SYNOLOGY راهکاری مطمئن برای ذخیره‌سازی اطلاعات
شرکت سینولوژی در سال 2000 فعالیت خود را در تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار تجهیزات ذخیره‌ساز چندمنظوره در سه دسته خانگی، تجاری، حفاظتی آغاز کرد. وجه تمایز این برند با سایر برندها، نرم‌افزار DSM آن است که قدرتمند، قابل‌اعتماد و همراه با طراحی مهندسی در این حوزه ظاهرشده و تقریبا تمامی نگرانی‌های کاربر را در تمامی سطوح پوشش داده است. این نرم‌افزار قابلیت اطمینان را در تمامی سطوح (خرابی هارد، دستگاه، قطع شدن ارتباط شبکه و ...) پوشش می‌دهد و همچنین با مهندسی که صورت گرفته می‌تواند با منابعی بسیار کم، همچون سروری قدرتمند فعالیت کند که این طراحی هزینه‌های مجموعه‌های تجاری را بسیار کاهش می‌دهد یا در حوزه خانگی یک فضای ابری (Private Cloud) شخصی را فراهم می‌کند. در ادامه به قابلیت‌های این تجهیز در حوزه‌های خانگی و تجاری می‌پردازیم.

1606683296_1_0.gif

تجهیزات خانگی

این برند با انتخاب سخت‌افزار کمتر و متناسب با نیاز کاربر خانگی، هزینه تهیه این دستگاه را مقرون‌به‌صرفه کرده است. این دسته از تجهیزات که سری‌های J و Value را شامل می‌شود تمامی استانداردهای خانگی از جمله تولید صدای کم، عدم تولید نویزهای مضر برای سلامتی و ... را رعایت کرده و با پکیج‌های نرم‌افزاری بسیاری که به‌صورت رایگان در اختیار کاربر قرار داده امکان اشتراک دیتا، تصاویر، ویدیو ها، موزیک‌ها و ... را بین کاربران با سادگی فراهم می‌کند. همچنین دسترسی به فضای تجهیز را به‌صورت راه دور از طریق اینترنت که امروزه با نام Cloud مشهور است، فراهم می‌کند و این Cloud شخصی، ایمن است که در هر موقعیتی که دسترسی به اینترنت داشته باشید امکان انتقال اطلاعات یا دانلود آن‌ها از Private Cloud خود را دارا است. کاربر با نصب پکیج‌های مورد نیاز خود به‌صورت رایگان روی تجهیز و برقراری ارتباط به‌صورت بی‌سیم یا کابلی با موبایل یا کامپیوتر یا تلویزیون خود امکان انتقال اطلاعات به تجهیز سینولوژی یا دریافت فایل‌ها به‌صورت Stream از دستگاه ذخیره‌ساز سینولوژی را فراهم می‌کند.


تجهیزات تجاری

این دسته از تجهیزات سینولوژی که شامل سری‌های Plus، FS و XS هستند، با بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی و نرم‌افزار مناسب با نیاز کاربران، امکان فراهم کردن بستری آماده و قابل‌اطمینان را دارند. از قابلیت‌های این حوزه می‌توان به File Sharing، Data Backup، Snap shots and Replication، High Availability، ISCSI Storage، Virtualization و سرویس‌هایی از قبیل DNS، DHCP، SRM، Mail Server، Cloud و حتی مانیتور و رکورد دوربین‌های مداربسته اشاره کرد. 


خرید این تجهیز با هزینه‌ای بسیار کم در حوزه Enterprise می‌تواند سرویس‌هایی حیاتی را فراهم کند. در واقع شما می‌توانید با خرید یک تجهیز تمامی سرویس‌های حیاتی خود را راه‌اندازی کنید و برای از بین بردن Single Point Of Failure می‌توانید از قابلیت کلاستر High Availability استفاده کنید.

ICTN توزیع‌کننده رسمی محصولات سینولوژی در ایران 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟