معرفی مادربوردهای سری Z370  رده ROG و ROG STRIX ؛ مخصوص حرفه‌ای‌ها
مادربوردهای سری ROG MAXIMUS X و ROG STRIX Z370 با پشتیبانی از آخرین نسل چیپست اینتل (Coffee Lake) بازه وسیعی از نیازهای افراد حرفه‌ای را با هر سطح از بودجه در بر می‌گیرد.

1606683296_1_0.gif

 در بخش ROG، ایسوس در گام نخست مادربوردهای MAXIMUS X Hero ،MAXIMUS X Code ، MAXIMUS X Apex و MAXIMUS X Formula را معرفی کرد که خاص‌ترین مادربورد تولید شده توسط این کمپانی یعنی  ROG MAXIMUS X Apex در روز نخست رونمایی توانست پردازنده Core i7 8700K را تا فرکانس 7300 مگاهرتز اورکلاک کرده و 11 رکورد نخست جهانی را با کمک این مادربورد به ثبت رساند. در قسمت اورکلاک RAM، اورکلاکرهای ایسوس توانستند به فرکانس 5529.2  مگاهرتز دست یابند!
ایسوس به‌منظور در دسترس بودن گیمینگ برای هر بودجه ای با معرفی سریROG STRIX، این امکان را برای تقریباً برای هر سطح از بودجه مهیا ساخته است. در چیپست Z370 بیشترین تعداد معرفی مربوط به سری ROG STRIX است. در هر دو سری ROG و ROG STRIX با رده بالاترین تجهیزات تولید شده‌اند. ایسوس برای تضمین کارایی، مدار تغذیه کاملاً هوشمند با کنترلر اختصاصی Digi+ و قطعات رده بالا مانند خازن‌‌های ژاپنی 10K و چوک‌های ویژه استفاده کرده است. این قطعات علاوه بر کارایی بالا، دمای کمتری هم نسبت به سایر مادربوردهای برند های دیگر تولید کرده که این عمل منجر به تضمین دوام و طول عمر می‌شود. در همه مادربوردهای سری Z370 ایسوس، به منظور بهترین وکارآمدترین در استفاده از حافظه‌های پرسرعت DDR4 از OptiMem و نسل سوم فناوری T-Topology استفاده کرده است. با کمک این فناوری‌ها خیال کاربر در انتخاب کیت‌های حافظه آسوده شده و مشکل ناسازگاری را به صفر رسانیده است. هم اکنون تمامی مادربوردهای سری Z370 ایسوس در کشور در دسترس بوده و شما می‌توانید آن‌ها را از فروشندگان معتبر 
ایسوس بخواهید.

ایسوس

نظر شما چیست؟