07/10/1401 - 14:08
اکانت پریمیوم اسپاتیفای رایگان
همان طور که می دانید برای استفاده ویژه از امکانات اسپاتیفای و ارائه خدمات ویژه آن باید آن را پریمیوم کنید و البته که باید برای پریمیوم کردن اکانت اسپاتیفای هزینه پرداخت کرد تا بتوانید از آن استفاده کنید.

دون تبلیغ بودن، پلی کردن نا محدود آهنگ و آفلاین گوش گردن آهنگ ها، گوش دادن آهنگ با کیفیت های متفاوت و با کیفیت ۳۲۰ کیلو بابت برثانیه، امکان گوش دادن پادکست ها، امکان پخش تصادفی، امکان پخش آهنگ ها برای چند بار، پرش از یک آهنگ امکان جستجو در میان آهنگ ها و بسیاری از امکانات دیگر که در نسخه ی رایگان به این موارد دسترسی نخواهید داشت و محدود هستید.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای رایگان

ما پیشنهاد میکنیم حتما به صورت اورجینال پرمیوم تهیه کنید اما با استفاده از سایت خرید اکانت اسپاتیفای میتوانید خرید اکانت، اگر قصد خرید اکانت پریمیوم ندارید، و می خواهید از اکانت پریمیوم رایگان به دست بیاورید. برای اینکه بتوانید یک اکانت پریمیوم اسپاتیفای رایگان به دست بیاورید شاید راه های متفاوتی وجود دارد که دو مورد استفاده از مگا مود اسپاتیفای و PointsPrize را در ادامه توضیح شرح خواهیم داد:

نسخه مگا مود اسپاتیفای

برای استفاده از اسپاتیفای رایگان می توانید نسخه مود شده اپلیکیشن اسپاتیفای را بدون پرداخت کوچک ترین هزینه ای دانلود کنید و از تمام امکانات پریمیوم استفاده کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن اسپاتیفای مگا مود Spotify MegaMod را دانلود کنید و نصب کنید.
  2. بعد از نصب گزینه ی Allow installation from unknown sources را فعال کنید ( باید سبز رنگ بشود)
  3. با ایمیل شخصی خودتان وارد اکانت خود شوید.
  4. در قسمت تنظیمات Settings حافظ کش را پاک کنید.
  5. اینترنت خود را قطع کنید، وای فا یا داده های تلفن یا و... همه را که شما را به اینترنت متصل کرده است قطع کنید.
  6. این بار با فیس بوک وارد اسپاتیفای شوید، پیغام خطای خواهید دید.
  7. مجدد با ایمیل خود وارد اسپاتیفای شوید
  8. اسپاتیفای خود را ببندید و بعد از چند دقیقه مجدد آن را ری استارت کنید.
  9. هم اکنون اسپاتیفای پریمیوم شما به طور رایگان فعال شده است. اما هر جای اپلیکیشن شما دچار مشکل شد یک بار گوشی خود را ری استارت کنید تا مجدد فعال شود.
  10. توجه داشته باشید با مگا مود اسپاتیفای احتمال اینکه در بخش Artist Page دچار مشکل شود ، به همین خاطر بهتر است از این بخش استفاده نکنید.

PointsPrize

با پلتفرم PointsPrize می توانید اکانت پریمیوم اسپاتیفای رایگان به دست بیاورید. با این پلتفرم می توانید جوایز هیجان انگیز هم به دست بیاورید. برای PointsPrize مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد سایت VisitPrizes بروید . در این روش اگر اکانت ندارید برای خود یک اکانت بسازید و اگر اکانت دارید با نام کاربری و رمز خود وارد اکانت خود شوید.
  2. بعد از وارد شدن می توانید کارهای که امتیاز دهی می کند مثل نظرسنجی، تماشای آگهی ها، شرح حال های روزانه و... را انجام دهید و امتیاز بگیرید. بعد از گرفتن امتیازهای لازم می توانید یک اکانت پریمیوم اسپاتیفای رایگان بگیرید.
  3. البته با PointsPrize جوایز دیگری از جمله Amazon Vouchers و PayPal cash و بسیاری جوایز دیگر هم می توانید انتخاب کنید. حتی کارت PayPal cash می توانید انتخاب کنید و از آن هزینه ی اکانت پریمیوم را بدهید.
  4. این روش ممکن است زمان بیشتری ببرد اما راحت تر است و از طرفی بین کار قطعی و.. مثل روش مگا مود که قطعی دارد، نخواهد داشت.
  5. شما با این روش ها میتوانید اکانت رایگنا پرمیوم بدست بیاورید. در صورتی که میتوانید اکانت پرمیوم داشته باشید به سایت https://buyspotifyaccount.ir/ سر بزنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟