19/09/1399 - 16:11
بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام کدامند؟
در کشور ایران شبکه های اجتماعی متعددی در حال فعالیت هستند . که می توان یکی از مهم ترین و محبوب ترین این شبکه ها ، اینستاگرام دانست . اینستاگرام با توجه به انتشار بسیار بالا و عالی که در کشور ایران داشته است . بستر بسیار خوبی برای کسب درآمد و ایجاد مشاغل جدید برای مردم شناخته شده است .

افزایش فالوور اینستاگرام 

  • نکته مهم درباره کسب درآمد از اینستاگرام ، مطرح بودن پیج اینستاگرام است . به همین دلیل بیشتر کاربران اینستاگرام به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند . افزایش فالوور اینستاگرام باعث بالا رفتن لایک ها ، کامنت ها ، بازدید پیج و بازدید استوری و... می شود . که تاثیر بسیار بالایی در کسب درآمد دارد .
  • برای افزایش فالوور اینستاگرام و داشتن درآمد عالی می توان از سایت های معتبر یا به عبارتی دیگر از بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام ، خرید کرد .
  • این سایت های افزایش فالوور اینستاگرام دارای پکیج های متنوع افزایش فالوور اینستاگرام هستند که با توجه نوع در قیمت های متغییر و به صرفه ارائه می شوند . البته بعضی از این سایت ها وجود دارند که خرید فالوور اینستاگرام رایگان ارائه میدهند .

افزایش فالوور اینستاگرام 

تشخیص بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام 

  • بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام را با توجه به مطالب قبلی و تجربه می توان خرید فالوور اینستاگرام از سایت های معتبر دانست . این سایت ها نمونه کارهای خود را در صفحه سایت خود با خریدار فالوور اینستاگرام به اشتراک می گذارند . تا بتوانند اعتماد کاربر خود را برای خرید فالوور اینستاگرام جلب کنند . و برای کار خود شفاف سازی ایجاد کنند .
  • نکته مورد نظر برای افزایش فالوور اینستاگرام از طریق خرید از بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام این است که این سایت ها به دو دسته تقسیم می شوند . سایت هایی که افزایش فالوور اینستاگرام با ریزش احتمالی و مشخص ارائه می دهند . و سایت هایی که خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش ارائه میدهند .
  • بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام برای کار خود معیار هایی را در صفحه خود مشخص می کنند . برای مثال می توان به تعداد ریزش کل فالوور اینستاگرام خریداری شده ، مدت زمان مورد نیاز برای افزایش فالوور اینستاگرام و نتیجه گیری ، امکان بازگشت وجه در صورت نارضایتی بودن و... اشاره کرد .
  • بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام اطلاعات اکانت کاربر مورد نظر خود را برای ارائه خدمات و افزایش فالوور نمی خواهند . پس با توجه به نکات گفته شده می توانید بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام را برای افزایش فالوور اینستاگرام خود تشخیص دهید .

از بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام می توان به سایت های زیر اشاره کرد :

** Goldfollower.com

** Followersell.net

** Iransocial.com

** gfollower.com

تشخیص بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام 

مزایای فالوورگیر اینستاگرام

  • فالوورگیر اینستاگرام با افزایش فالوور اینستاگرام در پیج شما باعث پرتاب پیج اینستاگرام شما به رتبه های برتر صفحات اکسپلور می شود .
  • برای پرتاب پیج اینستاگرام شما توسط فالور بگیر اینستاگرام و دیده شده پیج در رتبه های برتر صفحات اکسپلور الگوریتم خاصی وجود دارد .
  • اینستاگرام به صورت معمول و عادی در حال دنبال کردن اکانت هایی هست که فالوور بیشتری نسبت به دیگر اکانت های اینستاگرام دارند . یا افزایش فالوور اینستاگرام آنها زیاد است . پس از شناسایی این اکانت ها ، اینستاگرام آنها را در اولویت های بالاتر نسبت به دیگر اکانت های اینستاگرام قرار میدهد .
  • در این صورت می توان گفت اگر می خواهید پیج شما در اولویت های بالای اینستاگرام قرار بگیرد . می توانید با استفاده از فالوورگیر اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام از بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام باعث افزایش فالوور اینستاگرام خود شوید .
  • خرید فالوور اینستاگرام از فالوورگیر اینستاگرام نه تنها باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود . بلکه باعث می شود تعداد لایک های اکانت شما و تعداد کامنت های اکانت شما نیز افزایش پیدا کند .

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

  • هنگامی که از فالوورگیر اینستاگرام قسط بر خرید فالوور برای افزایش فالوور اینستاگرام خود می کنید ممکن است در حین انجام سفارش افزایش فالوور اینستاگرام یا پس از اتمام سفارش ، تعدادی از پروفایل هایی که فالوورگیر اینستاگرام به پیج شما اضافه کرده است شما را آنفالو کنند، در این صورت افزایش فالوور اینستاگرام شما توسط فالوورگیر اینستاگرام دچار ریزش شده است .
  • به همین دلیل یکی از دغدغه بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام این است بتوانند خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش به کاربران خود ارائه بدهند .

آیا خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش وجود دارد؟

درواقع جواب این سوال را می توان اینگونه بیان کرد :

  • فالوور واقعی اینستاگرام که فالوورگیر در اختیار کاربران خود قرار می دهد، فالووری است که دارای یک اکانت واقعی بوده و به دلایل مختلفی همچون بازدید ، خرید ، تعامل و... به پیج شما اضافه می شود . و با فالو کردن شما باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود .
  • بنابراین اگر این فرد که فالوورگیر باعث می شود تا شما را فالو کند . اگر پس از بازدید از محتوای پیج شما . علاقه ای به پیج شما نشان ندهد . کاملا واضح است که شما را آنفالو می کند . و باعث ریزش افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود .
  • اما می توان گفت راهی برای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش نیز وجود دارد.
  • برای اینکه فالوورگیر بتواند برای کاربر خود خدمات خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش را ارائه دهد . می تواند فالوور فیک در اختیار او بگذارد . اما این فالوور ها توانایی تعامل با کاربر را ندارند.

خدمات بهترین سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام

  • هنگامی که شما برای خرید فالوور اینستاگرام به بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام مراجعه می کنید . نه تنها از خدمات خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام خود از طریق این فالوورگیر اینستاگرام برخوردار می شوید . بلکه خدمات فراوان دیگری در بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام نیز وجود دارد که می تواند باعث برتری پیج شما نسبت به پیج های دیگر و قرار گیری پیج شما در رتبه های برتر صفحات اکسپلور شود.

از خدمات دیگر بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خرید بازدید اینستاگرام

با خرید بازدید اینستاگرام می توانید بازدید پست های ویدیویی اینستاگرام خود را افزایش دهید . و باعث بهتر دیده شدن پست های ویدیویی خود شوید . علاوه بر این این کار می شود تا پیج شما مطرح شود و در نهایت باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما از طریق ای فالوورگیر اینستاگرام می شود .

  • تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام را می توان همان پروموشن های اینستاگرام نامگذاری کرد .که در بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام آنها به صورت ارگانیک و کاملا طبیعی می توانند به کاربران خود ارائه بدهند . ای تبلیغات می توانند به رشد صفحه اینستاگرام شما کمک کنند .

  • خرید لایک اینستاگرام

بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام می توانند برای پیج شما خرید لایک اینستاگرام نیز انجام بدهند . این لایک ها می توانند خارجی یا ایرانی باشند . اما کیفیتی که از طریق این فالوورگیر اینستاگرام برای این لایک ها رقم می خورد بی نظیر و عالی است.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟