و self-forming ایجاد کنید.

R510  با زیرساخت شبکه موجود شما ادغام می‌شود

بهترین عملکرد و قابلیت اطمینان را با قیمتی عالی ارائه می‌کند که آن را به اکسس پوینت ایده‌آل برای مکان‌های با سایز متوسط  تبدیل می‌کند.

ارتباط با کیفیت بالا برای مناطق مشترک

R510 برای استقرار در مکان‌هایی مانند هتل‌های معمولی با سایز متوسط، برای ارائه اتصال بی‌سیم با کیفیت بالا و همچنین اتصالات سیمی به تلفن IP و دستگاه‌های مهمان ایده‌آل است.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

ویژگی‌های سخت‌افزاری

رابط: 
2 x 1GbE ports, RJ-45, PoE in on one port
USB 2.0 port, Type A connector
قفل امنیت فیزیکی: 
-
دکمه‌ها: 
-
منبع تغذیه: 
802.3af: 12.6W

DC Input 12 VDC 10A: 11.9W

برق مصرفی: 
-
ابعاد : 
16.8(L) x 16.5(W) x 4.1(H) cm

6.6 (L) x 6.49(W) x 1.6(H) in
نوع آنتن: 
آنتن های تطبیقی ​​BeamFlex+
آنتن تطبیقی ​​که حداکثر 64 الگوی آنتن منحصر به فرد را در هر باند ارائه می‌دهد
نحوه نصب: 
دیوار، سقف، میز، براکت امن که جداگانه تهیه می‌شود

ویژگی‌های بی‌سیم

استانداردهای بی‌سیم: 
IEEE 802.11a/b/g/n/ac Wave 2
فرکانس: 
2.4-5
نرخ انتقال: 
2.4GHz: 400Mbps

5GHz: 867Mbps
عملکردهای بی‌سیم: 
WMM, Power Save, Tx Beamforming, LDPC, STBC, 802.11r/k/v

Hotspot

Hotspot 2.0

Captive Portal

WISPr
امنیت بی‌سیم: 
WPA-PSK, WPA-TKIP, WPA2 AES, 802.11i, Dynamic PSK

WIPS/WIDS

مدیریت

برنامه مدیریتی: 
-
مدیریت متمرکز: 
ZoneDirector
دسترسی ابری: 
Cloud Wi-Fi
هشدار ایمیل: 
-
کنترل روشن/خاموش LED: 
-
مدیریت کنترل دسترسی مک آدرس: 
-
SNMP: 
-
سیستم گزارش‌گیری محلی/Remote Syslog: 
-
SSH: 
-
مدیریت وب‌محور: 
-
مدیریت L3: 
-
مدیریت چند مکانی: 
-
مدیریت VLAN: 
802.1Q (1 per BSSID or dynamic per use based on RADIUS)

VLAN Pooling

Port-based

سایر ویژگی‌ها

گواهینامه‌ها: 
Wi-Fi CERTIFIED™ a, b, g, n, ac

Passpoint®, Vantage

EN 60950-1 Safety

EN 60601-1-2 Medical

EN 61000-4-2/3/5 Immunity

EN 50121-1 Railway EMC

EN 50121-4 Railway Immunity

IEC 61373 Railway Shock & Vibration

UL 2043 Plenum

EN 62311 Human Safety/RF Exposure

WEEE & RoHS

ISTA 2A Transportation
اقلام همراه بسته: 
-
سیستم‌عامل سازگار: 
-
دمای قابل تحمل : 
0ºC (32ºF) to 50ºC (122ºF)

نظر شما چیست؟