جلوگیری از هدر رفت اینترنت موبایلی
دانلود کنید: مدیریت بر مصرف اینترنت موبایلی با چهار قابلیت جدید Datally
مدیریت بر مصرف اینترنت موبایلی بیش از آن‌چه به صرفه‌جویی در میزان مصرف باتری گوشی اندرویدی شما کمک کند به جیب شما کمک می‌کند تا متحمل هزینه‌های بیهوده مصرف اینترنت نشوید. برنامه‌های مختلفی به منظور مدیریت بهینه بر مصرف اینترنت موبایلی ارائه شده‌اند که Datally از معروف‌ترین آن‌ها است که به تازگی همراه با چهار قابلیت جدید در اختیار کاربران قرار گرفته است.

1606683296_1_0.gif

برنامه Datally که از سوی گوگل منتشر شده یکی از ایده‌آل‌ترین برنامه‌های اندرویدی است که به شما اجازه می‌دهد به شکل دقیقی بر مصرف اینترنت گوشی موبایلی خود نظارت داشته باشید. جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده از سوی این برنامه همراه با چهار قابلیت کاربردی ارائه شده که در ادامه نگاه اجمالی به این چهار ویژگی خواهیم داشت.

ویژگی اولی که Guest Mode نام دارد به شما اجازه می‌دهد بر نحوه مصرف اینترنت مهمانان محدودیت‌هایی را اعمال کنید. همچنین به شما اجازه می‌دهد گذرواژه جدیدی را برای آن‌ها تعریف کنید تا این افراد پس از اتصال قادر نباشند محدودیت‌هایی که برای آن‌ها تنظیم کرده‌اید را تغییر داده یا آن‌را دور بزنند. این ویژگی به ویژه برای افرادی مناسب است که در برخی موارد گوشی خود را به دیگران قرض می‌دهند و از بابت تمام شدن زودهنگام اینترنت موبایلی خود نگران هستند.

ویژگی دوم Daily Limit نام دارد. قابلیتی که اجازه می‌دهد حداکثر سقف مجاز اینترنت روزانه را تعیین کنید. زمانی که به سقف تعیین شده نزدیک شده یا از آن عبور کنید این برنامه هشداری به شما نشان می‌دهد. پس از مشاهده هشدار می‌توانید همچنان از اینترنت موبایلی استفاده کرده یا اینترنت گوشی خود را قطع کنید تا فردا بتوانید از آن استفاده کنید. بدون شک این راهکار خوبی است که میزان وابستگی بیش از اندازه خود به اینترنت و گوشی را کم کنید!

ویژگی سوم Unused Apps است. گوگل می‌گوید: «بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد نزدیک به 20 درصد از اینترنت موبایلی را برنامه‌هایی مصرف می‌کنند که در پس‌زمینه گوشی اجرا می‌شوند. برنامه‌هایی که نزدیک به یک ماه از آخرین اجرای آن‌ها گذشته است. این برنامه قادر است چنین برنامه‌هایی را شناسایی کرده و مانع از آن شود که اینترنت موبایلی را بیهوده مصرف کنند.»

چهارمین ویژگی Find Wi-Fi نام دارد که در اصل یک قابلیت به‌روز شده است که اجازه می‌دهد نقشه‌ای از نقاط دسترسی وای‌فایی که پیرامون‌تان قرار دارد را مشاهده کنید. این قابلیت حتا به شما اجازه می‌دهد با تخصیص امتیاز به هات‌اسپات‌ها به دیگران کمک کنید نقاط دسترسی ایمن را به راحتی پیدا کنند. برای دانلود این برنامه کاربردی به آدرس  Datally: mobile data-saving & WiFi app by Google مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟