15/08/1397 - 14:45
تجربه‌ی سفر با کدام تورهای ساحلی تکرار نشدنی است؟!
برای سفر پاییزه خیلی ساده می‌توانید برنامه‌ریزی کنید. با یک نگاه ساده به پیشنهادهای مسافرتی می‌توانید از سرما و کاهش دما در این فصل جدا شوید و در هوای گرم و معتدل کشورهای ساحلی قدم بگذارید و حسابی استراحت کنید.

1606683296_1_0.gif

با تور ویتنام لوکس و بی‌تکرار سفر کنید!

تجربه‌ی سفر با کدام تورهای ساحلی تکرار نشدنی است؟!
تور ویتنام شما را میهمان یک سفر لوکس ویژه می‌کند. مسافرتی به یکی از زیباترین کشورهای ساحلی که کمتر کسی تاکنون قدم به آن گذاشته است. برنامه‌های تفریحی و گشت و گذارهای دریایی، بهشتی از تفریح‌ها و سرگرمی‌های ساحلی را به روی شما باز می‌کند. اگر مشتاق به تجربه‌ی سفری لوکس و ویژه هستید، حتما انتخاب مناسبی داشته‌اید و به‌ خوبی و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانید در بهترین هتل‌ها ساحلی بمانید و از منظره‌های تماشایی آنها لذت ببرید.
در هوای سرد و کاهش دمای چشمگیر پاییزی وارد هوای گرم و معتدل ویتنام می‌شوید، در این فصل عاشقی اتفاقا در این کشور هم می‌توانید بهترین و لوکس‌ترین فعالیت‌های عاشقانه‌تان را انجام دهید با کشتی‌های کروز به اعماق دریا بروید و به تنهایی و به همراه همسرتان در آرامش آبی دریا شنا کنید و یا ساعت‌ها بر روی عرشه‌ی کشای با بهترین خدمات پذیرایی شوید و از طلوع و غروب خورشید لذت ببرید.
استانداردهای بالا و خدمات ویژه‌‌ی گردشگری در ویتنام دقیق و جذاب است برای همین اینجا مورد توجه توریست‌های اروپایی بوده و در نظرسنجی‌ها همیشه امتیاز مناسبی در این موضوعات دریافت کرده‌اند.
با همین جزییات خیلی ساده می‌توانید برای سفر به ساحل‌های جذاب ویتنام سفر کنید و بهترین تجربه‌ی این سفرها را داشته باشید.
برنامه‌ریزی برای این سفر خیلی سخت نیست، با هماهنگی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانید با ارایه مدارک برای اخذ ویزا، به این سفر بروید، اگر هم‌اکنون دریفات مرخصی یک‌هفته‌ای برای شما سخت است، با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی کنید و یکی از بهترین برنامه‌های تور ویتنام نوروز 98 رزرو کنید.

با تور بدروم بهترین عکس‌های اینستاگرامی را بگیرید!

تجربه‌ی سفر با کدام تورهای ساحلی تکرار نشدنی است؟!
تور بدروم ، سفری ساده به یکی از زیباترین ساحل‌های ترکیه است. در حقیقت وقتی از سواحل زیبای این کشور صحبت می‌کنیم سواحل ماسه سفید درخشان و آب‌های آبی و کریستالی همراه با آفتاب دلنشین در ذهن تصویر می‌شود.
شما می‌توانید در سواحل ترکیه به شنای کم عمق، جت‌ اسکی سواری، کایاک سواری و یا قایق سواری بپردازید.
البته بدروم به غیر از این تفریح های ساحلی دیدنی‌ها خیلی زیبایی هم دارد که شما به همراه راهنمای فارسی زبان تور، می‌توانید به تماشای آنها بروید؛ موزه باستان‌شناسی زیر دریا، قلعه سنت پیتر و دروازه مایندوس از مشهورترین آنهاست که بهتر است ببینید و بعد از تماشای اینها به سمت شهر قدیمی بدروم بروید و از میان خانه‌های سفید پوشیده شده از گل‌های رنگی در کوچه پس‌کوچه‌های شهر قدم بزنید و با مردم محل معاشرت کنید و بهترین عکس‌های اینستاگرامی خودتان را در اینجا ثبت کنید و خاطرات خوبی را به یادگار بیاورید.
قطعا وقتی به بدروم آمده‌اید به تماشای آرامش دریا هم می‌روید پس به سمت ساحل‌های زیبای شهر بروید و در رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی بنشنیند و خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی را با نویشیندنی خنک سفارش دهید.
Miam یکی از مشهورترین آنهاست،  این رستوران کاملا لب ساحل است و میزهای آن بر روی آب قرار گرفته‌اند. انواع ماهی‌های تازه را به بهترین دستور پخت‌های سرآشپز ترک خود برای شما سرو می‌کند.
رسیدن به بدروم برای ایرانی‌های خیلی ساده است، فقط باید گذرنامه‌ی معتبر داشته باشید و مسافر آن شوید. برای همین از هم‌اکنون می‌توانید با تورهای ارزان برنامه‌ریزی کنید و تعطیلات عید را در این شهر ساحلی زیبا بگذرانید. به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و بهترین تور بدروم نوروز 98 را رزرو کنید.

با تور بالی تمرین یوگا و مدیتیشن کنید!

تجربه‌ی سفر با کدام تورهای ساحلی تکرار نشدنی است؟!
بالی ، یکی از مشهورترین جزیره‌های اندونزی است که شهرت جهانی آن همه‌ی عاشقان سفرهای لوکس و بی‌نظیر را به خود جلب کرده است. زیبایی‌ها و امکانات و تجهیزات تفریحی این جزیره به کنار، جزایر طبیعی و شگفت‌انگیز نزدیک بالی هم یک‌طرف که هر کدام به تنهایی می‌توانند بهشتی را برای شما تصویر کنند.
نوسا لمبونگان، یکی از بهترین و نزدیک‌ترین آنهاست، جایی که به آن آسایش استوایی می‌گویند. با تور یک‌روزه به اینجا می‌رسید و ساعت‌ها در میان شن‌های سفید و جنگل پیاده‌روی می‌کنید و با راهنمایی راهنمای فارسی زبان از تپه‌های نه چندان بلند جزیره بالا بروید و با راهنمایی مربی‌های غبره از بالاترین نقطه‌ی صخره‌‌ها، داخل آب می‌پرید و تجربه‌ی بی‌نظیر شیرجه در آب را برای همیشه به خاطر می‌سپارید. اگر از گشت و گذار هم خسته شدید می‌توانید در کلبه‌های زیبای ساحلی استراحت کنید و غذای دریایی با نوشیدنی خنک بخورید و حسابی حالتان را عوض کنید.
واقعا اگر برای کسب آرامش به بالی سفر کرده‌اید شک نکنید که بهترین مقصد را انتخاب کرده‌اید، جایی که می‌توانید تمرین آسودگی و مدیتیشن بکنید و حسابی از این حال خوب روبه‌راه شوید و لذت ببرید.
اتاق‌های جنگلی یکی از زیباترین اقامتگاه‌هایی است که هر روزتان را با این زیبایی‌ها شروع می‌کند. این اقامتگاه چوبی با طراحی داخلی بی‌نظیرش، شما را از زمان حال جدا و به دنیایی کاملا جدا هدایت می‌کند. گیاهان انبوه به کار رفته در فضای اقامتگاه و همچنین استخر دوست‌داشتنی‌اش حال خوبی را به شما می‌دهد. هر روز صبح هم از ساعت ۹ تا ۱۱ به صورت رایگان می توانید در دوره‌های مدیتیشن و یوگای این اقامتگاه شرکت کنید و از سفرتان لذت ببرید.
برای سفر به بالی با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی و بهترین برنامه‌ی تور بالی را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

ایسوس

نظر شما چیست؟