10/05/1401 - 13:34
ثبت نام شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط در سایاخودرو
طرح جدید خرید اقساطی خودرو توسط مجموعه معتبر سایا خودرو اعلام شد: « شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری ». حالا نوبت آن است تا ذهنتان را از تمامی دغدغه های خرید ماشین در سالیان گذشته خالی کنید. از قرعه کشی‎‌های عجیب و عدم عرضه خودرو بصورت تحویل فوری تا پرداختهای نقد و عجله برای خرید ماشین!. سایاخودرو در طرح جدید و جذاب خود با عنوان شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری، فرصت فروش اقساطی سایپا را برای تمامی علاقمندان و متقاضیان فراهم نموده است.

در فروش اقساطی کوییک، کمترین میزان پیش پرداخت برای تمامی عزیزان درنظر گرفته شده است. یعنی پس از حضور در دفتر مجموعه و اطلاع از «شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری» میتوانید به راحتی واریز ابتدایی را انجام داده و لذت تحویل آنی خودروی موردعلاقه‌تان را تجربه کنید. اما قطعاَ این سوال برایتان بوجود می آید که:

تکلیف سند در طرح خرید اقساطی خودرو چگونه خواهد بود؟ پس با ما همراه باشید و این طرح جذاب را از دست ندهید.

شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری

جدیدترین طرح خرید اقساطی خودرو توسط مجموعه سایا خودرو، همه چیز را با هم در اختیارتان میگذارد. همانطور که از نامش نیز پیداست:

« شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری ». یعنی تمامی شرایط زیر با هم برایتان فراهم خواهد بود:

  1. به سادگی و تنها با حضور در دفتر مجموعه معتبر سایاخودرو (و بررسی طرح فروش اقساطی سایپا)، امکان ثبت نام خواهید داشت. پس دیگر از قرعه کشی‌های عذاب آور و پرداختهای نقد و پرفشار خبری نیست!
  2. کمترین پیش پرداخت برایتان در نظر گرفته میشود.
  3. باقی مبلغ خرید خودرو را میتوانید با آسودگی خاطر طی چندین قسط پرداخت نمایید. میزان اقساطی طی گفتگو و اعلام شرایطتان به کارشناسان فنی شرکت سایا خودرو تعیین میشود.
  4. درنهایت پس از امضای قرارداد معتبر و واریز پیش پرداخت، میتوانید سوئیچ ماشین مورد علاقه‌تان را با تحویل فوری دریافت کنید. و البته سه دنگ از سند خودروی موردعلاقه‌تان تا خیالتان نیز آسوده باشد.

فروش اقساطی کوییک درواقع یک فرصت ویژه برای تمامی عزیزانیست که در سالیان اخیر به دلایل مختلفی از جمله شرایط نابسمان عرضه مستقیم خودرو و افزایش سرسام آور قیمت، در خرید ماشین ناکام بوده اند. دیگر وقت آن است که بهانه‌ها را کنار بگذارید و از سوارشدن بر صندلی خودروی شخصیتان لذت ببرید.

مشخصات فنی کوییک آر در فروش اقساطی کوییک

در طرح فروش اقساطی کوییک، میتوانید به خرید اقساطی خودرو کوییک معمولی و کوییک آر بپردازید. اما پیش از هرچیز بایستی صادقانه بگوییم که کوییک آر، همان کوییک معمولی است. با این تفاوت که با ظاهر دورنگ طراحی میشود. البته همین ظاهر دورنگ، جذابیت بصری جالب توجهی را برای این نوع اتومبیل به ارمغان آورده است. نکته‌ای که دقیقاَ یکی از دلایل استقبال سریع از طرح « شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری » می باشد. بلحاظ بعد فنی و ظاهری این خودروها میتوان به نکات زیر اشاره نمود:

1) پلتفرم طراحی:

جالب است بدانید که پلتفرم ساخت کوییک با خودروهایی همچون: ساینا و تیبا، همسان است. ازهمین رو، دارای ویژگیهای فنی نزدیک به هم هستند. لازم به ذکر است که در فروش اقساطی سایپا مجموعه سایاخودرو، میتوانید به خرید قسطی ساینا و تیبا نیز اقدام نمایید.

2) ابعاد کوییک:

این هاچبک دورنگ دارای 3.98 متر طول و 1.68 متر عرض است. همچنین 1.52 متر ارتفاع و 1065 kg وزن دارد. بنابراین با یک بررسی سریع میتوان این هاچبک را در زمره‌ی خودروهای جمع و جور قرار داد.

3) ظاهر کابین:

مسلماَ پس از شرکت در طرح « شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری »، یکی از بیشترین لذت‌هایتان حضور در کابین این خودرو است. گرچه که به متریال داخلی و پلتفرم قدیمی ساخت آن انتقادات زیادی وارد است. اما ظاهر شیک و اسپرت کابین با دیزاین دو رنگ (سفید - مشکی و قرمز - مشکی) قطعاَ حس و حال خوبی را در شما بوجود می‌آورد. بخصوص اینکه حالا باور دارید این خودرو مال شماست...

4) پیشرانه کوییک آر:

موتور 4 سیلندر کوییک آر بصورت بنزینی و با مدل M15 طراحی شده است. حداکثر قدرت اسب بخار این پیشرانه‌ها برابر با 87 اسب بخار می باشد و دارای گشتاور ماکزیمم 128 نیوتن متری است. همچنین این پیشرانه را گیربکس پنج سرعته دستی پشتیبانی میکند.

فروش اقساطی سایپا چیست؟

طرحهای خرید اقساطی خودرو مجموعه سایاخودرو، شامل ارائه انواع مدلهای:

  • فروش اقساطی سایپا
  • خرید اقساطی ایران خودرو
  • دریافت قسطی خودروهای کرمان موتور و پارس خودرو

و همچنین اتومبیلهای دیگر شرکتهایی نظیر بهمن‌خودرو می باشد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که تمامی محصولات تولیدی شرکت سایپا، در طرح فروش اقساطی سایپا مجموعه معتبر سایاخودرو گنجانده شده است. مدل اتومبیل های تولیدی مختلفی نظیر:

  • اتومبیل سراتو. (انواع مدلهای سراتو)
  • سه مدل خودروی ساینا. (ساینا معمولی، ساینا جی و ساینا اس)
  • خودروی شاهین (خودروی پرطرفدار و تازه طراحی شده‌ی مجموعه سایپا)
  • سه مدل ماشین پراید. (پراید 133، پراید 131، پراید 132)
  • فروش اقساطی خودرو چانگان
  • دو مدل ماشین تیبا. (تیبا و تیبا 2)
  • فروش اقساطی سایپا آریو
  • عرضه سه مدل کوییک. (کوییک R و کوییک S در شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری).

ضمناَ چنانچه به خرید هریک از مدلهای فوق علاقمندید، میتوانید با کمترین پیش پرداخت ممکن و تحویل فوری ماشین، به ثبت نام خودروی موردنیازتان اقدام کنید.

دریافت سند در خرید اقساطی خودرو کوییک

خرید اقساطی خودرو کوییک در مجموعه سایاخودرو، در زیرمجموعه شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری قرار میگیرد. البته شرایط تنظیم سند برای انواع طرحهای فروش اقساطی سایپا و ایرانخودرو نیز یکسان می باشد. بطوریکه میتوانید پس از توافق با مسئولات شرکت معتبر سایاخودرو، قرارداد مربوط به خود را امضا کنید. سپس با واریز کمترین پیش پرداخت، سند سه دانگ خودرو و اتومبیل موردنظرتان را به راحتی دریافت نمایید.

قطعاَ میدانید که چه در موارد فروش گروه‌های خودروسازی و چه در نمایشگاه‌های بازاری، زمانی سند به نام مشتری درمی‌آید که تمامی مبلغ بصورت نقد به فروشنده پرداخت شود. این درحالیست که مجموعه سایا سعی داشته تا تمامی این موارد را رفع کند. یعنی:

  • هم میتوانید برای تحویل فوری خودروی خود، تنها پیش پرداخت ابتدایی را واریز کنید. (به جهت کاهش فشار مالی به خانواده‌های ایرانی).
  • و هم سه دانگ از سند ثبتی خودرو، بلافاصله پس از وایز پیش پرداخت، به نامتان زده میشود. (به جهت آسودگی خاطر خریداران گرامی)

به رسم یک معامله مطمئن دوطرفه، سه دانگ از سند خودرو نیز تا پایان اقساط، در رهن شرکت فروشنده باقی می‌ماند. درحقیقت پس از اتمام قسطهای خرید اقساطی خودرو، بلافاصله مالکیت سه دانگ باقیمانده نیز به مشتری گرامی واگذار میگردد. رضایت 100 درصدی خریداران گرامی، خود گواه بر همین اطمینان دوسویه بوده است.

شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط با سایاخودرو

شرکت معتبر سایاخودرو با کسب مجوز از اتحادیه نمایشگاه داران سراسر کشور، در زمره‌ی پیشتازان عرضه کننده طرحهای خرید اقساطی خودرو بشمار میرود. بطوریکه امروزه و به لطف خداوند متعال، آپشنال ترین شرایط فروش اقساطی سایپا، محصولات ایرانخودرو، کرمان موتور و دیگر خودروهای داخلی، از سوی مجموعه معتبر سایاخودرو ارائه میشود.

ما همواره سعی داشته ایم تا تمامی موانع خرید خانواده‌های ایرانی را برطرف کنیم. درواقع این سوال عمدتاَ مطرح میشود که خریداران از یک طرح جذاب خرید ماشین چه انتظاری دارند؟!.

ارائه تمام خودروهای داخلی؟!  کمترین میزان پیش پرداخت؟! اقساط منصفانه؟ تضمین سلامتی فنی و بدنه اتومبیل؟ امکان تعویض با دیگر ماشینها؟. و یا تنظیم بخشی از سند ثبتی برای آسوده شدن خیال خریدار؟!

نکته هیجان انگیز اینجاست که در انواع طرحهای فروش اقساطی سایپا، تمامی خواسته‌های جذاب فوق، گنجانده شده است. چنانکه در جدیدترین طرح فروش اقساطی کوییک سایاخودرو نیز که با نام « شرایط ویژه فروش کوییک به صورت اقساط، کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری» شناخته میشود، تمامی آپشنهای تسهیل کننده وجود دارد. بنابراین تا لذت ماشین دار شدن، تنها یک تماس فاصله دارید...

  • اطلاعات تماس: 02171333133 ؛ شنبه تا چهارشنبه 9:00 الی 17:30 ؛ پنج‌ شنبه ها: 9:00 الی 13:00
  • نشانی دفتر مرکزی: رسالت، فرجام، ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی، پ ۱۱۱، سایا خودرو.

ایسوس

نظر شما چیست؟