کنترلر مرکزی ZoneDirector 1200 Ruckus راکاس

کنترلر مرکزی ZoneDirector 1200 Ruckus راکاس

کنترلر مرکزی ZoneDirector 1200 راکاس که به طور خاص برای مکان‌های کوچک تا متوسط ​​(SMEs) توسعه یافته است، برای مدیریت مرکزی و یکپارچه اکسس پوینت‌ها طراحی شده است. با در نظر گرفتن سادگی و کاربری آسان ZoneDirector 1200،  راهکاری عالی برای مدیریت مرکزی اکسس پوینت‌ها است که باید به صورت جداگانه مدیریت شوند که این کار باعث می‌شود پیچیدگی فرایند مدیریت اکسس‌ پوینت‌ها توسط ادمین شبکه تسهیل شود.

کنترلر مرکزی ZoneDirector 1200 Ruckus راکاس

ZoneDirector برای کسب‌وکارهای کوچک ایده‌آل است که به یک WLAN قوی و ایمن نیاز دارند که به راحتی قابل استقرار، مدیریت و تنظیم خودکار هستند. ZoneDirector 1200 همچنین برای کسب‌و‌کارهای که می‌خواهند خدماتی مانند صدا و ویدئو مبتنی بر IP و دسترسی امن سازمانی را در مکان‌هایی مانند هتل‌ها، فرودگاه‌ها و دانشگاه‌ها ارائه دهند عالی است.

ZoneDirector 1200 با برنامه کاربردی Ruckus Smart/OS، ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند Smart wireless meshing، دسترس‌پذیری بالا، احراز هویت هات‌اسپات و امنیت پویا وای-فای را ارائه می‌دهد.

Ruckus ZoneDirector 1200 برای نصب و راه‌اندازی، نیازی به کارشناسان وایرلس ندارد و می‌توان به سرعت و به راحتی نصب کرد. هر سازمانی با کارکنان و بودجه محدود IT می‌تواند یک WLAN چندرسانه‌ای قوی و ایمن در عرض چند دقیقه ایجاد کند.

ZoneDirector به راحتی با شبکه، امنیت و زیرساخت احراز هویت یکپارچه می‌شود و به سادگی از طریق یک Wizard مبتنی بر وب پیکربندی می‌شود. اکسس پوینت‌های راکاس به طور خودکار تشخیص داده می‌شوند و توسط ZoneDirector پیکربندی می‌شوند.

Ruckus ZoneDirector شبکه گسترده WLAN، امنیت، RF و مدیریت مکان را در یک سیستم WLAN واحد و به‌صورت کاملا ایمن، با کاربری آسان و مقرون‌به‌صرفه فراهم می‌کند.

ویژگی‌های کنترلر مرکزی ZoneDirector 1200 Ruckus راکاس

مدیریت ساده با کاربری آسان

این مدل کنترلر مرکزی، مدیریت متمرکز، راه‌اندازی سریع، IT Lite، بهینه سازی زمان واقعی کل WLAN را فراهم می‌کند. پس از راه‌اندازی و اجرا، ZoneDirector به‌طور خودکار شبکه اکسس پوینت‌ها را مدیریت می‌کند که به‌طور خودکار سطوح توان انتقال و تخصیص کانال‌های RF را در صورت نیاز تنظیم می‌کند تا از تداخل اکسس پوینت‌های مجاور جلوگیری کند و در صورت خرابی اکسس پوینت‌، امکان پوشش‌ اضافی اکسس پوینت را فعال کند. تغییرات پیکربندی را می‌توان به راحتی روی چندین اکسس پوینت‌ یا کل سیستم به طور همزمان اعمال کرد. یک داشبورد قابل تنظیم، دسترسی فوری به انواع اطلاعات و رویدادهای سیستم کاربر و شبکه را فراهم می‌کند، و یک هیت مپ زمان واقعی، موقعیت‌های اکسس پوینت‌ها و پوشش سیگنال و همچنین توپولوژی شبکه مش هوشمند راکاس کسب‌وکار شما را نمایش می‌دهد.

سیستم‌های WLAN هوشمند ZoneDirector از یک ابزار منحصر به فرد از راکاس به نام SpeedFlex استفاده می‌کنند. SpeedFlex به مدیران اجازه می دهد تا به صورت محلی یا از راه دور عملکرد وای-فای مشتری را از طریق LAN بی‌سیم تعیین کنند. با SpeedFlex، مدیران اکنون می‌توانند بهتر برنامه‌ریزی، عیب‌یابی، نظارت و اندازه‌گیری عملکرد WLAN را انجام دهند و نیاز به استفاده از ابزارهای سرعت مبتنی بر اینترنت را که اغلب نتایج نادرست از محیط وای-فای محلی ارائه می‌دهند، از بین ببرند.

 802.11ax

ZoneDirector 1200 از 802.11ax پشتیبانی می‌کند و همچنین با تمام اکسسس پوینت‌های راکاس موجود سازگار است.

استقرار IT LITE در 5 دقیقه

راهنمای پیکربندی مبتنی بر وب، به کاربران اجازه می‌دهد کل یک WLAN را در عرض چند دقیقه پیکربندی کنند. اکسس پوینت‌های راکاس به طور خودکار ZoneDirector را کشف می‌کند.

ویژگی‌ها و عملکردهای WLAN پیشرفته

ویژگی‌های پیشرفته شبکه بی‌سیم شامل تشخیص تداخل، سیاست‌های کاربر مبتنی بر نقش، محدود کردن نرخ هر کاربر، نقطه اتصال، خدمات شبکه مهمان، VLAN Pooling، تشخیص و کنترل برنامه‌ها است.

شبکه‌های مش هوشمند، پیاده‌سازی پیچیده و پرهزینه را ساده می‌کنند

فناوری شبکه هوشمند مش یکپارچه، فرایند نصب و پیاده‌سازی را خودکار می‌کند و نیاز به کابل اترنت به تمام اکسس پوینت‌های هوشمند وای-فای را از بین می‌برد. معماری سازگار با Hybrid Mesh، شبکه بی‌سیم را از طریق اکسس پوینت‌های متصل به اترنت گسترش می‌دهد و عملکرد سیستم را افزایش می دهد.

امنیت کاربر خودکار

Dynamic PSK نیاز به پیکربندی و به‌روزرسانی دستگاه‌های کامپیوتر شخصی با کلیدهای رمزگذاری منحصر به فرد را حذف می‌کند. تخصیص پویا VLAN به طور یکپارچه، خط مشی‌های امنیتی موجود را گسترش داده و بهبود می‌بخشد.

WLAN DISTRIBUTED Forwarding Architecture

با ارسال تمام ترافیک داده‌ها به طور مستقیم از اکسس پوینت به شبکه سیمی، توان عملیاتی داده را به حداکثر می‌رساند.

نصب و پیاده‌سازی آسان

ZoneDirector به طور یکپارچه با سوئیچ‌های موجود، فایروال‌ها، سرورهای احراز هویت و سایر زیرساخت های شبکه یکپارچه می‌شود. ZoneDirector را می‌توان در شبکه لایه 2 یا 3 قرار داد. اکسس پوینت‌های راکاس (اعم از اکسس پوینت‌های سیمی یا مش که از Smart Mesh Networking استفاده می‌کنند) به طور خودکار کنترلر ZoneDirector را کشف می‌کنند، خودشان پیکربندی شده و فورا قابل مدیریت می‌شوند. Smart Redundancy راکاس، دسترس‌پذیری بالای شبکه را تضمین می‌کند و استفاده از آن برای همگام‌سازی خودکار پیکربندی و کاربران مجاز بین ZoneDirectorها آسان است.

ساده‌سازی امنیت

ZoneDirector 1200 تکنیک‌های نوآورانه جدیدی را ارائه می‌دهد که امنیت Wi-Fi را ساده و خودکار می‌کند. علاوه بر پشتیبانی 802.1ax و قابلیت‌های تخصیص پویا VLAN، کنترلر مرکزی ZoneDirector 1200 از قابلیت Pre-Shared Key (PSK) پشتیبانی می‌کند که امنیت WLAN را ساده می‌کند.

اولین بار که کاربران کامپیوترهای خود را به شبکه LAN متصل می‌کنند، برای احراز هویت به یک پورتال تحت وب هدایت می‌شوند. پس از احراز هویت موفق، ZoneDirector  به طور خودکار سیستم کلاینت را با SSID تعیین‌شده و کلید رمزگذاری ایجادشده، به صورت پویا پیکربندی می‌کند. کلید به سیستم کاربر خاص مرتبط است و زمانی که کاربر یا دستگاه کاربر دیگر مورد اعتماد نباشد، پس از انقضا می‌توان آن را حذف کرد.

Ruckus ZoneDirector احراز هویت و مجوزدهی را برای تمام اکسس پوینت‌ها به صورت متمرکز انجام می‌دهد و secure admission control را در سراسر WLAN فراهم می‌کند. علاوه بر این که با پایگاه ‌داده‌های احراز هویت RADIUS و ActiveDirectory و LDAP کار می کند، دارای یک پایگاه داده احراز هویت داخلی نیز است. همچنین، کلاینت‌ها را می‌توان به صورت پویا به یک VLAN بر اساس ویژگی‌های RADIUS آن‌ها اختصاص داد.

اجتناب از تداخل، به حداکثر رساندن عملکرد با BeamFlex

BeamFlex راکاس که یک فناوری انحصاری Wi-Fi beam-steering است، عملکرد بالا برای برنامه‌های چندرسانه‌ای را تضمین می‌کند و محدوده را برای حذف نقاط مرده Wi-Fi افزایش می‌دهد. ZoneDirector به طور خودکار تخصیص کانال ها و سطوح انتقال تمام اکسس پوینت‌های هوشمند Wi-Fi را کنترل می‌کند. با فناوری BeamFlex، سیستم به طور مداوم بهترین مسیر را برای مشتریان خارج از شبکه و هم به شبکه‌های اکسس پوینت در داخل شبکه انتخاب می‌کند، و به طور خودکار از تداخل جلوگیری می‌کند تا بالاترین کیفیت خدمات را تضمین کند.

شبکه مش هوشمند انعطاف‌پذیری را افزایش داده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد

Smart Mesh Networking راکاس، پیاده‌سازی self-organizing و self-healing WLAN برای WLAN را امکان‌پذیر می‌کند. در نتیجه، نیاز به اتصال کابل‌های اترنت به تمام اکسس پوینت‌ها را برطرف می‌کند و به مدیران اجازه می‌دهد به سادگی اکسس پوینت‌های راکاس را به منبع برق وصل کرده و اجازه دهند کار خود را انجام دهند. تمام مراحل پیکربندی و مدیریت از طریق کنترلر WLAN هوشمند ZoneDirector انجام می‌شود. اکسس پوینت‌ها همچنین می‌توانند به‌صورت زنجیره‌ای به سایر اکسس پوینت‌ها متصل شوند تا شبکه مش را گسترش دهند. مش‌بندی هوشمند از فناوری ثبت اختراع وای-فای هوشمند برای افزایش برد و کنترل سیگنال‌های وای-فای استفاده می‌کند تا فاصله‌های بین گره‌ای را که عملکرد را کاهش می‌دهند به حداقل برساند.

ویژگی‌های نرم‌افزاری کنترلر مرکزی ZoneDirector 1200 Ruckus راکاس

  • کنترل مرکزی و پیکربندی تا 150 اکسس پوینت راکاس
  • پشتیبانی از 256 شبکه  WLAN 
  • سرور DHCP یکپارچه
  • Wizard (راهنما) راه‌اندازی آسان برای استفاده
  • رابط کاربری گرافیکی کاربرپسند
  • افزونگی 1+1 با همگام‌سازی خودکار
  • تشخیص و کنترل برنامه
  • VLAN Pooling
  • کنترل و نظارت بر شبکه مش هوشمند
  • کنترل پذیرش مشتری در زمان واقعی
  • استفاده از Bandstreeng، Load Balancingو airtime fairness برای بهینه‌سازی کیفیت وای-فای
  • داشبورد قابل تنظیم
  • کانال RF پویا و مدیریت توان
  • کیفیت خدمات با اولویت بندی WLAN
  • پورتال یکپارچه
  • پشتیبانی ازNative ActiveDirectory، RADIUS،LDAP
  • پایگاه داده احراز هویت محلی
  • تخصیص پویا VLAN   
  • شبکه مهمان
  • نقشه گرافیکی
  • احراز هویت Hotspot با استفاده از WISPr
  • پشتیبانی از مشتری هوشمند  WISPr
  • نظارت بر عملکرد و آمار
  • گارانتی مادام‌العمر محدود
ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

مشخصات فیزیکی

جنس: 
-
ابعاد: 
25cm (L), 15.93cm (W), 3.164cm (H)
وزن: 
1 کیلوگرم

رابط‌ها

Serial: 
1 Console RJ-45 port
IR/Serial: 
-
I/O: 
-
Relay: 
-
VDC: 
-
اترنت: 
2 Ethernet ports, auto MDX, auto-sensing 10/100/1000 Mbps

مشخصات پنل

سایز: 
-
رزولوشن: 
-
سایر مشخصات: 
-

لایسنس

Max. No. Allowed: 
-
Basic (free): 
-

سایر مشخصات

توان مصرفی: 
-
حداکثر توان ورودی: 
-
دکمه‌ها: 
-
IR Learning: 
-
مموری: 
-
دمای عملیاتی: 
32°F (0°C) – 104°F (40°C)
دمای ذخیره‌سازی: 
-
رطوبت: 
20% – 90% non-condensing
سایر ویژگی‌ها: 
استانداردهای وایرلس:
802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n, 802.11ac, 802.11r, 802.11k, 802.11v, 802.11d, WMM/802.11e, 802.11u

استانداردهای امنیتی:
WPA, WPA2, 802.11i

IP:
IPv4, IPv6, dual-stack

VLANS:
802.1Q (1 per BSSID), dynamic VLAN

Redundancy:
1+1 with auto-synchronization

مدیریت:
Web user interface, CLI, FlexMaster,
SNMP v1, v2, v3

نظر شما چیست؟