23/04/1403 - 15:39
راهنمای خرید صندلی گیمینگ + معرفی و خرید
در مقاله با ارائه نکات مهم به شما کمک می کنیم تا بهترین صندلی گیمینگ را بخرید و با کمترین هزینه از بازی های کامپیوتری نهایت لذت را ببرید.

دنیای گیم و بازی های ویدیویی هر روز پیشرفت های قابل توجهی می کند و شرکت های بازی سازی افراد زیادی را درگیر خود می کند.مخصوصا گیمرها که با عرضه بازی های رقابتی Battle royal مثل کال آو دیوتی، فورتنایت، پابجی و ... بیشتر از قبل زمان خود را صرف رقابت با دیگران می کنند.در این بازی ها شما باید به صورت کامل روی مهارت های خود تمرکز کنید که عوامل زیادی روی این موضوع تأثیر دارد.اما مهمترین آنها صندلی گیمینگ است.

چرا به یک صندلی گیمینگ نیاز دارید؟

یکی از مهم‌ترین دلایل نیاز به صندلی گیمینگ، راحتی و پشتیبانی از بدن در طول بازی‌های طولانی است. نشستن طولانی‌ مدت بدون داشتن یک صندلی مناسب می‌تواند به مشکلات جسمی منجر شود.

صندلی گیمینگ همانطور که از نام آن پیداست، برای بازی کردن ساخته شده اند.با توجه به اینکه گیمر ها زمان زیادی مشغول بازی و کشت و کشتار یکدیگر (البته به صورت مجازی!) هستند، ممکن است دچار آسیب های جسمی اجتناب ناپذیر شوند.یکی از راه های جلوگیری از این آسیب ها خرید صندلی گیمینگ است که البته باید استاندارد های مخصوصی داشته باشد.در بازار مدل های مختلفی از صندلی گیمینگ خارجی وجود دارد که در کنار کیفیت بالا قیمت بسیاری دارند که هر کسی قادر به خرید آنها نیست.

در اینجاست که شرکت پاوید وارد می شود.فروشگاه مبلمان اداری پاوید در سالهای اخیر مدل های زیادی از صندلی گیمینگ را طراحی و به بازار عرضه کرده که شما بتوانید همان راحتی صندلی های خارجی را با هزینه به مراتب پایین تر تجربه کنید.در ادامه به ویژگی هایی که درهنگام خرید صندلی گیمینگ باید به آنها دقت کنید اشاره می کنیم.

ویژگی‌های مهم در انتخاب صندلی گیمینگ

طراحی ارگونومیک

صندلی گیمینگ باید طراحی ارگونومیک داشته باشد تا بتواند برای بدن شما پشتیبانی لازم فراهم کند. این طراحی شامل قابلیت تنظیم ارتفاع، پشتی قابل تنظیم، و دسته‌های قابل تنظیم است.متاسفانه در بازار مدل های زیادی از صندلی گیمینگ وجود دارد که با عنوان ارگونومیک به فروش می رسد در صورتی که اصلا چنین قابلیتی ندارند و ممکن است خریداران پس از مدتی استفاده متوجه این مضوع شوند.سوالی که اینجا مطرح می شود این است که از کجا متوجه ارگونومیک بودن را متوجه شویم؟

اولین مورد قیمت محصول است.طبیعتا صندلی گیمینگ که قیمتی زیر 4 میلیون تومن دارد ارگونومیک نیست!.دومین مورد تست صندلی به صورت حضوری است.صندلی باید به خوبی گود کمر را پر کند و پشتیبانی مناسبی برای سر و شانه ها فراهم کند.

جنس و کیفیت صندلی گیمینگ

جنس صندلی بازی باید مقاوم و با کیفیت باشد. معمولاً صندلی‌های گیمینگ از چرم مصنوعی یا پارچه‌های مقاوم ساخته می‌شوند. این متریال باید به گونه‌ای باشند که در طول زمان از کیفیت آن‌ها کاسته نشود.برای مثال در فروشگاه پاوید، صندلی گیمینگ ها دارای رویه‌ای از چرم پارس هستند و ساختار آنها کلاف چوبی 9 لایه است.به همین دلیل تحمل وزنی حدود 120 کیلوگرم دارند و از نظر استحکام کاملا تضمین شده است.همچنین در اثر گذر زمان و استفاده های مداوم دچار پوسته پوسته شدن نخواهد شد.

قابلیت تنظیم

یکی از ویژگی‌های مهم یک صندلی گیمینگ، قابلیت تنظیم آن است. شما باید بتوانید ارتفاع، زاویه پشتی، و دسته‌های صندلی را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.معمولا برای هر قسمت یک دستگیره مخصوص تعبیه می شود.برای مثال صندلی گیمینگ پاوید دارای یک دستگیره برای تنظیم شیب پشتی، یک دستگیره برای قفل کردن صندلی در وضعیت دلخواه، یک اهرم برای تغییر ارتفاع صندلی و همچنین گیره های مخصوص برای تنظیم دسته ها است.با این قابلیت ها هر کسی با هر فرم بدنی می تواند به راحت ترین شکل ممکن از صندلی استفاده کند و از بازی ویدیویی نهایت لذت را ببرد.

پشتیبانی از کمر و گردن

داشتن پشتیبانی مناسب از کمر و گردن بسیار مهم است. صندلی‌های گیمینگ با پشتیبان‌های قابل تنظیم برای کمر و گردن، به شما کمک می‌کنند تا در موقعیت مناسبی بنشینید و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید.صندلی گیمینگ پاوید دارای حالت S شکلی است که به خوبی فشار را از ستون فقرات شما می کاهد و از طرفی داشتن زیرسری تکیه گاه مناسبی برای استراحت سر فراهم می کند.به این ترتیب شما هنگام نشستن روی صندلی کمتر خسته می شوید و بیشتر بازی می کنید!

بهترین مدل های صندلی گیمینگ ارزان

یکی از مواردی که به خصوص گیمرها به شدت درگیر آن هستند قیمت و هزینه‌ای است که بابت وسایل گیمینگ می پردازند.از طرفی ارزان بودن یک محصول همیشه جای شک برای خریداران به جا می گذارد.شرکت پاوید صندلی های گیمینگی تولید کرده که با هزینه مناسبی قابل تهیه هستند اما ما کیفیت را فدای قیمت نکردیم.در این محصولات بهترین متریال های موجود در بازار ایران استفاده شده که ضمانت دو ساله می تواند خیال مشتریان را از خرید خود راحت کند.در زیر به چند مورد صندلی گیمینگ پاوید اشاره می کنیم که بیشترین فروش و رضایت مشتریان را در پاوید با خود به همراه دارند.

  • صندلی گیمینگ دیابلو
  • صندلی گیمینگ چریکی
  • صندلی گیمینگ رعد و برق
  • صندلی گیمینگ بوگاتی

این صندلی ها تنها چند نمونه از بین مدل های متنوع موجود در فروشگاه پاوید است که در این مطلب نیز تصاویری از آنها را مشاهده می کنید. با مراجعه به فروشگاه متوجه فراوانی مدل ها خواهی شد.

نتیجه‌گیری

خرید صندلی گیمینگ مناسب می‌تواند تجربه متفاوتی هنگام بازی کردن برای شما فراهم کند و از همه مهمتر از مشکلات جسمی جلوگیری کند. با در نظر گرفتن ویژگی‌های مهمی مانند طراحی ارگونومیک، جنس و کیفیت صندلی، قابلیت تنظیم، و پشتیبانی از کمر و گردن، می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. برندهای معتبر مانند DXRacer، Secretlab و AKRacing نیز گزینه‌های بسیار خوبی برای خرید صندلی گیمینگ هستند.اما اگر نمی خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید پیشنها ما شرکت پاوید است. شرکت پاوید با ارائه ضمانت بدون هیچ قید و شرط و خدمات پس از فروش، خریدی مطمئن و رضایت ‌بخش را برای شما به دنبال خواهد داشت.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟