آیفون 10 اپل یک گوشی منحصر به فرد و بی‌رقیب!
چرا آیفون 10 (ایکس) از تمام گوشی‌های اندرویدی موجود بهتر است؟
علیرغم انتقادهایی از آیفون 10 (ایکس) به عمل می‌آید، این گوشی یک محصول فوق‌العاده است که کمال نوآوری و کیفیت ساخت یک اسمارتفون را به تصویر می‌کشد. ما در این مقاله قصد داریم به دلایلی اشاره کنیم که نشان می‌دهند چرا آیفون 10 (ایکس) اپل از تمام گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار بهتر است! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

اپل با رونمایی از آیفون 10 یا آیفون ایکس غوغایی به پا کرد. این گوشی ویژگی‌های منحصر به فردی داشت که تا پیش از این در هیچ یک از آیفون‌های اپل شاهد آن‌ها نبودیم. اگرچه آیفون 10 قیمت بسیار گرانی دارد، اما به واقع یک گوشی منحصر به فرد و بسیار با کیفیت است که از برخی زمینه‌ها هیچ گوشی دیگری نمی‌تواند به پای آن برسد!

ما در این مقاله قصد داریم به دلایلی اشاره کنیم که نشان می‌دهند چرا آیفون 10 (ایکس) اپل از تمام گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار بهتر است. به بیان دیگر در این مقاله به دلایلی اشاره می‌کنیم که ثابت می‌کنند آیفون 10 یک گوشی بی‌رقیب بوده و هیچ اسمارتفون اندرویدی قادر به رقابت با آن نیست. با سایت شبکه همراه باشید.

دلیل اول: صفحه نمایش بی‌نظیر

صفحه نمایش آیفون 10 یا ایکس اپل فوق‌العاده است. این واژه فوق‌العاده با تمام فوق‌العاده‌هایی که تا پیش از این شنیده‌اید تفاوت دارد. اپل در آیفون 10 از یک نمایشگر سوپر آمولد (Super AMOLED) 5.8 اینچی استفاده کرده که وضوح تصویر 2436 در 1125 پیکسل را ارائه می‌کند و روشنایی بسیار عالی دارد. طبق گزارش دیسپلی‌میت که یکی از شناخته‌شده‌ترین مراجع تحلیلگر کیفیت نمایشگر محصولات دیجیتال است، نمایشگر آیفون 10 نوآورانه‌ترین و پربازده‌ترین نمایشگری محسوب می‌شود که تاکنون در گوشی‌های هوشمند شاهد بکارگیری آن بودیم. اگرچه صفحه نمایش آیفون 10 توسط شرکت سامسونگ تولید شده، اما در هر حال یک ویژگی بارز برای آیفون 10 اپل محسوب می‌شود.

دلیل دوم: قابلیت فیس‌ آی‌دی (Face ID)

اپل در آیفون 10 از قابلیت فیس آی‌دی (Face ID) رونمایی کرد که یک تکنولوژی پیشرفته تشخیص چهره را به همراه دارد و عملکرد فوق‌العاده دقیقی را ارائه می‌کند. علیرغم تمام خبرهایی که در مورد باگ‌ها و مشکلات فیس آی‌دی می‌شنوید، این تکنولوژی در آیفون 10 بی‌نظیر عمل می‌کند و کیفیت باورنکردنی دارد. اپل تنها کمپانی بوده که با اقتدار کامل اسکنر انگشت را از یک گوشی رده بالا حذف و قابلیت تشخیص چهره را جایگزین آن کرد، بنابراین مطمئن باشید که فیس آی‌دی یک تکنولوژی بی‌نظیر و بسیار پیچیده را به همراه دارد.

دلیل سوم: عملکرد و بازده عالی (هماهنگی نرم افزار و سخت افزار)

هماهنگی عملکرد مابین سخت افزار و نرم افزار یکی از مسائلی است که کاربران گوشی‌های اندرویدی کمتر درگیر آن می‌شوند و شاید آشنایی خیلی زیادی با این موضوع نداشته باشند. اما کاربران سری آیفون‌های اپل به دلیل منحصر به فرد بودن سیستم عامل iOS با این موضوع آشنایی بهتری دارند. این هماهنگی در آیفون 10 (ایکس) اپل به اوج خود می‌رسد و سبب می‌شود تا کاربر عملکرد و بازده عالی را از سوی دستگاه مشاهده کند. به جرئت می‌توانیم مدعی شویم که از نظر هماهنگی بستر سخت افزاری و نرم افزاری و سرعت عمل، هیچ گوشی فعلی قادر به رقابت با آیفون 10 اپل نیست.

دلیل چهارم: دوربین اصلی و سلفی بی‌نظیر

به جرئت مدعی هستیم که دوربین اصلی آیفون 10 اپل حتی در مقایسه با خیلی از دوربین‌های حرفه‌ای هم بهتر عمل می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و اوج کیفیت عکس‌برداری و ضبط ویدئو را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. کیفیت عملکرد دوربین سلفی آیفون 10 هم فوق‌العاده بوده و یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. بنا به عقیده ما در حال حاضر دوربین آیفون 10 در بین گوشی‌های هوشمند حرف اول را می‌زند.

مطلب پیشنهادی

10 جایگزین قدرتمند برای آیفون X اپل + عکس
به جای آیفون X یکی از این 10 اسمارتفون را بخرید!

دلیل پنجم: ظاهر بسیار شیک

دلیل بعدی که آیفون 10 (ایکس) اپل را از تمام گوشی‌های هوشمند دیگر متمایز می‌کند، مربوط به ظاهر بسیار شیک و منحصر به فرد دستگاه می‌شود. شک نداشته باشید که هیچ گوشی هوشمند دیگری نمی‌تواند حسی را به شما منتقل کند که در حین در دست گرفتن آیفون 10 دارید. آیفون 10 بسیار زیبا، شیک و خوش دست طراحی شده و از این نظر بهترین اسمارتفون فعلی موجود در بازار است.

جمع‌بندی

بنابراین با 5 دلیل قانع کننده‌ای آشنا شدید که نشان می‌دهند آیفون 10 (ایکس) اپل هم اکنون بهترین گوشی موجود در بازار است و هیچ گوشی اندرویدی بنا به این 5 دلیل قادر به رقابت با آن نیست. نظر شما در رابطه با این موضوع و آیفون 10 اپل چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟