با اسمارتفون رده پایین نوکیا آشنا شوید
گوشی نوکیا 2 با قیمت 115 دلار معرفی شد + عکس
شرکت نوکیا به صورت رسمی گوشی نوکیا 2 را در هندوستان معرفی کرد. این گوشی یک محصول رده پایین است که قیمتی بسیار ناچیز دارد. با سایت شبکه همراه باشید.

بعد از انتشار شایعات زیاد، سرانجام نوکیا و شرکت HMD Global به طور رسمی از گوشی نوکیا 2 رونمایی کردند. نوکیا 2 یک اسمارتفون رده پایین و مقرون به صرفه است که از فریم آلومینیومی و بدنه پلی‌کربنات بهره می‌برد. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی و از نوع LTPS در نظر گرفته شده و وضوح تصویر اچ‌دی (1280 در 720 پیکسل) را ارائه می‌کند.

نوکیا 2 از تراشه اسنپدراگون 212 کوالکام بهره می‌برد و اولین گوشی است که با این تراشه روانه بازار خواهد شد. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب از سنسورهایی 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند و دستگاه از قابلیت عکس‌برداری Bothie پشتیبانی می‌کند. به موجب این قابلیت کاربر می‌تواند به طور همزمان با دوربین اصلی و سلفی گوشی عکس‌برداری نماید.

رم گوشی نوکیا 2 ظرفیت 1 گیگابایتی را به همراه دارد و حافظه داخلی آن 8 گیگابایتی است. البته گوشی از اتصال حافظه جانبی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. باتری گوشی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود چرا که ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. همچنین نوکیا 2 از استاندارد ضد آب IP52 هم بهره‌مند خواهد بود.

سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده روی نوکیا 2 اندروید 7.0 نوقاست و گوشی به صورت پیش‌فرض از دستیار هوشمند گوگل یعنی گوگل اسیستنت (Google Assistant) هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. جالب است بدانید که نوکیا قول داده آپدیت اندروید 8 اوریو هم برای نوکیا 2 منتشر شود. قیمت این گوشی فقط 115 دلار خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟