03/02/1403 - 16:40
راهکار جامع میزبان فا برای سایت های پربازدید
بسته به عوامل مختلفی، هر بازدید از سایت، بخشی از منابع پردازشی را مصرف می کند. حال اگر میزان بازدیدها و مصرف یک سایت بالا باشد می بایست منابع بیشتری را برای آن تامین کنیم. اغلب شرکت های هاستینگ از سیستم های تعیین حداکثر مجاز مصرف منابع استفاده می کنند که در صورت مصرف بیش از حد تعیین شده این منابع، موجب کندی یا از دسترس خارج شدن موقتی سایت با خطای 508 می گردد و پس از آنکه بخشی از منابع آزاد شد سایت در دسترس قرار می گیرد.در این حالت می بایست منابع پردازشی هاست را تا حدی که مورد نیاز است افزایش داد. همچنین ممکن است مصرف بالای منابع هاست به دلیل وجود مشکلات فنی و موارد مشابه باشد که در این حالت، حتی افزایش منابع نیز کارساز نبوده و می بایست مشکل را با بررسی تخصصی برطرف کرد.

سرویس های هاست میزبان فا، مناسب برای سایت های پربازدید

پردازش هایی که توسط سایت ها بر روی سرور انجام می شود در نهایت به وسیله حافظه (هارد) با عملیات I/O (خواندن و نوشتن) ذخیره می شوند. اگر چنانچه هارد سرور سرعت بالایی نداشته باشد به دلیل معطل ماندن عملیت های پردازشی، با روی سرور تجمیع شده و عملکرد مناسبی نخواهیم داشت. اما اگر از حافظه های NVMe مخصوص سرور استفاده شود پردازش ها بصورت آنی ذخیره شده و منابع سرور و اکانت ها آزاد می شود. شرکت میزبان فا برای اولین بار در ایران از سرورهای نسل 10 با حافظه های NVMe مخصوص سرور استفاده می کند که در این حالت، بالاترین سطح کارایی و سرعت بدست می آید.

بنابراین سایت های پربازدید بهتر است از هاست نسل 10 با حافظه nvme مخصوص سرور استفاده نمایند که در حال حاضر، تنها شرکت هاستینگ ایرانی که چنین سرویسی را ارائه می کند میزبان فا می باشد.

لازم به ذکر است هزینه خرید سرورهای نسل 10 بسیار بالاست و بر همین اصل، بسیاری از شرکت های هاستینگ دیگر توان خرید چنین تجهیزاتی را ندارند. برخی دیگر نیز برای اینکار توجیه اقتصادی می آورند و کماکان بر استفاده از سرورهای نسل 8 و 9 تاکید دارند. جالب است بدانید هزینه خرید هر سرور نسل 10 با حافظه NVMe مخصوص سرور بالغ بر 400 میلیون تومان است و سرورهای نسل 8 و 9 در بالاترین حد، قیمتی در حدود 10 الی 30 میلیون دارند!

خرید هاست از میزبان فا

میزبان فا سرویس های زیر را ارائه می کند و بر اساس نیاز می توانید هر کدام را که نیاز داشتید، خریداری نمایید:

لازم به ذکر است در هر زمانی که مایل بودید می توانید برای مشاوره و رفع موانع احتمالی از طریق سیستم چت آنلاین با همکاران ما که بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند ارتباط بگیرید.

همچنین اگر هاست شما در شرکت دیگری میزبانی می شود می توانید بدون هیچگونه مشکلی و بصورت رایگان، انتقال سایت را به میزبان فا بسپارید. برای اینکار تنها کافیست در مراحل ثبت سفارش، فیلدهای خواسته شده برای اطلاعات هاست یا لینک فول بکاپ را تکمیل نمایید. پس از ثبت سفارش، بلافاصله تیم فنی وارد عمل شده و هاست شما را منتقل خواهد کرد.

ایسوس

نظر شما چیست؟