15/02/1400 - 19:50
بهترین برندهای تجهیزات و ابزارهای آموزشی در کیومیتا
زمانی که صحبت از هوشمند سازی مدارس میشود چه تصویری به ذهن شما خطور می کند؟ کلاسی با دانش آموزان زرنگ و باهوش؟ این تصور کاملا اشتباه است. دانش آموزان و دانشجویان برای آماده سازی خود برای آینده به بهترین و به روزترین آموزش نیاز دارند و این آموزش نیز نیازمند یک سری ابزار و تجهیزات است، که محیط آموزشی سنتی را به یک کلاس هوشمند تعاملی و جذاب تبدیل کند.

بهترین برندهای تجهیزات و ابزارهای آموزشی در کیومیتا

  • یک کلاس هوشمند متشکل از تجهیزات و ابزارهای آموزشی پیشرفته برای ارائه و تدریس بهتر معلمین به دانش آموزان است. این تجهیزات تحول اساسی را در آموزش به وجود آورده اند، نه تنها به معلمان در تهیه و ارائه درسهای چندرسانه ای کمک می کند، بلکه دیدگاه دانش آموزان را نسبت به مطالعه و یادگیری دروس نیز تغییر میدهد و هیچ لحظه کسل کننده ای در کلاس وجود ندارد. محصولات هوشمند آموزشی از روش های جذاب بصری آموزش است که حواس دیداری و شنیداری دانش آموزان را درگیر می کند و راهی موثر برای یادگیری است. ضمن اینکه دانش آموزان  را برای گرفتن نمرات بهتر حمایت می كند.
  • شرکت ماشین های اداری کیومیتا در این زمینه به شما در خرید تجهیزات آموزشی کمک کرده تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز و بودجه خود داشته باشید.این مجموعه در تهران ارائه دهنده انواع تجهیزات هوشمند مدارس و آموزشگاه ها، شامل برد هوشمند، پنل هوشمند، پرده نمایش، ویدئوپروژکتور و ... است.

در این مطلب برخی از تجهیزات کلاس هوشمند موجود در کیومیتا که در تجربه یادگیری نقش محوری دارند ذکر شده اند:

پنل هوشمند

نمایشگرهای تعاملی یکی از تجهیزات پیش رفته در هوشمند سازی مدارس است که یادگیری را دو چندان میکند. پنل هوشمند یک قدم فراتر از برد بوده  و بدون نیاز به هیچ سیستمی به تنهایی کار میکند و همانند یک رایانه عمل دستورات شما را به سرعت اجرا میکند. پنل ها همانند تخته سفید کار می کنند و به معلمان و دانش آموزان اجازه می دهد تا با قلم های مخصوص، حتی به صورت همزمان روی صفحه بنویسند.

برد هوشمند

با ورود برد هوشمند به مدارس و آموزشگاه ها، تخته های گچی و وایت برد به مرور جای خود را به بردها دادند و به معلمان این امکان را فراهم نمود تا دروس را به صورت تعاملی با اتصال به رایانه یا پروژکتور تدریس کنند و دانش آموزان در حالی که یاد می گیرند، سرگرم نیز شوند. دانش آموزان می توانند با دیدن، شنیدن و تعامل با صفحه از طریق لمس دروس را فراگیرند.

ویدئو پروژکتور

با پروژکتور میتوانید هر نوع محتوای تصویری، ویدئویی و متنی را بر روی دیوار یا یک سطح صاف برای نمایش محتواها در سایز بزرگ ارائه دهید. پروژکتورهای هوشمند میتوانند به طیف گسترده ای از دستگاه ها متصل شوند و به معلمان در کلاس های درسی برای ارائه فیلم های آموزشی و اسلاید پاورپوینت کمک بسیاری میکند. در گذشته کاربران برای خرید ویدیو پروژکتور، با کیفیت بالا نیاز به هزینه و زمان بسیاری داشتند و گاهی از هزینه یک تلویزیون خانگی نیز بیشتر می شد. اما امروزه با پیشرفت فناوری و تولیدکنندگان، این دستگاه در بازار با برند و مدل های متنوعی توسط شرکت های سازنده ارائه شده است که خرید و انتخاب را برای کاربران و مدیران کسب و کار بسیار آسان کرده است. برای مشاهده قیمت و مشخصات فنی انواع ویدئو پروژکتور از معتبرترین برندها روی لینک زیر کلیک کنید:

برای مشاهده قیمت ویدئو پروژکتور کلیک کنید

پرده نمایش

تصویر ویدئو پروژکتور را می توان بر روی دیوار یا سطوح صاف نمایش داد، اما پرده نمایش بهترین ابزار برای نمایش اطلاعات است. پس اگر به دنبال نمایش با کیفیت، برای تدریس دروس به صورت ویدئویی یا تصویری هستید، پرده نمایش گزینه ایده آلی خواهد بود و برای آموزش عالی است و به وضوح در ذهن دانش آموزان ثبت شود.

پرینتر

با استفاده از دستگاه پرینتر محتوای آموزشی بر روی پنل و لپ تاپ را چاپ کنید و به صورت کاغذی به دانش آموزان ارائه دهید. همچنین دانش آموزان میتوانند گزارش ها، تکالیف یا نقاشی های خود را بر روی برد به صورت رنگی چاپ کنند، که علاقه بیشتری به دیدن کارهایشان خواهند داشت.

دستگاه کپی

دستگاهی که کپی اسناد و تصاویر بصری موجود در پنل یا رایانه را بر روی کاغذ به سرعت ارائه میدهد. شما یک سند یا تصویر را در کپی قرار می دهید و با یک دکمه دستگاه یک نسخه دیجیتالی از کاغذ را به دست می آورد، مراحل کپی نیز میتواند به صورت متوالی انجام شود.

سری به فروشگاه اینترنتی کیومیتا بزنید و در بخش تجهیزات فروشگاهی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. ما در این مجموعه طیف گسترده ای از تجهیزات آموزشی هوشمند را ارائه می دهیم.

ایسوس

نظر شما چیست؟