KVM-440
معرفی KVM دی-لینک
همان‌طور که می‌دانید KVM سخت‌افزاری است که برای کنترل دو یا چند کیس از یک کیبورد، موس و صفحه‌نمایش یکسان استفاده می‌کند. در این مقاله به معرفی KVM-440 دی ـ لینک پرداخته‌ایم که امکان کنترل تا 4096 سرور/کامپیوتر USB ،PS/2 و SUN را از یک کنسول و به‌صورت زنجیره‌وار فراهم می‌کند.

دستگاه‌های متصل شده به KVM به پیکربندی خاصی نیاز ندارند و به‌صورت خودکار شناسایی می‌شوند. در ضمن پشتیبانی از hot-plugging این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که بدون نیاز به خاموش کردن KVM یا کامپیوترهای متصل به آن به‌آسانی دستگاه‌های خود را افزوده یا حذف کنید.
برای تغییر کلاینت در این KVM هشت پورت می‌توانید به سه روش اقدام کنید: دکمه‌های قرارگرفته شده در پنل جلویی، کلیدهای میانبر صفحه‌کلید یا منوی نمایش صفحه (OSD). همچنین منوی نمایش صفحه این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا هر کانال را با نام دلخواه برچسب‌گذاری کرده و به‌سادگی کامپیوتر موردنظر خود را انتخاب کنید. باقابلیت اسکن خودکار در فواصل از پیش تعیین‌شده نیز می‌توان از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر سوییچ کرد که LED ها نمایش‌دهنده وضعیت اتصال هستند، به‌طوری‌که قرمز کامپیوترهای انتخاب‌شده و سبز کامپیوتر متصل را نشان می‌دهد.
KVM-440 با طراحی زیبا و کم‌حجم با تمام سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و سان سازگار بوده و مانیتور تا رزولوشن 2048x1536 را پشتیبانی می‌کند. ارائه گارانتی سه ساله و ضمانت کالا توسط شرکت خدمات کامپیوتری ایزی از دیگر عواملی است که انتخاب این محصول به همراه دارد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟