جدیدترین فبلت هوآوی معرفی شد
هوآوی میت 10 لایت با دوربین سلفی دوگانه معرفی شد + عکس
شرکت هوآوی به صورت رسمی از فبلت جدیدی تحت عنوان Huawei Miamang 10 رونمایی کرد که قرار است با نام هوآوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) روانه بازارهای جهانی شود. این فبلت میان رده به دوربین سلفی و اصلی دوگانه مجهز است و مجموعا 4 لنز دوربین را ارائه می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید.

هوآوی به تازگی از گوشی هوشمندی با نام اختصاصی میامانگ 10 رونمایی کرد که در واقع همان هوآوی میت 10 لایت بوده و قرار است در بازارهای جهانی هم با همین اسم عرضه شود. صفحه نمایش این گوشی 5.9 اینچی و از نوع IPS LCD در نظر گرفته شده و وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌کند. ضمنا نمایشگر دستگاه نسبت تصویر 18 به 9 دارد و کاملا کشیده است.

از دیگر ویژگی‌هایی که به صفحه نمایش هوآوی میت 10 لایت مرتبط می‌شود، حاشیه‌های باریک دو لبه سمت راست و چیپ است. لبه‌های نمایشگر دستگاه هم دارای انحنای 2.5D هستند و ظرافت خاصی دارند. هوآوی گوشی میت 10 لایت را به سیستم روی چیپ (SoC) کرین 659 مجهز کرده که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. رم دستگاه هم ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

فبلت هوآوی میت 10 لایت به طور پیش‌فرض 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی میت 10 لایت هوآوی هم اندروید 7.0 نوقا خواهد بود. ضمنا رابط کاربری EMUI 5.1 هم در کنار آن نصب و راه‌اندازی شده است.

اما جالب‌ترین ویژگی فبلت میت 10 لایت مربوط به بهره‌مندی از دوربین اصلی و سلفی دوگانه می‌شود. مجموعه دوربین سلفی دستگاه از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند و دوربین اصلی دستگاه هم از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. از قابلیت‌های اتصال هوآوی میت 10 لایت باید به پشتیبانی از بلوتوث 4.2، اتصال LTE 4G و وای فای 802.11b/g/n اشاره کرد. ضمنا بدنه گوشی میت 10 لایت ضخامت 7.5 میلیمتری دارد و دستگاه وزن 164 گرم را ارائه می‌کند. همچنین هوآوی گوشی مذکور را به اسکنر انگشت مجهز کرده و محل قرارگیری آن در پنل پشتی دستگاه خواهد بود.

بدنه گوشی میت 10 لایت از فلز ساخته شده و کیفیت مطلوبی دارد. قرار است هوآوی این اسمارتفون را در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار کند. قیمت فبلت هوآوی میت 10 لایت هم اکنون در چین معادل با 365 دلار در نظر گرفته شده و مشخص نیست که قیمت نسخه جهانی آن به چه صورت در نظر گرفته می‌شود. نظر شما در مورد فبلت میت 10 لایت چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟