سوییچ 24 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1024D

سوییچ 24 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1024D

سوئیچ مدل TL-SG1024D که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت، محصولی از برند تی پی لینک و یک سوئیچ غیرمدیریتی رک‌مونت است. هرچند که قابلیت قرارگیری بر روی صطوح صاف مانند میز را دارد. این سوئیچ، می‌تواند حداکثر تا 20% در مصرف برق صرفه‌جویی کند و امکان انتقال سریع را فراهم می‌کند که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شبکه شما باشد.

سوییچ 24 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1024D
سوییچ 24 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1024D
سوییچ 24 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1024D

معرفی سوئیچ TL-SG1024D

سوئیچTL-SG1024D، یک سوئیچ غیرمدیریتی و بدون فن از برند تی پی لینک، با 24 پورت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه، ظرفیت شبکه شما را افزایش می‌دهد و امکان انتقال سریع فایل‌های بزرگ را فراهم می‌کند. بنابراین، کاربران در خانه، دفتر، یا هر جای دیگری، می‌توانند فایل‌های بزرگ بدون مشکل سرعت، به اشتراک بگذارند. انتقال فوری فایل‌های گرافیکی، CGI ،CAD یا چند رسانه‌ای نیز در سراسر شبکه، امکان‌پذیر است. این مدل از تی پی لینک، قابل نصب در رک و قرارگیری بر روی میز یا سطوح صاف است. سوئیچ‌هایی که در رک نصب می شوند، علاوه بر امنیت بیشتر و قابلیت دسترسی آسان، به دلیل تهویه مناسب، کمتر مستعد داغی و خرابی هستند. به علاوه، سوئيچ‌های رک‌مونت، از امنیت بیشتری برخوردارند و از دسترسی افراد غیرمجاز به تجهیزات داخل رک‌ها به دلیل امکان قفل شدن، جلوگیری می‌شود.

کلیدی‌ترین ویژگی‌های سوئیچ TL-SG1024D

سوئیچ‌های غیرمدیریتی، معمولا قیمت پایین‌تری دارند و دستگاه‌های plug and play هستند که نیاز به پیکربندی ندارند و کافی است آن‌ها را نصب کنید تا بلافاصله شروع به کار کردن کنند. این ویژگی، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شود. برخی از آن‌ها را می‌توان از طریق نشانگرهای LED و سوئیچ‌های DIP کنترل و پیکربندی کرد. این سوئیچ‌ها، برای پیکربندی نیاز به افراد متخصص ندارد و به‌راحتی نصب شده و راه‌اندازی می‌شوند و با ویژگی‌های خودکاری که دارد شروع به‌کار می‌کند.

سوئیچ TL-SG1024D، با فناوری نوآورانه در مصرف انرژی، می‌تواند تا  20% (البته این حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق است و میزان واقعی‌ آن ممکن است بر اساس شرایط، متفاوت باشد) در مصرف برق صرفه‌جویی کند. TL-SG1024D، می‌تواند مصرف برق پورت‌هایی که در حال استفاده نیستند را کاهش دهد. در حالت نرمال، کابل‌های کوتاه‌تر از برق کمتری استفاده می‌کنند، اما این امر در مورد اکثر دستگاه‌ها صدق نمی‌کند و بدون توجه به طول کابل، از برق یکسانی در سراسر کابل استفاده می‌شود. TL SG1024D، طول کابل اترنت متصل را تجزیه و تحلیل می‌کند و مصرف برق را بر اساس آن تنظیم می‌کند. این ویژگی‌ها، باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق می‌شود و آن را به یک انتخاب سازگار با محیط زیست برای شبکه خانگی یا اداری شما تبدیل کند.

به طور کلی، کامپیوترها از رابط MDI استفاده می‌کنند، در حالی که هاب‌ها و سوئیچ‌های شبکه از رابط‌های MDIX استفاده می‌کنند. در سایر دستگاه‌های شبکه مانند روترها، اغلب چندین پورت MDIX و یک پورت MDI وجود دارند. پورت MDI روی روتر برای اتصال مودم کابلی طراحی شده است. هر دو پورت دارای برچسب MDI یا MDIX هستند تا به شما در انتخاب نوع مناسب کابل کمک کنند. سوئیچ TL-SG1024D، از فناوری MDI/MDIX خودکار بهره می‌گیرد تا پس از اتصال کابل، به‌طور خودکار به تنظیمات مناسب تغییر حالت دهد. بنابراین، با استفاده از این فناوری، اصلا مهم نیست که از کدام یک از کابل‌های straight through یا crossover استفاده می‌کنید. چراکه این فناوری، امکان تنظیم خودکار را فراهم می‌کند.

در این سوئیچ، Auto negotiation روی هر پورت، سرعت لینک دستگاه شبکه (10 ، 100 یا 1000 مگابیت بر ثانیه) را تشخیص می‌دهد و برای سازگاری و عملکرد مطلوب، به‌طور هوشمند تنظیم می‌شود.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

ویژگی‌های سخت‌افزاری

مدل : 
TL-SG1024D
نوع سوئیچ: 
غیرمدیریتی
پروتکل‌ها و استانداردها: 
IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab , IEEE 802.3x
پورت‌های مسی: 
24 پورت 10/100/1000Mbps RJ45
شکاف‌های SFP/mini-GBIC: 
-
توان عملیاتی: 
-
نرخ انتقال : 
35.7Mpps
کنترل جریان: 
-
ابعاد (mm): 
294*180*44 mm
وزن سوئیچ (kg): 
-
نوع فن‌ها: 
بدون فن
نوع قرارگیری (Mounting): 
رک‌مونت/دسکتاپ
حداکثر برق مصرفی (وات): 
13.62W
حداکثر ظرفیت (Gb/s): 
48Gbps
روش انتقال: 
Store and Forward
بافر حافظه اصلی: 
-
اندازه جدول مک آدرس: 
8K
ویژگی خودیادگیری مک آدرس: 
-
چراغ‌های LED : 
-

انتقال انرژی بر بستر اترنت (PoE)

استاندارد PoE: 
ندارد
خروجی برق هر پورت: 
ندارد
خروجی کل PoE: 
ندارد
پیکربندی پورت: 
ندارد

عملکردهای عملیاتی

رابط مدیریتی اصلی: 
ندارد
Port Mirroring: 
ندارد
شبکه محلی مجازی (VLAN): 
ندارد
کیفیت خدمات (QoS): 
-
IGMP snooping: 
-
حالت‌های پشتیبانی شده توسط پورت‌ها: 
-
قابلیت کارکرد در دماهای محیطی: 
0 تا 40 درجه سانتی‌گراد
سایر ویژگی‌ها: 
گواهینامه‌ها
FCC, RoHS

اقلام همراه
24-Port Gigabit Desktop/Rackmount Switch
Power Cord
Installation Guide
Rackmount Kits
Rubber Feet

نظر شما چیست؟