سوییچ 9 پورت POE گیگابیتی تندا TENDA TEG1009P-EI

سوییچ 9 پورت POE گیگابیتی تندا TENDA TEG1009P-EI

TEF1109P-8-63W TEG1009P-EI یکی دیگر از سوییچ‌های خوب شرکت تندا است که بر خلاف ظاهرش که پورت‌های نسبتا کمی دارد، اما مجهز به قابلیت‌های قدرتمندی است که جوابگوی نیازهای کاری بیشتر کسب‌وکارها است. سوییچ فوق به 9 پورت RJ45 با توان عملیاتی 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه تجهیز شده که همگی از استاندارهای IEEE802.3af/3at پشتیبانی می‌کنند تا کسب‌وکارها بتوانند به‌طور همزمان از کابل شبکه برای ارسال داده‌ها و انرژی دستگاه‌هایی نظیر دوربین‌های مداربسته استفاده کنند.

سوییچ 9 پورت POE گیگابیتی تندا  TENDA TEG1009P-EI
سوییچ 9 پورت POE گیگابیتی تندا  TENDA TEG1009P-EI
سوییچ 9 پورت POE گیگابیتی تندا  TENDA TEG1009P-EI

معرفی سوییچ 9 پورت POE گیگابیتی تندا  TENDA TEG1009P-EI

سرعتی که این سوییچ ارائه می‌کند، فراتر از نیازمندی‌های کاربران عادی است و در نتیجه اگر در نظر دارید برای انجام کارهای عادی سوییچی را تهیه کنید بهتر است متناسب با نیازهای کاری سوییچ‌ موردنظرتان را تهیه کنید، زیرا تندا سوییچ فوق را برای کاربران حرفه‌ای یا کاربرانی که قصد دارند چند سوییچ مستقر در طبقات مختلف را به یکدیگر متصل کنند، آماده کرده است. با توجه به این‌که TEG1009P-EI در گروه سوییچ‌های غیرمدیریتی طبقه‌بندی می‌شود، در نتیجه کسب‌وکارها بدون نیاز به اعمال تنظیمات پیچیده به راحتی قادر به نصب و استفاده از سوییچ فوق هستند.

با توجه به این‌که با یک سوییچ حرفه‌ای روبرو هستیم، در نتیجه این امکان فراهم است تا تمامی کامپیوترها و تجهیزات تحت شبکه نظیر چاپگرها، اسکنرها، ابزارهای ذخیره‌سازی و غیره را باز طریق این سوییچ به یکدیگر متصل کنید و اطلاعات موردنیاز سایر واحدها را بر مبنای یک ارتباط پر سرعت گیگابیتی انتقال دهید. هر یک از پورت‌های PoE خروجی 30 وات را ارائه می‌کنند که جواب‌گوی نیازهای کاری بیشتر کسب‌وکارها است. این سوییچ در مجموع خروجی 121.2 وات را ارائه می‌کند تا کسب‌وکارها مشکلی از بابت تامین انرژی دستگاه‌های تحت شبکه نداشته باشند. برای آن‌که بتوانید از فناوری PoE استفاده کنید باید از کابل‌های CAT5 استفاده کنید تا امکان انتقال برق و داده مورد نیاز اکسس‌پوینت‌ها، دوربین‌های تحت شبکه و تلفن‌های تحت شبکه (VoIP) فراهم شود. تمامی پورت‌ها از رویکرد انتقال سریع (forwarding) و استاندارد کنترل جریان فول-دوپلکس  IEEE 802.3x پشتیبانی می‌کنند. وجود پورت‌های نسبتا کافی به کاربران اجازه می‌دهند شبکه‌‌هایی قدرتمند و متناسب با نیاز کاری خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیاده‌سازی کنند. پورت‌های 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه RJ45 با پشتیبانی از حالت auto-negotiation در حالت فول-دوپلکس دسترسی به سرعت‌های مطلوب را در شرایط پایدار فراهم می‌کنند. ارائه بالاترین سرعت روی تمامی پورت‌ها همراه با کش ذخیره‌سازی قابل قبول اجازه می‌دهند فرآیند انتقال فایل‌های حجیم و استریم‌های ویدیویی به شکل پایدار انجام شود.

به‌طور مثال، اگر 6 دوربین تمام اچ‌دی به‌طور همزمان از سوییچ فوق استفاده کنند، شاهد هیچ‌گونه لگ در دریافت تصاویر نخواهید بود. یکی دیگر از قابلیت های شاخص سوییچ فوق مقاومت زیاد در برابر نوسانات شدید الکتریکی است. سوییچ فوق مجهز به مدار پیشرفته محافظت در برابر صاعقه است که میزان مقاومت آن در برابر صاعقه برابر با 6KV است. لازم به توضیح است که سوییچ مورد نظر در برابر مدار کوتاه (PSE)، سرریزشدن PoE و دما و ولتاژ بالا محافظت شده است. در نتیجه در زمان اتصال تجهیزات به سوییچ نگرانی از بابت شوک‌های ناگهانی وجود نخواهد داشت، زیرا تمامی پورت‌ها قابلیت مقاومت در برابر شوک‌های شدید الکتریکی را دارند. وجود استاندارد CCC نیز بیان‌گر ویژگی فوق است. اگر به دنبال آن هستید تا یک سامانه مداربسته خارجی را راه‌اندازی کنید که ممکن است در معرض تغییرات آب‌وهوایی و به ویژه صاعقه باشد باید در شالوده شبکه خود از تجهیزات مقاوم در برابر نوسانات شدید الکتریکی استفاده کنید.

به‌طور مثال، اگر دوربین مدار بسته آی‌پی دچار نوسانات شدید رعد و برق قرار بگیرد، مشکلات عدیده‌ای را برای شبکه به وجود می‌آورد. در چنین شرایطی باید از سوییچی استفاده کنید که مجهز به مدار پیشرفته محافظتی باشد. همچنین، اگر با مشکل کمبود فضا روبرو هستید و این امکان وجود ندارد تا کابل‌های جداگانه‌ای برای تامین برق دستگاه‌ها پیاده‌سازی کنید و ترجیح می‌دهید از سوییچ برای انتقال همزمان انرژی و داده‌ها استفاده کنید و در عین حال تمایل ندارید برای خرید سوییچ‌های گران‌قیمت هزینه زیادی انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم از سوییچ فوق غافل نشوید.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

ویژگی‌های سخت‌افزاری

مدل : 
تندا / TENDA TEG1009P-EI
نوع سوئیچ: 
غیر مدیریتی
پروتکل‌ها و استانداردها: 
IEEE802.3, IEEE802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at
پورت‌های مسی: 
8 درگاه 10/100/1000 Mbps Base-TX (داده‌ها و برق) 1 درگاه 10/100/1000 Mbps Base-T (داده‌ها)
شکاف‌های SFP/mini-GBIC: 
ندارد
توان عملیاتی: 
-
نرخ انتقال : 
13.4 مگابیت بر ثانیه
کنترل جریان: 
حالت نیم دوپلکس: back pressure
حالت تمام دوپلکس: 802.3x flow control
ابعاد (mm): 
235 * 103 * 27میلی متر
وزن سوئیچ (kg): 
کمتر از 5 کیلوگرم
نوع فن‌ها: 
-
نوع قرارگیری (Mounting): 
دسکتاپ
حداکثر برق مصرفی (وات): 
127.5 وات
حداکثر ظرفیت (Gb/s): 
18 گیگابیت بر ثانیه
روش انتقال: 
Store-and-forward
بافر حافظه اصلی: 
-
اندازه جدول مک آدرس: 
4K
ویژگی خودیادگیری مک آدرس: 
دارد/Aging
چراغ‌های LED : 
Link/Act
PoE-MAX
برق

انتقال انرژی بر بستر اترنت (PoE)

استاندارد PoE: 
دارد
خروجی برق هر پورت: 
دارد
خروجی کل PoE: 
دارد
پیکربندی پورت: 
ندارد

عملکردهای عملیاتی

رابط مدیریتی اصلی: 
ندارد
Port Mirroring: 
ندارد
شبکه محلی مجازی (VLAN): 
ندارد
کیفیت خدمات (QoS): 
-
IGMP snooping: 
ندارد
حالت‌های پشتیبانی شده توسط پورت‌ها: 
-
قابلیت کارکرد در دماهای محیطی: 
0 تا 40 درجه سانتی‌گراد
سایر ویژگی‌ها: 
IEEE802.3af/at استاندارد PoE
30 وات خروجی هر پورت
121.2 وات خروجی کل PoE
محافظت در برابر جریان‌های شدید الکتریکی (6kv)
گواهی‌نامه‌های CCC، FCC، CE و RoHS
سه سال گارانتی
اقلام همراه بسته شامل سوییچ، منبع تغذیه و دفترچه راهنما است.

نظر شما چیست؟