سامسونگ گلکسی J2 Pro مخصوص دانش‌آموزان و افراد سالخورده
 جدیدترین اسمارت‌فون سامسونگ بدون وای‌فای و 3G معرفی شد
سامسونگ به‌تازگی اسمارت‌فون جدیدی را معرفی کرده که فاقد هرگونه ارتباط اینترنتی است. اسمارت‌فون مورد بحث، گلکسی J2 Pro نام دارد و هدف از طراحی و تولید آن دانش‌آموزانی است که تمایل دارند اینترنت تمرکز آن‌ها را به‌هم نریزد و در هنگام مطالعه و درس خواندن موجب حواس‌پرتی‌شان نشود.

وقتی به اطراف‌مان نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بخش عمده‌ای از اسمارت‌فون‌های عرضه شده توسط سازندگان، گوشی‌های رده بالا هستند. بعضی از سازندگان هم در تلاش هستند تا از روی گوشی کاملا جدید اپل آیفون ایکس کپی کنند. اما، غول کره‌ای بازار گوشی‌های همراه، سامسونگ، یک اسمارت‌فون مقرون به‌صرفه جدید ساخته که هیچ نوع ارتباط اینترنتی برای آن طراحی نشده است.

شاید برای‌تان عجیب باشد، اما، سامسونگ اسمارت‌فون جدیدی معرفی کرده که فاقد هرگونه ارتباط اینترنتی است. اسمارت‌فون مورد بحث، گلکسی J2 Pro نام دارد و هدف از طراحی و تولید آن دانش‌آموزانی است که تمایل دارند اینترنت تمرکز آن‌ها را به‌هم نریزد و در هنگام مطالعه و درس خواندن موجب حواس‌پرتی‌شان نشود.

لازم به‌ذکر است که سامسونگ گلکسی J2 Pro برای افراد مسن هم مناسب است، سالخورده‌هایی که مشکلات زیادی برای کار با انوع و اقسام اپلیکیشن‌های موبایلی دارند. این گوشی از یک‌سری کارهای ابتدایی مانند تماس، پیامک و گرفتن عکس پشتیبانی می‌کند. ولی خبری از ارتباطات وای‌فای، 2G یا 3G نیست.

این گوشی با یک اپلیکیشن دیکشنری آفلاین به‌نام Diodict 4 ارائه می‌شود که در زمینه کلمات کره‌ای و انگلیسی به دانش‌آموزان کمک می‌کند. اگر می‌خواهید مشخصات فنی این گوشی را بدانید، از یک نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و یک باتری قابل تعویض 2600 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

مقدار رم این گوشی 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است و از کارت microSD پشتیبانی می‌کند. گلکسی J2 Pro دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلو است.

قیمت این گوشی تنها 185 دلار است و در دو رنگ سیاه و طلایی تولید می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟