سوییچ 28 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1428PE

سوییچ 28 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1428PE

در این مطلب، سوئیچ مدل TL-SG1428PE را معرفی خواهیم کرد. این مدل از تی پی لینک، یکی از سوئيچ‌های باکیفیت این برند و یک سوئیچ مدیریتی با ویژگی‌های پیشرفته مدیریتی و امنیتی است که برای محیط‌های حرفه‌ای و کسب‌وکارهای متوسط، بسیار مناسب است. مدیریت این سوئیچ‌ها به‌آسانی قابل انجام است و با استاندارد‌های 802.3af/at، از حداکثر 30 وات در هر پورت PoE پشتیبانی می‌کند.

سوییچ 28 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1428PE
سوییچ 28 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1428PE
سوییچ 28 پورت تی پی لینک TP-Link TL-SG1428PE

معرفی سوئیچ TL-SG1428PE

این سوئیچ از تی پی لینک، دارای 26 پورت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه که 24 پورت آن از  PoE+ پشتیبانی می‌کنند و 2 اسلات SPF است. مدل  TL-SG1428PE تی پی لینک، دارای فن است و با ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارد، عملکرد بسیار بالایی ارائه می‌دهد. این سوئیچ، به‌سادگی قابل نصب است و بلافاصله بعد از نصب راه‌اندازی می‌شود.

قابل نصب در رک

سوئیچ TL-SG1428PE، قابل نصب در رک است و کیت‌های نصب در رک را در پکیج خود دارد. سوئیچ‌هایی که در رک نصب می شوند، علاوه بر امنیت بیشتر و قابلیت دسترسی آسان، به دلیل تهویه مناسب، کمتر مستعد داغی و خرابی هستند. همچنین برای کسب‌وکارهای حرفه‌ای مانند مراکز داده، مناسب‌تر هستند.

هوشمند تحت وب یا Web smart

سوئیچTL-SG1428PE، یک سوئیچ هوشمند وب است. سوئیچ‌های هوشمند وب یا Web smart، نوعی سوئیچ‌های مدیریتی هستند، اما مجموعه‌ای محدودتری از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند. سوئیچ‌های هوشمند، به‌آسانی راه‌اندازی می‌شوند و یک رابط وب ارائه می‌دهند که به کاربران امکان می‌دهد بسیاری از ویژگی‌ها را پیکربندی کنند. سوئیچ‌های هوشمند، فاقد هرگونه پورت کنسول، SSH یا Telnet هستند.

پشتیبانی از PoE

24 پورت این سوئيچ، از استاندارد PoE+، پشتیبانی می‌کند و با PoE نیز سازگار است. با استفاده از استاندار PoE، برای انتقال برق، نیاز به کابل اضافی نیست و داده‌ها همراه برق از طریق یک کابل منتقل می‌شوند. این ویژگی در سوئیچ‌ها، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود نصب و راه‌اندازی سایر دستگاه‌های شبکه، مانند دوربین‌های IP، به‌سادگی و بدون محدودیت برای مکان نصب، انجام شود. بزرگ‌ترین تفاوت میان استانداردهای PoE و PoE+ میزان توان ارائه شده در هر استاندارد است. PoE استاندارد  15.4 وات را از طریق کابل‌های Cat5 منتقل می‌کند. در حالی‌که، PoE+ می‌تواند تا 30 وات را از طریق کابل‌های Cat5 برای دستگاه های موجود در شبکه، فراهم کند.

کاربرد متفاوت

TL-SG1428PE، کاملا با دستگاه‌های PoE مانند دوربین‌های IP ، اکسس پوینت‌ها و تلفن‌های IP سازگار است. همچنین با دستگاه‌های کابلی غیر PoE مانند رایانه‌ها، چاپگرها و IPTV، برای ارائه اتصالات گیگابیتی، کار می‌کند.

قابلیت QoS

کیفیت خدمات (QoS)، استفاده از مکانیزم‌ها یا فناوری‌هایی برای کنترل ترافیک و اطمینان از عملکرد برنامه‌های مهم است. این ویژگی، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا ترافیک کلی شبکه خود را با کارایی بالا تنظیم کنند. این سوئیچ تی پی لینک، با اولویت‌بندی ترافیک با قابلیت QoS، ترافیک بدون تاخیر را برای برنامه‌های حساس به تأخیر، مانند صدا و ویدئو، تضمین می‌کند.

ویژگی IGMP Snooping برای بهینه‌سازی Multicast

با بهینه‌سازی ترافیک مالتی‌مدیا، تجربه بهتری از شبکه، به ویژه برای برنامه‌هایی مانند IPTV، تضمین می‌کند.

ایجاد VLAN برای امنیت بیشتر

تقسیم شبکه به گروه‌های کوچکتر با استفاده از VLANها، به ایجاد شبکه‌ای با امنیت بالاتر و عملکرد کلی بهتر، کمک می‌کند.

مدیریت آسان

TL-SG1428PE، برای مشاهده رفتار کاربران، امکان نظارت بر شبکه را ارائه می‌دهد. این سوئیچ،  از طریق رابط کاربری مبتنی بر وب و ابزار مدیریتی، انواع ویژگی‌های کارآمد از جمله نظارت بر شبکه، اولویت بندی ترافیک و QoS پیشرفته را ارائه می‌دهد.

ویژگی Self-Healing

سوئیچ TL-SG1428PE، به‌طور خودکار دستگاه‌های PD، مانند دوربین‌ها و APها را هنگام آفلاین بودن یا عدم پاسخگویی تشخیص داده و مجددا راه‌اندازی می‌کند. با استفاده از این ویژگی، عملکرد پایدار دستگاه‌های متصل به PoE را بدون نیاز به نظارت دستی و راه‌اندازی مجدد در صورت قطع ارتباط، تضمین می کند.

مدیریت هوشمند برق برای جلوگیری از Overload

هنگامی که کل مصرف برق PoE از 250 وات بیشتر شود، به‌طور خودکار برق پورت‌های با اولویت پایین را قطع می کند تا از منبع تغذیه پورت‌های با اولویت بالا اطمینان حاصل شود. این ویژگی، از دستگاه در برابر مشکل Overload، محافظت می‌کند.

ویژگی Port Mirroring

با استفاده از ویژگی Port Mirroring، سوئیچ به گونه‌ای پیکربندی می‌شود که از ترافیکی که از پورت مشخصی عبور می‌کند، یک کپی به هر دستگاهی که به پورت متصل است، ارسال شود. در واقع، این ویژگی، به مدیران کمک می‌کند تا عملکرد سوئیچ را دنبال کرده و در صورت لزوم تغییر دهند و برای تحلیل ترافیک شبکه از آن استفاده می‌شود.

ادامه مطلب ↓
نمایش خلاصه ↑
مشخصات
قیمت و فروشندگان
دیدگاه ها

ویژگی‌های سخت‌افزاری

مدل : 
TL-SG1428PE
نوع سوئیچ: 
هوشمند وب
پروتکل‌ها و استانداردها: 
IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3x
IEEE 802.3af, IEEE 802.3at, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p
پورت‌های مسی: 
26 پورت 10/100/1000 RJ45
شکاف‌های SFP/mini-GBIC: 
2 پورت Gigabit SFP
توان عملیاتی: 
-
نرخ انتقال : 
41.7 Mbps
کنترل جریان: 
-
ابعاد (mm): 
440 × 220 × 44
وزن سوئیچ (kg): 
-
نوع فن‌ها: 
دارای 2 فن
نوع قرارگیری (Mounting): 
رک‌مونت
حداکثر برق مصرفی (وات): 
27 W (220/50Hz. no PD connected)
304.7 W (220/50Hz. with 250 W PD connected)
حداکثر ظرفیت (Gb/s): 
56 Gbps
روش انتقال: 
-
بافر حافظه اصلی: 
-
اندازه جدول مک آدرس: 
-
ویژگی خودیادگیری مک آدرس: 
-
چراغ‌های LED : 
-

انتقال انرژی بر بستر اترنت (PoE)

استاندارد PoE: 
دارد
خروجی برق هر پورت: 
-
خروجی کل PoE: 
-
پیکربندی پورت: 
-

عملکردهای عملیاتی

رابط مدیریتی اصلی: 
-
Port Mirroring: 
دارد
شبکه محلی مجازی (VLAN): 
دارد
کیفیت خدمات (QoS): 
Support Port-based 802.1p/DSCP priority
Support 4 priority queues
Rate Limit
Storm Control
IGMP snooping: 
-
حالت‌های پشتیبانی شده توسط پورت‌ها: 
-
قابلیت کارکرد در دماهای محیطی: 
0 تا 50 درجه سانتی‌گراد
سایر ویژگی‌ها: 
ویژگی لایه 2
IGMP Snooping V1/V2/V3
Static Link Aggregation
Port Mirroring
Cable Diagnostics
Loop Prevention
PoE Auto Recovery

مدیریت
Web-Based GUI
Easy Smart Configuration Utility

گواهینامه‌ها
CE, FCC, RoHS

اقلام همراه
TL-SG1428PE
Power Cord
Installation Guide
Rackmount Kit
Rubber Feet

نظر شما چیست؟