اکسس پوینت مدل Ruckus T310 راکاس

اکسس پوینت مدل Ruckus T310 راکاس

کاربران دستگاه های Wi-Fi انتظار دارند در هر مکان و هر زمانی اتصال قابل اعتماد و پایدار خود را حفظ کنند. اما در مکان‌های شلوغ فضای باز با هزاران کاربر و نویز ثابت RF، اغلب به دلیل پوشش ضعیف، قطع شدن اتصالات و کاهش نرخ داده، ناامید می‌شوند. چنین مسائلی، بدبینی نسبت به ارائه‌دهندگان خدمات و آسیب رسیدن به کسب‌و‌کار آن‌ها را به همراه دارد.

اکسس پوینت مدل Ruckus T310 راکاس
اکسس پوینت مدل Ruckus T310 راکاس
اکسس پوینت مدل Ruckus T310 راکاس

برند Ruckus به عنوان پیشرو محصولات Wi-Fi در فضای باز، می‌داند که یک اکسس پوینت نمی‌تواند تمام چالش‌های ممکن از نیازهای متنوع و پیچیده فضای باز را برآورده کند. به همین دلیل، سری T310 802.11ac Wave 2 اکسس پوینت‌های این برند با تنوع بیشتری نسبت به سایر اکسس پوینت‌های فضای باز موجود در بازار طراحی شده است. سری T310 که با آنتن‌های جهت‌دار داخلی با بهره‌وری بالا در دسترس است، از فناوری‌های بهینه‌سازی آنتن Ruckus و کاهش تداخل برای بهبود توان عملیاتی، قابلیت اطمینان اتصال و ارائه عملکرد پیشرو در صنعت 802.11ac Wave 2 برای تجربه ارتباطی مطمئن برای کاربران وای-فای استفاده می‌کند. در عین حال، سری T310 برای نصب سریع و ساده با محفظه‌ای بسیار سبک با استاندارد IP-67 طراحی شده است که می‌تواند در برابر چالش برانگیزترین شرایط محیطی مقاومت کند. همان‌طور که می‌دانیم، استقرار اکسس پوینت در فضای باز از لحاظ نصب و نگه‌داری، چالش برانگیز است؛ به همین دلیل است که الکسس پوینت‌های بیرونی Ruckus از فناوری‌های مختلفی مانند SmartMesh استفاده می‌کنند که به ساده‌سازی استقرار اکسس پوینت در فضای باز کمک می‌کند.

سری Ruckus T310 برای مکان‌های عمومی فضای باز بزرگ مانند فرودگاه‌ها، مراکز همایش، میدان‌ها، مراکز خرید و سایر محیط‌های شهری با تراکم بالا مناسب است. اکسس پوینت‌های سری Ruckus T310 با ارائه تجربه عالی Wi-Fi برای کاربران در مکان‌های بیرونی با تراکم بالا، می‌توانند رضایت کاربران را بهبود بخشند، انواع جدیدی از خدمات برنامه‌های کاربردی بی سیم را ارائه دهند و درآمد خود را افزایش دهند.

سری Ruckus T310 از فناوری‌های ثبت شده استفاده می‌کند که فقط  در مجموعه Wi-Fi Ruckus یافت می‌شود. این مدل پوشش گسترده با +BeamFlex ثبت شده با استفاده از الگوهای آنتن چندجهته را فراهم می‌کند. می‌توانید توان عملیاتی را با ChannelFly بهبود دهید که به صورت پویا کانال‌های Wi-Fi پرتراکم کمتری را برای استفاده پیدا می‌کند.

فرقی نمی‌کند که ده عدد اکسس پوینت مستقر کنید یا ده هزار، مدیریت سری T310 از طریق گزینه‌های مدیریت مجازی Ruckus به‌راحتی امکان‌پذیر است.

آنتن‌های تطبیقی ​​+BeamFlex به T310 این امکان را می‌دهند که به صورت پویا از بین الگوهای آنتن (تا 64 ترکیب ممکن) در زمان واقعی انتخاب کند تا بهترین ارتباط ممکن را با هر دستگاه برقرار کند. این مسئله دو مزیت را به همراه دارد: پوشش بهتر وای-فای و کاهش تداخل RF.

ویژگی‌های اکسس پوینت مدل Ruckus T310 راکاس

سادگی در پیاده‌سازی

اکسس پوینت‌های فضای بیرونی Ruckus استقرار Wi-Fi را با فناوری‌های one-touch مانند SmartMesh بسیار ساده می‌کنند.

اتصال تعداد بیشتر دستگاه‌های کاربران

دستگاه‌های بیشتری را همزمان با دو جریان MU MIMO  و دو باند 2.4/5 گیگاهرتز متصل کنید و در عین حال عملکرد دستگاه غیر Wave 2 را افزایش دهید.

عملکرد بهینه خودکار

فناوری کانال پویا  ChannelFly از یادگیری ماشین برای یافتن خودکار کمترین تراکم کانال‌ها استفاده می‌کند. کاربران همواره بالاترین توانی را که باند می‌تواند پشتیبانی کند دریافت می‌کنند.

عملکرد خیره‌کننده وای-فای

با استفاده از فناوری آنتن تطبیقی ​​BeamFlex+TM، پوشش‌دهی را افزایش داده و در عین حال با استفاده از حداکثر 64 الگوی آنتن جهت‌دار، تداخل را کاهش می‌دهد.

عملکرد عالی در فضای باز

 وای-فای 802.11ac Wave 2 در فضای باز با عملکرد بالا و قابلیت‌های مقاوم در برابر آب و هوا (استاندارد IP-67) را تجربه کنید.

گزینه‌های مدیریت چندگانه

سری T310 را می‌توانید با کنترل‌کننده‌های فیزیکی یا مجازی مدیریت کنید.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

ویژگی‌های سخت‌افزاری

رابط: 
-
قفل امنیت فیزیکی: 
-
دکمه‌ها: 
-
منبع تغذیه: 
-
برق مصرفی: 
-
ابعاد : 
-
نوع آنتن: 
آنتن های تطبیقی ​​BeamFlex+
نحوه نصب: 
دیوار، سقف، میز، پایه

ویژگی‌های بی‌سیم

استانداردهای بی‌سیم: 
IEEE 802.11a/b/g/n/ac Wave 2
فرکانس: 
2.4GHz

5GHz
نرخ انتقال: 
2.4GHz: 300Mbps

5GHz: 867Mbps
عملکردهای بی‌سیم: 
WMM, Power Save, Tx Beamforming, LDPC, STBC, 802.11r/k/v

Hotspot, Hotspot 2.0

Captive Portal

WISPr
امنیت بی‌سیم: 
WPA-PSK, WPA-TKIP, WPA2 AES, 802.11i, Dynamic PSK

WIPS/WIDS

مدیریت

برنامه مدیریتی: 
-
مدیریت متمرکز: 
ZoneDirector
دسترسی ابری: 
Cloud Wi-Fi
هشدار ایمیل: 
-
کنترل روشن/خاموش LED: 
-
مدیریت کنترل دسترسی مک آدرس: 
-
SNMP: 
-
سیستم گزارش‌گیری محلی/Remote Syslog: 
-
SSH: 
-
مدیریت وب‌محور: 
-
مدیریت L3: 
-
مدیریت چند مکانی: 
-
مدیریت VLAN: 
802.1Q (1 per BSSID or dynamic per use based on RADIUS)

VLAN Pooling

Port-based

سایر ویژگی‌ها

گواهینامه‌ها: 
Wi-Fi Alliance:
Wi-Fi CERTIFIED™ a, b, g, n, ac
Passpoint®, Vantage

Standards Compliance:
EN 60950-1 Safety
EN 60601-1-2 Medical
EN 61000-4-2/3/5 Immunity
EN 50121-1 Railway EMC
EN 50121-4 Railway Immunity
IEC 61373 Railway Shock & Vibration
UL 2043 Plenum
EN 62311 Human Safety/RF Exposure
WEEE & RoHS
ISTA 2A Transportation
اقلام همراه بسته: 
-
سیستم‌عامل سازگار: 
-
دمای قابل تحمل : 
-

نظر شما چیست؟