فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه
با افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر یکی از رایج ترین روش های خرید خودرو استفاده از شرایط فروش اقساطی بوده است. با این کار هزینه اولیه خرید خودرو کاهش یافته و مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ کمی صاحب خودروی مورد نظر خود شوند.

بسیاری از شرکت‌های شناخته شده طرح فروش اقساطی خودرو را به مجموعه خود اضافه کرده که از آن میان می توان : ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، مدیران خودرو، هیوندای، کیا و در نهایت سپند خودرو را که مجموعه ای از محصولات شرکت‌های مختلف را با شرایط اقساطی فوق العاده در بر می‌گیرد نام برد.
شاید مهمترین مشکل در خرید اقساطی خودرو تحویل دیرهنگام پس از ثبت نام و بدقولی شرکت‌های تولید کننده در ارایه به موقع خودرو به مشتریان باشد. در این شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری می‌تواند بهترین انتخاب برای مردم باشد زیرا خودروی خود را در همان روز ثبت نام تحویل می‌گیرند.

فروش اقساطی در سپند خودرو با تحویل فوری

سپند خودرو با شرایط بی‌نظیر و ویژه‌ای برای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو و سایپا فراهم کرده است تا هموطنان عزیز بتوانند با پرداخت تنها ۴۰ درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت خودروی مورد نظر خود را به صورت فوری تحویل بگیرند.
خودروی خریداری شده به نام خریدار خواهد شد و از کل مالکیت خودرو فقط مقدار 3 دانگ و آن هم به شرط مالکیت خریدار و به صورت اجاره در رهن شرکت قرار می‌گیرد.

در شرایط خرید خودرو اقساطی با تحویل فوری اجباری برای بیمه کردن بدنه خودرو وجود ندارد و مشتریان در کمال اطمینان و بعد از تحویل گرفتن خودرو اولین مبلغ مشخص شده را پرداخت خواهند کرد.
در زمان عقد قرارداد بدون اتلاف هرگونه وقت، خودرو به خریداران محترم تحویل داده خواهد شد. نکته مورد توجه دیگری که این شرکت را از سایر شرکت‌های فعال در این زمینه جدا می‌کند، پرداخت سود کمتر در صورت تسویه تسهیلات قبل از به پایان رسیدن زمان باز پرداخت و کسر سودهای بعدی از آن است.

شرایط پرداخت به صورت پیش پرداخت 40 تا 50 در صدی و تحویل فوری خودرو در همان زمان و باقی با اقساط 36 ماهه است. سپند خودرو تلاش کرده است تا با گرد هم آوردن این شرایط و امکانات متمایز، فرآیند خرید اقساطی خودرو را برای خریداران محترم آسان تر کند تا مفتخر به خدمت رسانی به هموطنان عزیز با بیشترین رضایت خرید در بازار خودروی کشور باشد. اطلاعات تکمیلی برای تحویل فوری محصولات ایران خودرو در صفحه فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری در صفحه فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری قابل مشاهده است.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو را می‌توان بزرگ ترین و قدیمی‌ترین شرکت تولید خودرو در ایران دانست که با ارایه تنوع بالایی از محصولات محبوبیت زیادی در میان ایرانیان کسب کرده است. ۵۵ سال سابقه فعالیت و تولید نزدیک به ۵۵۰ هزار خودرو در سال را می‌توان از نشانه‌های اعتبار و محبوبیت ایران خودرو و محصولات آن دانست.
با توجه به استقبال خوب مردم و حجم تقاضای بالا برای محصولات این شرکت، سپند خودرو شرایط ویژه‌ای برای فروش اقساطی ایران خودرو در نظر گرفته است. این شرایط برای تمام محصولات محبوب ایران خودرو مانند پژو ۲۰۷، دنا پلاس، سمند، پژو پارس، برلیانس، پژو ۴۰۵ و ... برقرار است.

مشتریان عزیز می‌توانند ۴۰ درصد از قیمت روز محصولات ایران خودرو را پرداخت کرده و خودروی مورد نظر را همزمان با عقد قرارداد تحویل بگیرند. مابقی مبلغ طی اقساط ۲۴ تا ۳۶ ماهه و به صورت دو ماه یک بار دریافت می‌شود. در صورتیکه قصد خرید اقساطی خودرو با پیش پرداخت بالاتری را داشته باشید می‌توانید مبلغ اولیه را به اندازه دلخواه خود افزایش داده و در نتیجه مبلغ هر قسط را کاهش دهید.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه شرایط فروش ایران خودرو در سایت سپند خودرو مراجعه نمایید.

فروش اقساطی محصولات سایپا

شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار کرد و اولین خودرو‌های خود را به نام ژیان تولید نمود. این شرکت درسال 1372 مرکز تحقیقات خود را جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی احداث کرد تا بتواند آزمون‌های ایمنی، آلایندگی، تست جاده و… را روی خودرو‌های تولیدی اجرا کند.
سایپا دومین خودروساز ایرانی است که محصولات پرفروشی مانند تندر ۹۰ و انواع پراید را در این سال‌ها عرضه کرده است. قیمت رقابتی محصولات سایپا موجب شده تا محصولات آن در سبد خرید بسیاری از ایرانیان قرار داشته باشد.
با وجود قمیت رقابتی برای بیشتر محصولات سایپا هنوز مبلغ پرداختی برای بسیاری از مردم بالا بوده و در این شرایط استفاده از شرایط فروش اقساطی برای آن‌ها مناسب است. سپند خودرو شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی سایپا در نظر گرفته است تا دسترسی به خودروهای این شرکت را آسان تر کند.

از محبوب‌ترین خودروهای شرکت سایپا می‌توان به برلیانس، پراید، کوییک، ساینا، تیبا، تیبا ۲، چانگان و سراتو اشاره کرد که هریک می‌توانند برای قشر خاصی از مشتریان مورد توجه باشند. کلیه محصولات سایپا که در بازار ایران موجود باشند با شرایط تحویل فوری و به صورت اقساطی توسط سپند خودرو عرضه می شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟