نمایشگاه ایران تلکام 2017 آغاز به کار کرد
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌ رسانی یا ایران تله‌کام 2017 امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

1606683296_1_0.gif

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌ رسانی که با نام ایران تله‌کام شناخته شده است از صبح امروز 24 مهرماه  1396T با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مقامات این وزارتخانه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه هر ساله در مهر ماه به منظور نمایش ظرفیت‌های کشور در صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی به صورت تخصصی برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال نیز توسط شرکت پالار سامانه با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهور اسلامی ایران و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعت برگزار می‌گردد. اگرچه بنا به گفته مسئولان، از سال آینده این نمایشگاه با نمایشگاه الکامپ ادغام شده و یک نمایشگاه به جای این دو نمایشگاه تخصصی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه 225 شرکت داخلی و 93 شرکت خارجی شرکت کرده و دست‌آورد‌های خود را در فضایی به وسعت 32 هزار متر مربع به نمایش گذاشته‌اند. این نمایشگاه از دوشنبه 24 مهر ماه تا پنجشنبه 27 مهرماه 1396 ادامه دارد. 

همچنین به مانند سال‌های گذشته ماهنامه شبکه نیز در این نمایشگاه حضور فعال دارد. علاقمندان می‌توانند در سالن 10-11 به غرفه ماهنامه شبکه مراجعه کرده و ضمن دیدار با مسئولان مجله، نسبت به اخذ و تمدید اشتراک یا تهیه شماره‌های گذشته مجله اقدام کنند. لازم به ذکر است که اغلب محصولات ارایه شده در غرفه ماهنامه، منجمله اشتراک ماهنامه از حدود 50 درصد تخفیف برخوردار هستند.

منتظر گزارش‌های بعدی سایت شبکه از این رویداد باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟