کنسول سرور سریال ۸ پورت ای‌تن مدل ATEN SN0108A

کنسول سرور سریال ۸ پورت ای‌تن مدل ATEN SN0108A

کنسول‌ سرورهای سریال و سوئیچ‌های KVM تفاوت‌هایی با هم دارند. برای درک بهتر و آشنایی با ویژگی‌های کنسول سرور سریال SN0108A ای‌تن، این مطلب را مطالعه کنید.

کنسول سرور سریال ۸ پورت ای‌تن مدل ATEN SN0108A
کنسول سرور سریال ۸ پورت ای‌تن مدل ATEN SN0108A
کنسول سرور سریال ۸ پورت ای‌تن مدل ATEN SN0108A

معرفی کنسول سرور سریال ای‌تن مدل SN0108A

در نگاه اول، سوئیچ‌های KVM و کنسول‌های سریال می‌توانند کاملاً مشابه به نظر برسند. هر دو ابزاری برای مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات شما هستند. با این حال، تفاوت بین آن‌ها به این بستگی دارد که هر ابزار چه نوع تجهیزاتی را می‌تواند مدیریت کند. به عبارت ساده‌تر، سوئیچ‌های KVM سرورها و کامپیوترها را کنترل می‌کنند، در حالی که با کنسول‌های سریال، سایر دستگاه های سریال و متصل به شبکه مانند روترها و فایروال ها را کنترل می‌کنند. یک سرور کنسول به شما امکان می‌دهد به دستگاه‌های شبکه دسترسی داشته باشید و آن‌ها را از طریق یک رابط خط فرمان (CLI) کنترل کنید

سری SN یک راه حل کامل دسترسی و کنترل از راه دور ایمن است. احراز هویت یکپارچه، مدیریت رمز عبور را ساده می‌کند. در این سری، رمزگذاری داده‌ها ارائه شده است. ثبت و هشدار، به حل مشکلات کمک می‌کند و خطر را کاهش می‌دهد. عملکردهای امنیتی پیشرفته انطباق با دستورات امنیت داخلی را تضمین می‌کند. سهولت استفاده، دسترسی و مدیریت کنسول‌های سریال سری SN، پاسخ سریع به تقاضاهای در حال تغییر را ممکن می‌سازد و به دستیابی به اهداف تجاری شایانی کمک می‌کند.

سری SN کنسول سریال ای‌تن، فناوری پیشرفته را با ارتباطات سازمانی ایمن ادغام می‌کند. کنسول سریال مدل SN0108A که دارای ۸ پورت می‌باشد، دسترسی کنسول از راه دور را از طریق Telnet/SSH به سرورها و دستگاه‌های شبکه ارائه می‌دهد. SN با سیستم مدیریت توان از راه دور Power Over the NET™ کار می‌کند. این کنسول را می‌توان با نرم‌افزار CC2000 مدیریت کرد تا مدیریت مرکز داده و مدیریت یکپارچه انرژی را ارائه دهد. سری SN با ویژگی‌های جامع خود در جهت به‌حداکثر رساندن بهره‌وری، ارائه مقیاس پذیری و کاهش هزینه‌های عملیاتی بسیار کارآمد است. سری SN در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند و به مدیران اجازه می‌دهد مراکز داده خود را تقریباً از هر کجا مدیریت کنند، همچنین هزینه‌ها و MTTR (میانگین زمان تعمیر) را به‌حداقل می‌رساند و بالاترین دسترسی را برای خدمات مرکز داده تضمین می‌کند.

سری SN مدیریت OOB را ارائه می‌دهد که به مدیران فناوری اطلاعات امکان می‌دهد دستگاه‌های شبکه (مانند روتر، سوئیچ، UPS) را در اتاق‌های سرور از طریق شبکه‌های مدیریتی که از شبکه‌های اصلی جدا هستند، کنترل و مدیریت کنند. بنابراین اگر مشکلی در دسترسی به دستگاه‌های شبکه وجود داشته باشد، مدیران همچنان می‌توانند از طریق کنسول به آن‌ها دسترسی داشته باشند. کنسول چندین روش دسترسی OOB را ارائه می‌دهد، مانند اتصال مستقیم کنسول از یک کامپیوتر محلی، اتصال کنسول USB از لپ‌تاپ، اتصال PSTN از طریق مودم، یا اتصال شبکه مدیریت اختصاصی از طریق پورت اترنت.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

مشخصات فیزیکی

جنس: 
فلز
ابعاد: 
43.72 * 32.98 * 4.40 سانتی‌متر
وزن: 
4.35 کیلوگرم

رابط‌ها

سریال: 
8 x RJ-45 Female
پورت‌های LAN: 
2 x RJ-45 Female
پاور: 
2 x IEC 60320/C14
PON: 
1 x RJ-45 Female
مودم: 
1 x RJ-45 Female
کنسول محلی: 
1 x RJ-45 Female
LUC: 
1 x Mini USB
پورت‌ USB: 
3 x USB Type A Female
سایر رابط‌ها: 
-

سایر مشخصات

دکمه‌ها: 
Reset 1 x Recessed Pushbutton
چراغ‌های LED: 
Seria : 8 (Green)
Link : 2 (Red / Orange / Green)
Power : 2 (Blue)
توان مصرفی: 
AC110V:14.1W:98BTU
AC220V:14W:98BTU
حداکثر توان ورودی: 
100-240V~, 1A, 50/60Hz
درجه دمای عملیاتی: 
0 تا 40 درجه سانتی‌گراد
درجه دمای ذخیره‌سازی: 
20- تا 60 درجه سانتی‌گراد
رطوبت: 
0 - 80% RH, Non-condensing
سایر توضیحات: 
-

نظر شما چیست؟