سوییچ 24 پورت تندا TENDA TEF1024D

سوییچ 24 پورت تندا TENDA TEF1024D

در این مطلب، به بررسی ویژگی‌های سوئیچ TEF1024D از تندا خواهیم پرداخت. این سوئیچ، یک سوئیچ غیرمدیریتی و برای توسعه شبکه‌های SMB و دانشگاهی، بسیار مناسب است، زیرا هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و توسعه شبکه، به‌راحتی و بدون نیاز به پیکربندی، قابل انجام است. بدنه این سوئیچ، مقام و فلزی است.

سوییچ 24 پورت تندا TENDA TEF1024D
سوییچ 24 پورت تندا TENDA TEF1024D
سوییچ 24 پورت تندا TENDA TEF1024D

معرفی سوئیچ TEF1024D

سوئیچ شبکه، دستگاه‌های مختلف شبکه مانند کامپیوترها و دوربین‌ها و ... را یه یکدیگر متصل می‌کند. سوئیچ، بسته‌ها را دریافت می‌کند و آن‌ها را به مقصد خود در شبکه محلی (LAN) هدایت می‌کند.

مدل TEF1024D تندا، شامل 24 پورت و بدنه محکم فلزی است که در برابر صاعقه تا 6KV، مقاوم است. این سوئیچ در یک قاب فلزی جمع‌و‌جور و باریک قرار گرفته است که به‌راحتی بر روی هر سطح صاف با فضای محدود مانند میز کار یا در یک رک نصب می‌شود. به علاوه، دستگاه دارای منبع تغذیه سوئیچینگ داخلی با عملکرد بالا است. با توجه به این که یک سوئیچ غیرمدیریتی است و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و کار راه‌اندازی و گسترش شبکه را آسان می‌کند و برای توسعه شبکه‌های SMB و دانشگاهی، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. این سوئيچ، جمع‌وجور و برای سال‌ها استفاده، قابل اعتماد و ایده‌آل است. نوع کابلی که برای این سوئیچ توصیه شده است، کابل CAT5/5e UTP یا بهتر از آن است.

ویژگی‌های سوئیچ TEF1024D

سوئیچ‌ غیرمدیریتی

سوئیچ‌های غیرمدیریتی، نیازی به پیکربندی و مدیریت ندارند و به عنوان دستگاه‌های plug and play عمل می‌کنند و کافی است دستگاه‌های خود را با استفاده از کابل‌های اترنت به آن وصل کنید. همه چیز در این سوئيچ‌ها به طور خودکار انجام می‌شود. در واقع، سوئیچ‌های مدیریتی، دارای پیکربندی ثابت هستند و اجازه تغییری در این پیکربندی را نمی‌دهند. آن‌ها می‌توانند روی میز قرار گیرند یا در رک نصب شوند. معمولا، قیمت پایین‌تری دارند و از لحاظ ظاهری، تفاوتی با سوئيچ های مدیریتی ندارند. برخی از آن‌ها را می‌توان به‌صورت محلی از طریق نشانگرهای LED کنترل کرد.

رک‌مونت، دسکتاپ و دیواری

سوئیچ TEF1024D، به‌راحتی بر روی میز یا سطوح صاف قرار می‌گیرد و همچنین قابل نصب در رک است. سوئیچ‌هایی که در رک نصب می‌شوند، علاوه بر امنیت بیشتر و قابلیت دسترسی آسان، به دلیل تهویه مناسب، کمتر مستعد داغی و خرابی هستند. این سوئیچ، با داشتن ویژگی‌های قدرتمند امنیتی و سایر ویژگی‌های کاربردی، برای محیط‌های حرفه‌ای و مشاغل بزرگ و مراکز داده، مناسب است. با استفاده از کاربرد آسانی که این سوئیچ‌ها ارائه می‌دهند، می‌توانید به‌سرعت شبکه خود را راه‌اندازی کرده و توسعه دهید. سوئیچ‌ TEF1024D، در صورت نیاز می‌تواند روی دیوار نیز نصب شود.

MDI/MDIX  خودکار

به طور کلی، کامپیوترها از رابط MDI استفاده می‌کنند، در حالی که هاب‌ها و سوئیچ‌های شبکه از رابط‌های MDIX استفاده می‌کنند. در سایر دستگاه‌های شبکه مانند روترها، اغلب چندین پورت MDIX و یک پورت MDI وجود دارند. پورت MDI روی روتر برای اتصال مودم کابلی طراحی شده است. هر دو پورت دارای برچسب MDI یا MDIX هستند تا به شما در انتخاب نوع مناسب کابل کمک کنند. سوئیچ G3224T، از فناوریMDI/MDIX  خودکار بهره می‌گیرد تا پس از اتصال کابل، به‌طور خودکار به تنظیمات مناسب تغییر حالت دهد. بنابراین، با استفاده از این فناوری، اصلا مهم نیست که از کدام یک از کابل‌های straight through یا crossover استفاده می‌کنید. چراکه این فناوری، امکان تنظیم خودکار را فراهم می‌کند.

قابلیت Plug  and Play

سوئیچ TEF1024D، یک دستگاه Plug and Play است که نیازی به پیکربندی یا نرم‌افزار ندارد. پس از اتصال سخت افزار، سوئیچ شروع به کار می‌کند. هر پورت قادر است حالت half/full duplex را به صورت خودکار تشخیص دهد و MDI/MDIX را همان‌طور که گفته شد، به‌صورت خودکار تشخیص دهد.

قابلیت اعتماد

بافر داینامیک، به تعادل بار شبکه، جلوگیری از حذف فریم و بررسی خودکار فریم‌های خطا کمک می‌کند و از یکپارچگی داده‌ها اطمینان حاصل می‌کند.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

ویژگی‌های سخت‌افزاری

مدل : 
TEF1024D
نوع سوئیچ: 
غیر مدیریتی
پروتکل‌ها و استانداردها: 
IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x
پورت‌های مسی: 
24 پورت 10/100 Base-TX Ethernet
شکاف‌های SFP/mini-GBIC: 
-
توان عملیاتی: 
-
نرخ انتقال : 
3.57Mpps
کنترل جریان: 
-
ابعاد (mm): 
294mm *180mm *44mm
وزن سوئیچ (kg): 
-
نوع فن‌ها: 
-
نوع قرارگیری (Mounting): 
رک‌مونت/دسکتاپ/دیواری
حداکثر برق مصرفی (وات): 
6W
حداکثر ظرفیت (Gb/s): 
4.8Gbps
روش انتقال: 
Store and Forward
بافر حافظه اصلی: 
2.5Mb
اندازه جدول مک آدرس: 
8K
ویژگی خودیادگیری مک آدرس: 
دارد
چراغ‌های LED : 
24 عدد برای Link/Act
1 عدد برای Power

انتقال انرژی بر بستر اترنت (PoE)

استاندارد PoE: 
ندارد
خروجی برق هر پورت: 
ندارد
خروجی کل PoE: 
ندارد
پیکربندی پورت: 
ندارد

عملکردهای عملیاتی

رابط مدیریتی اصلی: 
ندارد
Port Mirroring: 
ندارد
شبکه محلی مجازی (VLAN): 
ندارد
کیفیت خدمات (QoS): 
-
IGMP snooping: 
ندارد
حالت‌های پشتیبانی شده توسط پورت‌ها: 
-
قابلیت کارکرد در دماهای محیطی: 
0 تا 45 درجه سانتی‌گراد
سایر ویژگی‌ها: 
گواهینامه‌ها
CE, FCC, RoHS

سیستم عامل پشتیبانی شده
Windows10, Windows 8 , Windows 7 , Windows xp, Linux , MAC OS

نظر شما چیست؟