06/01/1400 - 22:38
تماشای آنلاین و دانلود سریال دراکولا مهران مدیری
سریال «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری و با فیلم‌نامه‌ای از امیر برادران به‌عنوان فصل دوم سریال «هیولا» که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. تماشای آنلاین و دانلود سریال دراکولا راحتترین روش برای پیگیری این سریال برای علاقمندان است. ما در اینجا برترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای دانلود این سریال را گردآوری کرده‌ایم. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال دراکولا مهران مدیری ادامه مطلب را ببینید.

سریال دراکولا

  • «دراکولا» یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند.
  • سریال هیولا که با طرح کردن مسائلی همچون مفاسد اقتصادی، اختلاس و سوءاستفاده صاحبان منسب از قدرت توانست رکورد بازدید در فیلیمو را بزند، موفق به کسب جوایز زیادی همچون «بهترین سریال سال»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین فیلمنامه» از بیستمین دوره «جشن حافظ» نیز شد و لقب یکی از محبوب ترین سریال های «فیلیمو» را از آن خود کرد. دراکولا که یکی از سریال های ویژه نوروز 1400 فیلیموست، داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روایت می کند.
  • سریال هیولا یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های شبکه‌ی نمایش خانگی بود. این سریال داستان معلم باوجدان و شریفی به اسم هوشنگ شرافت را روایت می‌کند که چشم‌داشت چندانی به مال دنیا ندارد؛ اما مصائب اقتصادی و اتفاقاتی که در زندگی او رخ می‌دهد آقای شرافت را ناگزیر می‌سازند که دست به انجام کارهایی عوام‌فریبانه و خلاف خواست قلبی‌اش بزند. این مجموعه پس از ۱۹ قسمت و در شهریورماه سال گذشته به کار خود پایان داد. ولی چند ماه قبل اعلام شد مهران مدیری قصد دارد فصل جدیدی برای این سریال بسازد و حالا مشخص شده پخش دنباله‌ی هیولا، با اسم دراکولا و تیم بازیگری جدیدی در فرودین‌ماه از طریق نماوا آغاز خواهد شد.

خلاصه‌ای از فیلم دراکولا

  • در خلاصه داستان رسمی سریال دراکولا آمده است: «ژاله کبیری همسر جدید کامران کامرواست که سه سال از ازدواج آن‌ها می‌گذرد و او جشن تولد گرفته تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسه خیریه‌ی جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پول‌شویی مشغول بوده و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده است. مهمانی بزرگی برپاست و ما با دوستان و خانواده‌ی جدید کامروا آشنا می‌شویم، اما به او خبر می‌رسد که پسرش را به جرم راه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی در خارج از کشور دستگیر کرده‌اند و مأموران به‌زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی‌اش می‌شود.»

سایت‌های پخش آنلاین و دانلود سریال دراکولا

  • تماشای آنلاین و دانلود سریال دراکولا مهران مدیریسایت نماوا
  • تماشای آنلاین و دانلود سریال دراکولا مهران مدیری: سایت فیلیمو
  • تماشای آنلاین و دانلود سریال دراکولا مهران مدیری: سایت آپ‌تی‌وی

اپلیکیشن‌های پخش آنلاین و دانلود سریال دراکولا

تماشای پخش آنلاین سریال‌ها و فیلم‌های پرمخاطب از طریق گوشی همراه می‌تواند برای آنها که از هر فرصتی برای دنبال کردن سریال‌های مورد علاقه خود استفاده می‌کنند یک گزینه مناسب باشد. خوشبختانه در چند سال اخیر، به لطف افزایش سرعت اینترنت همراه، دسترسی به تلویزیون‌های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است. شما هم می‌توانید در ادامه این اپ‌ها را دانلود کرده و از تماشای آنلاین سریال دراکولا لذت ببرید.

بازیگران سریال دراکولا

  • با توجه به اطلاعات منتشر شده از سریال جدید مهران مدیری، در این فصل خبری از هوشنگ شرافت با بازی فرهاد اصلانی، شهره با بازی شبنم مقدمی و حتی فلور با نقش‌آفرینی شیلا خداداد نخواهد بود.
  • مهران مدیری در سریال دراکولا بار دیگر علاوه بر حضور در برابر دوربین، کارگردانی این مجموعه را هم برعهده داشته است.
  • فیلم‌نامه سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده که پیش از این زیر نظر پیمان قاسم خانی، نویسندگی سریال هیولا را هم انجام داده بود.
  • در کنار کارگردانی، «مهران مدیری» حضور درخشانی به عنوان «بازیگر نقش اول مرد» سریال دراکولا نیز داشته است و بازیگران مطرح دیگری از جمله «ویشکا آسایش»، «محمد بحرانی»، «سیما تیرانداز»، «نیما شعبان نژاد»، «گلاره عباسی»، «اندیشه فولادوند» و «بهنام تشکر» در این مجموعه به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟