اگر موفقیت می‌خواهید... به اینجا بیایید!
بیشتر افراد تمایل دارند که در زندگی به موفقیت دست پیدا کنند. آنها برای خود اهدافی را معین می کنند و بعد برای رسیدن به آنها به شدت تلاش می‌کنند. اما برای رسیدن به موفقیت باید‌ها و نبایدهایی وجود دارد که در این مطلب به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. با شبکه همراه باشید.

در این مطلب چهار مقاله مجزا را در زمینه " موفقیت" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

اگر موفقیت می‌خواهید، این ۲۵ ویژگی را از خود دور کنید


بهترین راهی که چیزهای خوبی را به زندگی خود دعوت کنید این است که در خانه‌تان اتاقی برای آن‌ها آماده کنید! همان‌طور که در دفتر کار یا خانه‌تان، هر از گاهی باید چیزهای بی‌مصرف را دور بریزید، اگر هم گاهی در ذهن‌تان یک خانه تکانی بکنید، حتما چیزهای دورانداختنی زیادی پیدا می‌کنید. دوری در مغزتان بزنید و اگر هر یک از این ۲۵ مورد را پیدا کردید، از پنجره به بیرون پرتابش کنید!

اگر موفقیت می‌خواهید، این ۱۰ فهرست را تهیه کنید


ذهن انسان حقیقتا باورنکردنی است. همه ما تلاش می‌کنیم حافظه‌ای چنان قوی داشته‌ باشیم که بتوانیم در شرایط سخت به آن تکیه کنیم. بسیاری از مشاغل هستند که به چنین حاقظه‌ای نیاز دارند. بازیگران، موسیقی‌دانان و هنرمندان و دست‌اندرکاران سرگرمی ‌از جمله آن‌ها هستند. درهای زیادی در راهِ رفتن به یک آینده موفق وجود دارند که قفل آن‌ها با داشتن یک حافظه قوی باز می‌شوند. اما ضعف حافظه نمی‌تواند مانع مهمی‌برای رسیدن به موفقیت باشد، اگر بتوان آن را با سعی و کوشش و استفاده از ابزارهای مناسب جبران کرد.

اگر موفقیت می‌خواهید، ۱۰۰ روز اول شغل جدیدتان را دریابید


اغلب آدم‌هایی که در نگهداری شغل جدیدشان شکست می‌خورند، به صد روز اول کارشان برمی‌گردد. بنابراین باید بتوانید این صد روز را به خوبی مدیریت کنید. در اینجا به چند نکته مهمی که باید در این مدت رعایت کنید، اشاره شده است.

پادکست: ویژگی مشترک تمام شرکت‌ها و مدیران موفق


آیا تا به حال از خود این سوال را پرسیده‌اید، نقطه اشتراک شرکت‌های موفق حوزه تجارت و به ویژه فناوری چیست؟ سیندی هس فارغ‌التحصیل Cornell Law School که نامش در میان فهرست 500 زن قدرتمند در حوزه وکالت فناوری به چشم می‌خورد و سابقه همکاری با تعدادی از شرکت‌های برتر دنیای فناوری همچون NextDoor، Gopro، Fitbit و... را در کارنامه خود داشته و اکنون در شرکت Fenwick & West که خدمات جامع حقوقی را به شرکت‌های فناوری ارائه می‌کند، کار می‌کند، به این سوال پاسخ داده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟