21/03/1402 - 15:18
هر آنچه که باید در مورد اینترنت td lte بدانید.
از زمانی که اینترنت‌های Dial up معرفی شدند، زمان زیادی نگذشته است؛ اما در این مدت کوتاه، فناوری اینترنت با سرعت خیره‌کننده‌ای پیشرفت کرده و به سمت سرعت بیشتر، تاخیر کمتر و پهنای باند بیشتر حرکت کرده است. تا همین چندی پیش، اینترنت‌های ADSL و همچنین 4G بیشترین اینترنت‌هایی مورد استفاده در داخل کشور بودند. اما در حال حاضر، اینترنت td lte توانسته با سرعت بالاتر، تاخیر کمتر و راه‌اندازی بدون تاخیر، نظر کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

اگر از کندی و قطع اینترنت خانگی خود خسته شده‌اید، خرید اینترنت td lte می‌تواند یک راه حل عالی و مقرون‌به‌صرفه باشد. برای آشنایی با بهترین اینترنت tdlte با ما همراه باشید.

اینترنت پر سرعت td lte چیست؟

اینترنت پرسرعت بیسیم td-lte مخفف Long-Term Evolution Time-Division Duplex است و یکی از انواع اینترنت lte محسوب می‌شود. اگر آیفون داشته باشید، احتمالا دیده‌اید که بجای 4G در قسمت اینترنت آن lte نوشته شده است. برخی از افراد بر این تصور هستند که اینترنت lte با 4G متفاوت است. بیایید تفاوت‌های این دو را بررسی کنیم و با بهترین اینترنت td lte آشنا شویم.

اینترنت 4G

4G نشان دهنده «نسل چهارم فناوری تلفن همراه» است؛ پیشرفت بزرگ بعدی پس از 3G. در این نسل از اینترنت، سرعت دانلود و آپلود داده و پهنای باند افزایش چشمگیری داشته است؛ تاخیر کاهش یافته و به‌طور کلی، امکان تماشای آنلاین فیلم‌های با کیفیت بالا، بدون تاخیر و قطعی فراهم شده است. این فناوری در سال 2009 معرفی شد، اما چند سال طول کشید تا راه خود را به گوشی‌های تلفن همراه باز کند.

اینترنت  lte

lte  یا  «تکامل بلندمدت» (Long-Term Evolution) اصطلاح صنعتی است که برای توصیف نوع خاصی از 4G استفاده می‌شود که سریع‌ترین تجربه اینترنت تلفن همراه را ارائه می‌کند. بنابراین، lte  از نظر تکنیکی با 4G متفاوت نیست.

اینترنت td lte

به‌طور کلی، اینترنت lte دو نوع است: FD LTE و TD LTE. تفاوت این دو، به طور عمده در طیف و یا spectrum آنها است. اولی به طیف جفت‌شده با کانال‌های uplink و downlink مختلف نیاز دارد. اما td-lte از طیف جفت‌نشده استفاده می‌کند و تخصیص لینک‌های بالا و پایین را در یک کانال ارسال می‌کند.

مزایای استفاده از اینترنت پرسرعت lte

اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL، WiMAX یا Dial Up استفاده می‌کنید، احتمالا از سرعت آنها راضی نیستید. قطع‌شدن اینترنت در هنگام تماشای فیلم، جلسات آنلاین و یا تماس تلفنی، از جمله مشکلاتی است که همه ما هنگام استفاده از این اینترنت‌ها با آن مواجه شده‌ایم.

ممکن است برای حل مشکل، از اینترنت 4G تلفن همراه خود استفاده کرده باشید، اما بسته‌های تلفن همراه گران‌قیمت هستند و مصرف خانگی آنها، مستلزم استفاده از تلفن هوشمند به‌عنوان یک مودم است که باطری آن را خالی کرده و در بلند‌مدت به گوشی آسیب می‌زند.

اما اینترنت پرسرعت خانگی td lte به شما کمک می‌کند تا از بهترین اینترنت خانگی بدون خط تلفن استفاده کنید و یک تجربه لذت‌بخش داشته باشید.

td lte، بهترین اینترنت بدون خط تلفن

علاوه بر سرعت زیاد و قطعی کم، اینترنت فوق پرسرعت td lte مزایای زیر را ارائه می‌دهد:

  • عدم نیاز به خط تلفن: اینترنت td lte، تنها با یک سیم‌کارت و مودمِ خاص کار می‌کند و نیازی به خط تلفن ندارد.  در واقع tdlte اینترنت بدون خط تلفن است
  • قابلیت جابجایی: از آنجا که این نوع اینترنت به خط تلفن و سیم‌های مسی وابسته نیست، انتقال آن از یک آدرس به آدرس دیگر به راحتی امکان‌پذیر است.
  • پینگ کم: پینگ یا Ping (کوتاه شده‌ی Packet InterNet Groper) به تاخیر ارسال دیتا اشاره دارد که مخصوصا در بازی‌های رایانه‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است. اینترنت td-lte برای گیم، به شما کمک می‌‍کند تا کمترین پینگ را داشته باشید.
  •  قیمت مناسب: تهیه اینترنت پرسرعت td lte، به شما کمک می‌کند تا از هزینه‌های خود بکاهید. td lte نسبت به بسته‌های تلفن همراه هزینه کمتری دارد.

تعرفه اینترنت td lte

تعرفه بهترین اینترنت td lte، همانند سایر انواع اینترنت‌ها وابسته به ارائه‌دهنده، حجم بسته، سرعت و نوع سرویس است. اما به‌طور کلی، خرید td lte برای مشترکینی که مصرف زیادی دارند، مقرون‌به‌صرفه‌ است. بسته‌های این نوع اینترنت، از بسته‌های تلفن همراه ارزان‌تر است و در حجم‌های بالا جایگزین مناسبی برای ADSL است.

پوشش دهی اینترنت tdlte

برای اطلاع از پوشش دهی اینترنت tdlte لازم است با ارائه‌دهنده سرویس مورد نظر تماس بگیرید و مطمئن شوید که محدوده‌ای که در آن زندگی می‌کنید، از اینترنت بدون خط تلفن پشتیبانی می‌کند.

خرید اینترنت td lte

برای خرید بهترین سرویس اینترنت td-lte، لازم است با ارائه دهنده مورد نظر خود تماس بگیرید. هر ارائه‌دهنده‌ای یک مودم خاص به همراه یک سیم کارت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد. این سیم‌کارت تنها برای اینترنت td lte خریداری‌شده، کاربرد دارد و نمی‌توان از آن برای برقراری تماس استفاده کرد.

برای خرید بهترین اینترنت td lte، پس از انتخاب نوع بسته (که شامل حجم، مدت اعتبار و سرعت است) ارائه‌دهنده، مودم و سیم‌کارت را برای شما ارسال می‌کند و در کمتر از 24 ساعت اینترنت شما راه‌اندازی می‌شود.

برای خرید اینترنت td lte همین الان اقدام کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟