22/08/1396 - 21:40
برترین مراکز خرید تایلند در شهر پاتایا
پاتایا یکی از بزرگ‌ترین شهر‌های گردشگری در تایلند به‌شمار می‌رود. بسیاری از گردشگران شهر تایلند را برای گشت و گذار انتخاب می‌کنند. در تور تایلند شما می‌توانید از بهترین مراکز خرید شهر پاتایا هم دیدن کنید.

برترین مراکز خرید پاتایا

پاتایا تنها دارای جاذبه‌های گردشگری نیست! بلکه مقصد بسیاری از تجار است که برای دیدن مراکز خرید این شهر در زمان فستیوال ها و یا روزهای عادی آمده‌اند. علت شلوغ بودن مراکز خرید این شهر از تجار، توریست ها و گردشگران قیمت ارازن و مناسبی است که اجناس و کالاها در همه زمینه‌های پوشاک، موبایل و وسایل الکترونیکی و ... دارند. به همین دلیل واجب دیدیم تا چند مرکز خرید برتر پاتایا را برای توریست‌ها و گردشگران عزیز تور تایلند معرفی کنیم.

سایت تور یاب

تور یاب یکی از سایت‌های تور لحظه آخری است که جدید‌ترین تور‌های گردشگری آژانس‌های مسافرتی بزرگ ایران را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و شما می‌توانید تور‌های لحظه آخری به مقاصد مختلف جهان را در سایت تور یاب دنبال کنید.

مرکز خرید فستیوال پاتایا

در تور استانبول هم شما از مراکز خرید مختلفی می‌توانید دیدن کنید. یکی از بهترین مراکز خرید در شهر پاتایا تایلند، مرکز خرید فستیوال است. این مرکز خرید سال 2009 افتتاح شده و حدودا سیصد فروشگاه و مغازه از برندهای‌های معروف و در سطح جهان در همه زمینه‌ها مثل پوشاک و ... دارد. به خصوص وسایل الکترونیکی و زیورآلات ! به جز خرید می‌توانید در قسمت تفریحی این مرکز خرید نیز مشغول بازی بولینگ و یا تماشای فیلم در سالن سینمای آن باشید. همین‌طور رستوران‌های فوق‌العاده‌ای داشته که بهترین غذاهای خاورمیانه و ایتالیایی را سرو می‌کنند! درهای مرکز خرید فستیوال پاتایا از یازده صبح تا یازده شب به روی بازدیدکنندگان باز است.

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا

در تور دبی هم شما می‌توانید از بهترین مکان‌های گردشگری این کشور دیدن فرمایید. مرکز خرید بزرگ و رویال گاردن می‌توان گفت مرکز خریدی است که کسی تابه‌حال به انتهای آن نرسیده! این فروشگاه مرکز خرید و فروش انواع پوشاک، زیور آلات و وسایل الکترونیکی و انواع سوغاتی‌های تایلند است. در هنگام ورود به این مرکز خرید هواپیمایی قرمز رنگ را می‌بینید که از روی پشت بام تا کف هتل بوده و انگار از روی صخره‌ها به سمت پایین سقوط کرده که همین هم جلوه‌ای جالب و جذاب است. ساعات فعالیت مرکز خرید رویال گاردن پاتایا از ده صبح تا یازده شب است.

بازارچه شناور پاتایا

بازارچه شناور یکی از بازارچه‌های معروف و عجیب و غریب تایلندی هاست که درواقع روی آب بنا شده. بازارچه شناور به این صورت است که فروشندگان روی قایق‌هایی نشسته و اجناس خود را از روی قایق‌های شناور روی آب به‌فروش می‌رسانند. از هرچیزی که فکرش را بکنید از پوشاک تا زیورآلات و ... از این قایق‌های شناور در آب خرید و فروش می‌شود. بازارچه شناور پاتایا همان بازارچه شناور بانکوک است که از روی آن الگوبرداری و بازسازی شده. این بازارچه‌ها را می‌توانید در روستاهای اطراف پاتایا پیدا کنید. این بازارچه از ده صبح تا یازده شب فعالیت می‌کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟