اکسس پوینت مدل Ruckus R350 راکاس

اکسس پوینت مدل Ruckus R350 راکاس

مکان‌های کوچک‌ نیز ممکن است در زیرساخت‌های بی‌سیم خود با تقاضای زیادی مواجه شوند. چه در یک دفتر کوچک کار کنید و چه در حال اتصال به یک هات اسپات عمومی باشید، کاربران اغلب به همان برنامه‌ها و محتواهایی که روزانه استفاده می‌کنند و نیازمند پهنای باند بالایی هستند متصل می‌شوند؛ بنابراین انتظار اتصال قوی و قابل اعتماد دارند. اکسس پوینت فضای داخلی مدل R350 برند راکاس رائه شده با فناوری وای-فای 6، یک انتخاب عالی برای مکان‌های کوچکی است که انتظار عملکرد بالا از اکسس پوینت دارند. این اکسس پوینت مدیریت ساده‌ای دارد و شامل فناوری‌های انحصاری راکاس است و عملکرد بالایی ارائه می‌دهد.

اکسس پوینت مدل Ruckus R350 راکاس
اکسس پوینت مدل Ruckus R350 راکاس
اکسس پوینت مدل Ruckus R350 راکاس

اکسس پوینت راکاس مدل R350، نشان دهنده تحولی در ساخت اکسس پوینت است. R350 فقط یک اکسس پوینت Wi-Fi نیست، بلکه یک مرکز فناوری بی‌سیم است و برای مکان‎های کوچک و فضای داخلی طراحی شده است. این اکسس پوینت که با فناوری وای-فای 6 ارائه می‌شود، می‌تواند 1200 مگابیت در ثانیه در 5 گیگاهرتز و 574 مگابیت در ثانیه در 2.4 گیگاهرتز ارائه دهد. اکسس پوینت مدل R350 دارای فناوری‌های انحصاری‌ و ثبت‌شده کمپانی راکاس است که فقط در مجموعه Wi-Fi RUCKUS یافت می‌شود.

اکسس پوینت فضای داخلی RUKCUS® R350 Wi-Fi 6، اتصال بی‌سیم 802.11ax را همراه با تمام فناوری‌های انحصاری راکاس برای بهینه‌سازی عملکرد و کاهش تداخل موجود در اکسس‌پوینت‌ها ارائه می‌کند.

R350 ترکیبی ایده‌آل از ویژگی‌های منحصر به فرد و عملکرد بالا را برای محیط‌های کوچک  فراهم می‌کند. علاوه بر این، حداکثر از 256 کلاینت و 16 SSID در هر اکسس پوینت پشتیبانی می‌کند. با تهیه این اکسس پوینت، عملکرد بالای وای-فای 6 را در پکیجی که برای مکان‌های کوچک‌تر طراحی شده است، با قیمت مناسب دریافت کنید. از جمله مکان‌های کوچک، فروشگاه‎‌ها، رستوران‌ها، و دفاتر و شعبه‌های کوچک را می‌توان نام برد.

 اکسس پوینت مدل R350 راکاس، پوشش گسترده را با BeamFlex با استفاده از الگوهای آنتن چند جهته ارائه می‌کند. با استفاده از این  اکسس پوینت می‌توانید توان عملیاتی را با ChannelFly بهبود دهید که به صورت مداوم کانال‌های Wi-Fi خلوت با تراکم کم را برای استفاده پیدا می‌کند.

چه در حال استقرار ده اکسس پوینت باشید و چه ده هزار، مدیریت R350 از طریق ابزارهای فیزیکی، مجازی، بدون کنترلر و گزینه‌های مدیریت ابری راکاس، بسیار آسان است.

 

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

ویژگی‌های سخت‌افزاری

رابط: 
یک پورت گیگابیت اترنت
قفل امنیت فیزیکی: 
-
دکمه‌ها: 
-
منبع تغذیه: 
-
برق مصرفی: 
-
ابعاد : 
-
نوع آنتن: 
-
نحوه نصب: 
-

ویژگی‌های بی‌سیم

استانداردهای بی‌سیم: 
802.11ax
فرکانس: 
۲.۴ گیگاهرتز
۵ گیگاهرتز
نرخ انتقال: 
1200 مگابیت در ثانیه در 5 گیگاهرتز و 574 مگابیت در ثانیه در 2.4 گیگاهرتز
عملکردهای بی‌سیم: 
SmartMesh
BeamFlex
ChannelFly
امنیت بی‌سیم: 
-

مدیریت

برنامه مدیریتی: 
-
مدیریت متمرکز: 
ZoneDirector
دسترسی ابری: 
RUCKUS Cloud™
هشدار ایمیل: 
-
کنترل روشن/خاموش LED: 
-
مدیریت کنترل دسترسی مک آدرس: 
-
SNMP: 
-
سیستم گزارش‌گیری محلی/Remote Syslog: 
-
SSH: 
-
مدیریت وب‌محور: 
-
مدیریت L3: 
-
مدیریت چند مکانی: 
-
مدیریت VLAN: 
-

سایر ویژگی‌ها

گواهینامه‌ها: 
-
اقلام همراه بسته: 
-
سیستم‌عامل سازگار: 
-
دمای قابل تحمل : 
-0 °C to +40 °C (32 °F to +104 °F)

نظر شما چیست؟