22/04/1399 - 18:55
اجاره و خرید آپارتمان با کیلید آسان تر است
درحالی‌که بازار مسکن کماکان شرایط نابه سامانی را سپری می‌کند مسئولان امر در صدد هستند تا با ارائه راهکارها و سیاست‌های منطقی جلوی افزایش افسار گریخته قیمت‌ها را در این بازار بگیرند و شرایط را برای تأمین مسکن خانوارها هموار کنند. این در حالی است در روزهای گذشته مجلس شورای اسلامی نیز طرح دوفوریتی مهار افسارگسیختگی قیمت مسکن را در دستور کار خود قرار داده و در کمیسیون اقتصادی نیز نشست سازماندهی کنترل بازار مسکن برگزار شده است؛ بنابراین این انتظار می‌رود که با همکاری بیشتر دولت و مجلس و سرعت بالاتر سیاست‌های منطقی در این راستا اتخاذ شود تا با استفاده از بازوی اجرایی کارآمد معضل مسکن به عنوان بزرگ‌ترین مشکل شهروندان مرتفع شود و دستان دلالان و سودجویان از این بازار بریده شود.

خرید آپارتمان در صادقیه

محله صادقیه یکی از مناطق غربی تهران است که در گذشته آریاشهر نامیده می‌شد. این محله که در مرز بین منطقه 2 و 5 شهرداری قرار دارد از شمال با باغ فیض، از جنوب با آزادی، از شرق با برق الستوم و از غرب با پل علامه جعفری همسایه است. صادقیه به دو بخش فلکه اول و دوم تقسیم می‌شود که متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه می‌توانند در هر یکی از این دو فلکه اقدام به خریداری ملک کنند.

دسترسی آسان به مترو و ایستگاه‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی برای تردد به کرج در این منطقه باعث شده که متقاضیانی که برای انجام فعالیت‌های روزمره نیازمند رفت‌وآمد به کرج هستند اقدام به خرید آپارتمان در صادقیه کنند تا از این منطقه به راحتی به کرج تردد کنند.

 از مهم‌ترین میدان‌های محله صادقیه می‌توان به فلکه دوم صادقیه اشاره کرد که بین منطقه 2 و 5 شهرداری قرار گرفته است در این میدان به دلیل تجمیع امکاناتی همچون ایستگاه مترو، برج گلدیس و پارک استقلال تقاضا را برای خرید آپارتمان زیاد است و متقاضیان زیادی برای خرید آپارتمان در صادقیه در فلکه دوم به جستجوی ملک می‌پردازند.

وجود مراکز خریدی همچون برج گلدیس، گلستان، پردیسان، اطلس، مروارید، گلزار، مرجان، نگین و بازار سنتی ستارخان در کنار فروشگاه‌های شهروند، رفاه و هفت‌در این منطقه از امکاناتی است که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه با استفاده از آنها می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان اقلام موردنیاز خود و خانواده را تهیه کرده و نیاز به تردد به نقاط مختلف تهران را نداشته باشند.

علاوه بر مجتمع‌های تجاری و خرید وجود بیمارستان‌هایی همانند پیامبران در بلوار ابوذر و ابن‌سینا در ابتدای خیابان کاشانی نیز بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه که نیازمند بهره‌گیری از خدمات بهداشتی و درمانی هستند قادر باشند با مراجعه به این مراکز تخصصی از بهترین خدمات بهره‌مند شوند.

در منطقه صادقیه مراکز دولتی مهمی وجود دارد که باعث شده بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه شاغلان این مراکز باشند. از مهم‌ترین این مراکز می‌توان به سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی اشاره کرد که در غرب پل یادگار امام قرار دارد.

قیمت خرید آپارتمان در صادقیه متوسط رو به بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه برای انتخاب ملک موردنظر خود می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین فایل‌های ثبت شده در این منطقه ملک موردنظر خود را بین متری 23 میلیون و 300 هزار تومان تا 30 میلیون تومان جستجو کنند البته باتوجه‌به موقعیت، امکانات، سن بنا و متراژ قیمت خرید آپارتمان در صادقیه متغیر است.

اجاره آپارتمان در سهروردی

سهروردی یکی از محله‌های نام آشنای تهران به شمار می‌رود. این محله که حدفاصل بین پل سیدخندان و خیابان بهار شیراز است در منطقه 7 شهرداری قرار گرفته و متقاضیان فراوانی در صدد خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی هستند.

بافت کلی محله سهروردی سنتی بوده است اما به‌مرورزمان با ایجاد رستوران‌ها و غذاخوری‌های مدرن در این منطقه شکل سنتی ساخت‌وسازها از بین رفته و جای خود را به ساختمان‌های نوساز و مدرن داده است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی می‌توانند مطابق باسلیقه خود هر نوع آپارتمانی را در این منطقه انتخاب کنند.

دسترسی محله سهروردی بسیار مناسب است امکان تردد از اتوبان رسالت، خیابان خرمشهر، خیابان مطهری، پل سیدخندان، خیابان ارسباران، میدان پالیزی و خیابان شهید قنیدی باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی قادر باشند به راحتی از این منطقه به نقاط مختلف تهران تردد کنند.

در حال حاضر محله سهروردی به بورس کابینت و سالن‌های غذاخوری تبدیل شده است بنابراین وفور رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و کافی‌شاپ‌ها در این منطقه زمینه‌ای را فراهم کرده است که روزانه اقشار مختلفی از اقصی‌نقاط تهران به این منطقه مراجعه کرده و از رستوران‌های این محله بهره‌مند شوند بنابراین در بعضی از ساعات ترافیک سنگینی در این محله به چشم می‌خورد.

علاوه بر رستوران‌ها در این محله مراکز خریدی همچون مجتمع تجاری آدینه، دریای نور، مگا پلاس، کوروش، اندیشه، مرجان و دریای نور وجود دارد که وجود این مراکز بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی با سهولت بتوانند مایحتاج موردنیاز خود را از این مراکز خریداری کنند.

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در سهروردی متغیر است بنابراین متقاضیان اجاره آپارتمان در سهروردی می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید در خیابان‌های قندی و خرمشهر آپارتمان‌های باقیمت بالاتر و در بخش جنوب شرقی آپارتمان‌هایی را با قیمت به نسبت پایین‌تر را بیابند.

اجاره آپارتمان در وردآورد

یکی از قدیمی‌ترین و غربی‌ترین محله‌های تهران وردآورد است که در منطقه 21 شهرداری قرار دارد. این محله از شمال با آزادراه تهران - کرج، از جنوب به شهر قدس، از غرب با گرم‌دره و از شرق با رودخانه وردآورد محدود می‌شود این محله به دلیل برخورداری از فضای سبز مناسب و آب‌وهوای مطلوب محل مناسبی برای سکونت افرادی است که تمایل به زندگی در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا را دارند بنابراین متقاضیان زیادی برای خرید و اجاره آپارتمان در وردآورد وجود دارند.

وجود بیمارستان‌هایی همچون بیمارستان شریعتی و مرکز بهداشت و درمان راشته در کنار مراکز تجاری و خریدی همانند مجتمع جین ایران و مراکز خرید تعاونی در این محله باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در وردآورد بتوانند با بهره‌گیری از این امکانات زندگی مملو از آرامشی را در این منطقه داشته باشند.

در محله وردآورد چندین مرکز اداری و دولتی نیز وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اداره ثبت‌اسناد و املاک ناحیه 2، چاپ و نشر ایران، کارخانه جات دارو پخش و مرکز تعویض پلاک وردآورد اشاره کرد؛ بنابراین بیشتر متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در وردآورد را شاغلان این مراکز تشکیل می‌دهند.

از مراکز تفریحی و رفاهی محله وردآورد می‌توان به پارک ماهدشت، افرا، شهدای خبرنگار و گلزار اشاره کرد که وجود این بوستان‌ها فضایی زیبا را به این محله بخشیده است و ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در وردآورد با بهره‌گیری از این مناطق می‌توانند اوقات فراغت خود را پر کنند.

از مهم‌ترین مناطق وردآورد می‌توان به حسین‌آباد، شهرک نگین، صدف، الماس و راشته اشاره کرد که در این مناطق قیمت خرید و اجاره آپارتمان در وردآورد به نسبت بالاتر است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در وردآورد می‌توانند برای اجاره منطقی ملک مورد نظر خود به سامانه هوشمند کیلید کنند و از بین فایل‌های ثبت شده ملکی مناسب با شرایط و انتظارات خود را تهیه کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟