08/04/1401 - 21:29
فروش سرور HPE
همه شما با سرورها به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت‌ کسب‌وکارهای مختلف آشنا هستید. اهمیت استفاده از سرورها در دنیای توسعه یافته امروز به قدری بالا است که حتی کسی و کارهای کوچک نیز برای ذخیره سازی داده‌ها و اجرای اصولی برنامه‌های خود به سرور نیاز دارند‌. می‌توان گفت سرورها مهم‌ترین رکن در رشد و توسعه هر شرکت یا کسب‌وکار هستند و سرمایه‌گذاری روی سرورها قطعا به حفظ ارزش‌های کسب‌وکار می‌انجامد. در این راستا سرورهای HPE به‌عنوان بهترین راه حل استفاده از یک سرور حرفه‌ای شناخته می‌شوند. به همین خاطر فروش سرور HPE اهمیت بسیاری برای کاربران آن دارد.

می‌توان گفت سرورها مهم‌ترین رکن در رشد و توسعه هر شرکت یا کسب‌وکار هستند و سرمایه‌گذاری روی سرورها قطعا به حفظ ارزش‌های کسب‌وکار می‌انجامد. در این راستا سرورهای HPE به‌عنوان بهترین راه حل استفاده از یک سرور حرفه‌ای شناخته می‌شوند. به همین خاطر فروش سرور HPE اهمیت بسیاری برای کاربران آن دارد.

با توجه به این که سازمان‌ها و شرکت‌ها دائم در حال رشد و توسعه هستند، نیاز به ارتقاء حافظه ذخیره سازی و آپدیت سیستم‌های خود دارند. با توجه به قابلیت‌های سرور اچ پی ای می‌توان اهمیت فروش سرور HPE را توجیه کرد.‌

اهمیت استفاده از سرور HPE  برای کسب‌ و کارها

قبل از این که راجع به فروش سرور HPE  صحبت کنیم، بهتر است با دلایل محبوبیت این سرور در جهان آشنا شوید. سرورهای اچ پی ای به‌ عنوان یک انتخاب ایده‌آل در فناوری آی تی شناخته می‌شوند‌. آن‌چه سبب محبوبیت این سرور شده، کیفیت بالای آن در جهت ارتقاء کارایی سیستم‌های مختلف می‌باشد. این نوع سرور از یک طراحی استاندارد برخوردار است که به آن کارایی بهینه و قابل اطمینانی بخشیده است. علاوه برآن، شرکت اچ پی ای پیش از ارائه سرور تمام قطعات داخلی آن را تست می‌کند. به این ترتیب هیچ‌گاه با مشکل down شدن و عدم کارکرد سرور مواجه نمی‌شوید.

شرکت اچ پی ای از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای نصب، راه‌اندازی و نگهداری سرورها استفاده می‌کند؛ به همین خاطر ضمن کاهش هزینه‌های جاری، نگهداری این سرورها نیز راحت‌تر است. می‌توان گفت این شرکت در تمام تولیدات خود به‌ دنبال رفع نیاز کاربران و برآورده ساختن انتظارات آن‌هاست. قابلیت تست سرور و قطعات آن توسط کاربران این هدف را توجیه می‌سازد.

فروش سرور HPE برای تمام کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ مزایای بسیاری به‌همراه دارد. شرکت اچ پی ای تمام سرورها و سایر تجهیزات خود را با هدف پیشرفت، افزایش کیفیت و ایمنی و همچنین افزایش قابلیت اطمینان برای ایجاد یک همکاری مثبت به فروش می‌رساند. سرورهای برند اچ پی ای، این اطمینان را به کسب‌ و کارها می‌دهند که ضمن افزایش ایمنی، نیازهای سازمان را در آینده مرتفع سازد.‌

گذشته از جنبه‌های نرم‌افزاری، سرور HPE از سخت‌افزار قوی برخوردار بوده و با اطمینان بالا بین دستگاه‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند. استفاده از این سرورها شما را از استفاده سرور دیگر برای جایگزینی جهت ارتقاء عملکرد آن‌ها، بی‌نیاز می‌سازد. وقتی سرور اچ پی ای را جمع می‌بندیم، انتظار می‌رود با انواع مختلفی از آن سر و کار داشته باشیم. سرورهای شرکت اچ پی ای در چند دسته سرور مقیاس کوچک، سرور مقیاس بالا، سرور چگالی پایین و سرور همه کاره تقسیم می‌شوند.

ذخیره ساز HPE

ذخیره ساز اچ پی ای یا به اصطلاح استوریج یکی از تجهیزات شرکت HPE است که وظیفه نگهداری و ثبت اطلاعات مختلف را به‌عهده دارد. این تجهیز اهمیت بسیار زیادی در دنیای تکنولوژی امروز داشته و می‌توان استفاده گسترده آن را در کامپیوترهای شخصی تا دیتاسنترها مشاهده کرد. ذخیره ساز‌های اچ پی ای با در نظر گرفتن نیازهای کاربران و بودجه آن‌ها انتخاب ایده‌آلی برای دستگاه‌های مختلف به شمار می‌روند. کمپانی اچ پی ضمن فروش سرور HPE ذخیره سازهای مختلف آن را نیز عرضه می‌کند‌.

ذخیره ساز HPE در پنج نوع مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. از مدل‌های پرفروش این تجهیز می‌توان به ذخیره ساز اچ پی مدل هیبریدی و مدل فلش اشاره کرد. مدل هیبریدی این ذخیره ساز از حافظه ذخیره ساز اس اس دی و اچ دی دی تشکیل شده؛ اما مدل فلش تنها به حافظه اس اس دی مجهز است. آن‌چه سبب برتری ذخیره سازهای کمپانی اچ پی نسبت به سایر ذخیره سازها شده، آن است که تجهیزات شرکت اچ پی با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته ضمن مرتفع ساختن نیازهای ذخیره سازی کاربران از قیمت مناسبی برخوردار‌اند.

استفاده از مدل‌های مختلف ذخیره ساز HPE برای کپی کردن، پشتیبان‌گیری، ذخیره سازی ایمن، بهینه‌ سازی زیرساخت شبکه‌های ذخیره سازی و در نهایت مدیریت نیازهای ذخیره سازی در راستای رشد و توسعه کسب‌ وکارها این تجهیزات را به محبوب‌ترین ذخیره سازها تبدیل کرده است. فروش بالای ذخیره سازها در کنار فروش سرور HPE برتری و محبوبیت این تجهیزات از کمپانی اچ پی را نشان می‌دهد. هرچند کیفیت این  ذخیره سازها بسیار عالی است؛ اما با توجه به تنوع در مدل‌های آن باید  به نوع نیاز کسب‌ و کارتان توجه کنید.‌ برای تهیه بهترین ذخیره ساز اچ دی ای لازم است یک شرکت فروش معتبر را انتخاب کنید.

به‌طورکلی انواع محصولات کمپانی اچ پی در زمینه‌ی ذخیره ساز سرور HPE به 5 مدل تقسیم می‌شوند، که عبارتند از:

1. All-Flash and Hybrid

  • ذخیره ساز اچ پی مدل فلش و هیبریدی دو مدل پرفروش و پرطرفدار از کمپانی HPE هستند. مدل هیبریدی یا hybrid flash array ترکیبی از ذخیره‌سازهای HDD و SSD است در حالی که فلش یا all-flash array (AFA) فقط مجهز به SSD است. همچنین ذخیره‌ساز اچ پی مدل هیبریدی می‌تواند تعداد زیادی فلش را در خود جای دهد. 

2. Data Protection and Archive Storage

  • محصول دیگر از ذخیره ساز اچ پی ، نرم‌افزار و راه‌حل‌های حفاظت از داده و آرشیوسازی است. این دسته شامل Tape storage، disk storage، StoreOnce Systems و Nimble Storage Arrays می‌شود.
  • در واقع این دسته شامل فناوری‌های ذخیره‌سازی هستند که برای کپی کردن و پشتیبان‌گیری کاربرد دارند. عمدتاً کسب‌وکارهای بزرگ به‌ویژه مراکز داده و دیتاسنترها از این محصولات استفاده می‌کنند.

3. File Storage

  • کمپانی اچ پی همیشه برای ذخیره‌سازی فایل‌ها به دنبال راه‌حل‌های مدرن است. بنابراین در دسته‌ی File Storage علاوه بر در نظر گرفتن نیازهای ذخیره‌سازی همراه با فناوری پیشرفته، قیمت مناسب را نیز در نظر گرفته است. 

4. Storage Networking

  • محصول دیگر در ذخیره‌ ساز HP ، مدل SAN یا استوریج شبکه منطقه‌ای (Storage Area Network) است. این محصول براساس کانال فیبر نوری و سری HPE B-SN6650B است که از یک بلوک ساختمان با تراکم پورت بالایی 128 کانال تشکیل می‌شود. این محصول در مدرن‌سازی زیرساخت شبکه‌های ذخیره‌سازی نقش بسزایی دارد.

5. Storage Enclosures

  • محفظه‌های ذخیره‌سازی، محصول دیگری از کمپانی اچ پی است که در راستای مدیریت نیازهای ذخیره‌سازی برای رشد کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط مناسب است. محصولات این دسته شامل محفظه‌های برای محافظت از هارددیسک اکسترنال هستند که باعث بالا رفتن عملکرد در سرورهای HPE ProLiant و BladeSystems می‌شود.

قطعات سرور HPE

سرورهای اچ پی ای به‌ عنوان سخت‌ افزارهای تشکیل‌ دهنده زیرساخت فناوری آی تی از قطعات خاصی تشکیل شده‌اند که در شناخت این قطعات و کیفیت آن‌ها در فروش سرور HPE نقش بسیار مهمی دارد. از قطعات مهم سرور اچ پی می‌توان به مادربرد، پردازنده مرکزی یا سی پی یو، پردازنده گرافیکی یا جی پی یو، حافظه قابل دسترسی رم، هارد سرور اچ پی ای، پورت شبکه و منبع تأمین برق اشاره کرد. استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال در راه‌اندازی شبکه و بهینه‌ سازی عملیات ذخیره سازی داده‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل قطعات سرور شرکت اچ پی ای از محبوبیت بالایی برخوردار است.

مشخصات سرور HP

شرکت HPE چهار دسته بندی کاملا حرفه ای برای سرورهای خود ایجاد کرده است که با هم به آنها میپردازیم.

  1. HPE Proliant DL Servers
  2. HPE Proliant ML Servers
  3. HPE Proliant BL Servers
  4. HPE Proliant Micro Servers

این چهار سری بر اساس ویژگی های سخت افزاری و پیکربندی های مختلف برای انواع کارایی ها تشکیل شده است.

HPE Proliant DL Servers : سرور اچ ‌پی ای سری DL از سرورهای مهم‌ و پرفروشی‌ است که در ایران به‌کار می‌رود. این نوع سرور HPE به‌صورت رک ‌مونت استفاده می‌شود. دسته‌بندی این سری از قرار زیر است:

  • HPE DL X0
  • HPE DL100
  • HPE DL300
  • HPE DL500

HPE Proliant ML Servers : منعطف‌ترین سرور اچ ‌پی ای سری ML است که قابلیت ارتقای بسیار مناسبی دارد. یکی از گزینه‌های مناسب برای اداره‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسطِ چندشعبه‌ای استفاده از این سری است. راه‌اندازی و نصب سرورهای سری ML اچ ‌پی ای به رک شبکه نیازی ندارد و به‌صورت سرور Tower یا در اصطلاح ایستاده قرار می‌گیرند. دسته‌بندی این سری از قرار زیر است:

  • HPE ML X0
  • HPE ML100
  • HPE ML300
  • HPE ML500

قیمت سرور HPE

با توجه به قابلیت‌هایی برای سرور HPE برشمردیم، طبیعی است که این سرور پرفروش‌ترین سرور جهان باشد. پیش‌تر اشاره کردیم که قیمت آن نیز نسبت به عملکرد و کارایی فوق‌العاده‌ای که در واحدهای کاری مختلف ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است. قیمت مناسب انواع سرورهای برند اچ پی ای این سرورها را برای هر بودجه‌ و عملکردی متناسب ساخته است.‌ برای خرید این سرور با قیمت مناسب باید یک شرکت معتبر در حوزه فروش سرور HPE  پیدا کنید.‌

فروش سرور HPE شرکت عصر ارتباط داده پردازی آریا

شرکت عصر ارتباط داده پردازی آریا به‌عنوان برترین و به‌ روزترین شرکت دارای مجوز رسمی واردات و فروش سرور HPE و سایر تجهیزات این کمپانی انتخاب ایده‌آلی برای شماست. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای تهیه این تجهیزات از کمپانی اچ پی ای روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت شرکت عصر ارتباط داده پردازی آریا شوید.‌

https://dpa.ir

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر محسن قاضی زاده
محسن قاضی زاده

خیلی توضیحات خوب و مفیدی بود ممنون از شما