21/01/1403 - 14:28
لیبل چیست؟ انواع دستگاه چاپ لیبل
امروزه از لیبل و لیبل پرینترها برای موارد گوناگونی مانند شناسایی و ردیابی محصولات، ردیابی و مدیریت اموال، تبلیغات و بازاریابی و... استفاده می‌شود. به دلیل این که از این محصول در صنایع گوناگون استفاده می‌شود، لیبل پرینترها را با برندها و مدل‌های مختلفی در بازار مشاهده می‌کنید که ممکن است این طیف وسیع شما را برای انتخاب پرینتر و لیبل مناسب نیاز کسب و کارتان سردرگم کند.

لیبل پرینتر و دستگاه لیبل زن|حرارتی

باید توجه داشته باشید که نوع لیبل و لیبل پرینتر مناسب با وجود عوامل مختلفی از جمله نوع کاربرد چاپ، کیفیت چاپ و بودجه انتخاب می‌شود و بررسی دقیق برای انتخاب هوشمندانه دستگاه لیبل زن که در مدت زمان طولانی پاسخگو نیاز چاپی شما باشد اهمیت دارد. در ادامه به معرفی لیبل و لیبل پرینتر می‌پردازیم تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. پس در ادامه همراه ما باشید.

 

لیبل چیست؟

لیبل یک تکه کوچک است که از متریال‌های مختلف مانند کاغذ، پلاستیک، پارچه، فلز و یا متریال دیگر ساخته شده که از آن برای درج اطلاعات، بارکد، مشخصات فنی کالا و... بر روی یک وسیله یا بسته بندی کالا استفاده می‌شود. این محصول برای شناسایی و امنیت، مدیریت دارایی و اموال، ردیابی محصولات و... در کسب و کارها و صنایع گوناگون کاربرد دارد.

خرید و قیمت لیبل پرینتر و دستگاه لیبل زن|حرارتی

انواع لیبل

لیبل‌ها در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند. برای تهیه لیبل باید به نوع محصول، شرایط محیطی و میزان ماندگاری مورد نیاز برچسب توجه داشت. به همین علت بهتر است قبل از تهیه لیبل حتما با کارشناسان متخصص مشورت نمایید تا بهترین و مناسب‌ترین لیبل را با توجه به نیاز کسب و کار شما معرفی کنند. در حالت کلی لیبل‌ها در انواع مختلف لیبل کاغذی  (Semi Glossy Art Paper)، لیبل پی وی سی (Polyvinyl Chloride – PVC)، لیبل حرارتی (Thermal Label)، لیبل ترانسپارنت، لیبل لایه شونده و... تولید می‌شوند.

انواع دستگاه چاپ لیبل

لیبل زن و یا لیبل پرینترها که از آن برای چاپ انواع لیبل استفاده می‌شود دارای دو تکنولوژی چاپ انتقال حرارتی و حرارت مستقیم هستند. در پرینترهای حرارت مستقیم با استفاده از لیبل‌های حرارتی و گرمای هد پرینتر عمل چاپ انجام می‌شود و با استفاده از روش انتقال حرارتی عملیات چاپ با استفاده از ریبون و لیبل انجام می‌شود. برخی از لیبل پرینترها از هر دو تکنولوژی چاپ پشتیبانی می‌کنند. اکثر لیبل پرینترهای برند GODEX از هر دو روش چاپ انتقال حرارتی و حرارت مستقیم پشتیبانی می‌کنند. برند گودکس یک برند تخصصی تولید لیبل پرینتر است که انواع پرینترهای صنعتی و رومیزی (اداری) را با توجه ویژگی‌های مورد نیاز می‌توانید تهیه کنید. در ادامه به معرفی چند مدل لیبل پرینتر GODEX می‌پردازیم تا بیشتر با پرینترهای این برند آشنا شوید.

لیبل پرینتر صنعتی EZ2250

یکی از پرینترهای صنعتی برند GODEX مدل EZ2250i است که برای چاپ تیراژ بالای لیبل در طول روز مناسب است. جنس بدنه این دستگاه از فلز تهیه شده و به علت مقاومت بدنه، مناسب برای استفاده در محیط‌های صنعتی طراحی شده است. رزولوشن چاپ این دستگاه 203DPI است و شما می‌توانید لیبل‌های باکیفیتی به وسیله این پرینتر چاپ نمایید.

لیبل پرینتر رومیزی G530

یکی از پرینترهای محبوب رومیزی این برند مدل G530 است که رزولوشن چاپ 300DPI دارد و مناسب چاپ لیبل‌های کوچک مانند لیبل طلا است که نیاز به رزولوشن چاپ بالاتری دارند. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده با کیفیت ساخته شده که مقاوم است. به دلیل ابعاد بسیار مناسب و طراحی صدفی کوچک این دستگاه مناسب استفاده در فضای کم است.

لیبل پرینتر رومیزی DT2 / DT2X

یکی از پرینترهای بسیار کوچک گودکس مدل DT2 / DT2X است که بیشتر برای استفاده در بیمارستان و آزمایشگاه برای چاپ دستبندهای بیمارستانی و لیبل‌های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش چاپ این دستگاه به صورت حرارت مستقیم است و رزولوشنی برابر 203DPI دارد. این لیبل پرینترها علاوه بر آزمایشگاه و بیمارستان در انبارها، صنعت خرده فروشی، لجستیک و حمل نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیبل پرینتر و لیبل مناسب آن را از کجا تهیه کنم؟

شرکت سیناپ نماینده رسمی و انحصاری برند GODEX در ایران است که با توجه به واردات مستقیم محصولات گودکس، می‌توانید انواع مدل‌های لیبل پرینتر این برند را با گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای و همچنین قیمت مناسب از این شرکت تهیه نمایید. با توجه به سابقه و همکاری سیناپ با مجموعه‌های بزرگ و شناخت نیاز مجموعه‌ها در زمینه چاپ، قبل از تهیه لیبل پرینتر می‌توانید از کارشناسان فروش این شرکت مشاوره دریافت کنید تا بهترین محصول مطابق با نیاز مجموعه و بودجه خود را تهیه نمایید.

گفتنی است در بخش لیبل و ریبون شرکت سیناپ یکی از معدود تامین کنندگان تخصصی مواد مصرفی ( لیبل و ریبون وکس ) در کشور است. طیف وسیع محصولات با امکان تامین به موقع، دانش فنی و بروز در این حوزه و قیمت مناسب، فعالیت دپارتمان مواد مصرفی شرکت سیناپ را از دیگر رقبا کاملا متمایز کرده است.

گفتنی است سبد محصولات شرکت سیناپ فقط به لیبل پرینتر خطم نمی‌شود و شما می‌توانید تجهیزات دیگری مانند موبایل کامپیوتر، موبایل پرینتر، فیش پرینتر، تبلت صنعتی، مانیتور صنعتی، صندوق فروشگاهی و بارکد اسکنر را نیز از این شرکت تهیه نمایید.

صندوق فروشگاهی هاناسیس pos (صندوق رستورانی)

ایسوس

نظر شما چیست؟