دسترسی به جدول پخش بازی ها
25/03/1397 - 02:25
چگونه جدول زمان‌بندی پخش مسابقات جام جهانی فوتبال را به تقویم گوشی خود اضافه کنیم
اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که اطلاع از زمان برگزاری و پخش مسابقات جام جهانی روسیه برای شما حائز اهمیت است، باید تقویم گوشی خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا اطلاعات مربوط به انجام بازی‌ها جام جهانی روسیه را در اختیار شما قرار دهد.

1606683296_1_0.gif

بهترین راهکاری که به شما اجازه می‌دهد با خیال آسوده به تماشای مسابقات جام جهانی روسیه 2018 بپردازید اضافه کردن جدول زمانی پخش مسابقات جام جهانی روسیه 2018 به تقویم گوشی هوشمندتان است. در این حالت پیش از آن‌که مسابقات جام جهانی روسیه 2018 برگزار شود از وجود آن‌ها مطلع خواهید شد.

افزودن جدول زمان‌بندی پخش مسابقات جام جهانی فوتبال به تقویم گوشی 

برای  اضافه کردن جدول زمانی پخش مسابقات جام جهانی روسیه 2018  کافی است در مرورگر کامپیوتر خود آدرس اینترنتی calendar.google.com را وارد کنید. در صفحه ظاهر شده روی گزینه Continue کلیک کنید.

در ادامه در پانل سمت چپ مکانی که عبارت Add a friend’s calendar روی آن قرار دارد کلیک کرده و در ادامه گزینه From URL را انتخاب کنید.

در کادر ظاهر شده آدرس https://ics.fixtur.es/v2/league/fifa-2018-russia.ics را وارد کنید تا جدول پخش مسابقات  جام جهانی روسیه 2018 به تقویم شما اضافه شود.

از این پس اگر برنامه Google Calendar را روی گوشی اندرویدی خود اجرا کرده و به آن وارید شوید و یکبار اطلاعات در آن را نوسازی کنیم  جدول زمانی پخش مسابقات جام جهانی روسیه 2018 به گوشی شما اضافه خواهد شد. اگر مالک یک آی‌فون هستید و از برنامه Google Calendar استفاده نمی‌کنید، برای شما نیز راهکار دیگری وجود دارد. برای این منظور باید آدرس webcal://ics.fixtur.es/v2/league/fifa-2018-russia.ics?50d189988feeb1fd را در مرورگر گوشی هوشمند خود وارد کنید. با اینکار تاریخ و زمان مسابقات جام جهانی روسیه 2018 به تقویم iCal شما اضافه خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟