28/05/1398 - 13:30
جدیدترین شرایط خرید نقدی محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو
در مدت اخیر بازار خودروی کشور شرایط بسیار نابسامان و پر تغییراتی را سپری می‌کند و قیمت‌ها نوسانات بسیار زیادی داشته‌اند. اما با اینحال همچنان بازار خرید و فروش خودروها به فعالیت خود ادامه می‌دهد، با این تفاوت که دیگر شور و حرارت سابق را نداشته و توان مالی خریداران نیز محدود شده است.

اما شرکت های مهم و مطرح در صنعت خودروسازی کشور همچنان فعالیت خود را بصورت جدی ادامه می‌دهند و شرایط مختلفی را برای خرید نقدی و اقساطی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. در ادامه نیز به دنبال بررسی جدیدترین شرایط فروش نقدی ایران خودرو هستیم تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با فروش نقدی سمند سورن توربو و دانگ فنگ H30 کراس در اختیار شما بگذاریم، که دو محصول پرطرفدار از شرکت تولیدی ایران خودرو هستند.

نقد کامل و بررسی مشخصات فنی سمند سورن توربو جدید

سمند سورن مدل تغییر یافته ای از سمند معمولی X7 و سمند LX است که برای اولین بار در سال 1385 توسط شرکت تولیدی ایران‌خودرو به بازار معرفی شد. شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید که سورن واژه‌ای ترکی است و در واژه سورن اگر حرف "ر" با کسره خوانده شود معنای "پیش برنده" و اگر با فتحه خوانده شود معنای "شجاع و دلیر" دارد.

مهمترین تفاوت سمند سورن با سمند معمولی را در نمای ظاهری و بیرونی و همچنین آپشن‌های قابل سفارش برروی آن باید معرفی کرد. در نمای داخلی سمند سورن توربو مهمترین تفاوت فرمان تلسکوپی است که برروی خودرو قرار داد شده تا در حین بروز تصادف از داخل جمع شده و آسیب کمتری به راننده وارد شود.

همچنین با استفاده از سیستم‌های عایق صوتی و حرارتی تلاش شده تا صدای کمتر از موتور و فضای بیرون به داخل کابین وارد شود و تنظیم دمای داخل نیز با کنترل بهتری صورت بگیرد. سورن در مدل معمولی دارای یک ایربگ و در مدل ELX دارای دو ایربگ است تا ایمنی خودرو نیز به خوبی فراهم شود. همچنین ویژگی‌هایی مانند تنظیم گودی کمر، تنظیم در 5 جهت مختلف صندلی‌ها، تنظیم نور چراغ های جلو، مقدار نور صفحه کیلومتر و داشبورد و سیستم تهویه مطبوع از دیگر ویژگی‌های موجود برروی سمند توربو است.

با داشتن چنین ویژگی‌هایی تقاضای خرید سمند سورن توربو رو به افزایش داشت و به همین دلیل در شرایط فروش سمند سورن توربو سیاستی در نظر گرفته شد تا خرید برای تمام اقشار جامعه تسهیل شود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت کار ویترین، که در زمینه فروش اینترنتی خودرو فعالیت می‌کند مراجعه نمایید.

از دیگر ویژگی‌های خوبی که برروی سمند سورن توربو قرار دارد می‌توانیم به صندلی‌‌های مدل سریر، تیوتر بلندگوهای جلو، بدنه تقویت شده نسبت به سمند معمولی، چراغ ‌های عقب LED، آیینه‌ های بغلی مجهز به راهنمایLED، سنسور دنده عقب، مجهز به چراغ ‌های مه‌ شکن جلو و عقب و…، ترمز ABS مجهز به EBD اشاره کنیم.

بررسی ارزش خرید و قیمت سمند سورن توربو

سمند سورن توربو یکی از محصولات نسبتا خوب گروه ایران خودروست که در مقایسه با دیگر محصولات تولید داخل، کیفیت مطلوب تری دارد. اما بااینحال اگر بخواهیم با رغیب های هم سطح مقایسه کنیم، مسلما هیچ حرفی برای گفتن ندارد. اما در بین خودروهایی که در محدو قیمتی 80 تا 120 میلیون دارند، سمند سورن توربو یک انتخاب مناسب است.

اچ سی کراس، دومین محصول محبوب ایران‌خودرو

دقیقا پس از توقف تولید پژو 206 اتوماتیک، ایران خودرو دانگ فنگ H30 کراس – Dongfenf H30 Cross را به عنوان جایگزینی مناسب در خط تولید خود وارد کرد. اچ سی کراس دقیقا برروی پلتفرم پژو 308 ساخته شده است و با این حساب خودروی خیلی به روزی نیست. اما با اینحال با توجه به ویژگی های موجود در بخش امکانات رفاهی و ایمنی خودرو، می توانیم اچ سی کراس را حتی در مقایسه با محصولات داخلی خودروی ارزشمندتری بدانیم.

پیشرانه نصب شده برروی اچ سی کراس دقیقا موتوری است که برروی پژو 206 و 207 نیز مورد استفاده بود، یعنی موتور tu5 که رضایت خریداران را به خوبی جلب کرد. نیروی تولیدی 142 اسب بخار موتور اچ سی کراس توسط یک گیربکس اتوماتیک 4 دنده، که ساخت شرکت آیسین ژاپن است، به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود.

این جعبه دنده دارای 3 حالت رانندگی مختلف است که شامل برفی، اسپرت و حالت O/D یا نگهدارنده دنده می باشد. البته در برخی کشورها گیربکس خودرو در نسخه ترونیک هم تولید و عرضه می‌شود.

همچنین وجود آپشن‌ها و خدمات رفاهی همانند سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی راهنما دار، روکش چرمی فرمان، صفحه نمایش لمسی با بلوتوث و 4 کیسه هوا ( 2 سرنشین جلو و جانبی ) باعث می‌شوند که اچ سی کراس تبدیل به خودرویی با ارزش خرید بالا شود.

بررسی قیمت اچی سی کراس H30 Cross

اچ سی کراس در اولین روزهای ورود به کشور با قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان در اختیار خریداران قرار گرفت. البته این قیمت مربوط به اولین روزهای ورود اچی سی کراس به بازارهای داخلی است و به زودی شاهد افزایش قیمت این خودرو چینی نیز بودیم.

با اینحال در مقایسه با دیگر محصولات داخلی و حتی محصولات گروه تولیدی ایران خودرو، این خودروی چینی حجمع و جور ارزش خرید بالاتری دارد و کیفیت ساخت، تولید و طراحی آن به گونه اس است که قیمت اچی سی کراس نیز منطقی به نظر می‌رسد.

اگر طرفدار محصولات ایران خودرو نیستید پیشنهاد میکنیم به صفحه مربوط به معرفی محصولات و اعلام شرایط فروش نقدی سایپا مراجعه کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟