با روتر های بی‌سیم D-Link اینترنت در همه جا
معرفی روتر بی سیم دی-لینک DWR-921
اگر در منطقه‌ای سکونت دارید که امکان دسترسی به ADSL وجود ندارد یا این خدمات دارای کیفیت مناسبی از لحاظ سرعت‌دهی نیستند، قصد راه‌اندازی همایش دارید و خط ثابت تلفن در اختیار ندارید، نمایشگاهی در خارج از شهر برگزار کرده‌اید و برای فعالیت‌های خود به اینترنتی پرسرعت نیاز دارید، به‌کارگیری از روتر DWR-921 دی-لینک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. روتری که به‌راحتی از طریق سیم‌کارت، اینترنت را در بستری امن در اختیارتان قرار می‌دهد.

این روتر علاوه بر پشتیبانی از نسل چهارم مخابراتی یا 4G می‌تواند به‌صورت کابلی و بی‌سیم دستگاه‌های مختلف را مانند کامپیوتر، لوازم هوشمند، تبلت و... به اینترنت متصل کند. پروسه نصب و راه‌اندازی نیز بسیار ساده است تنها کافی است که سیم‌کارت خود را وارد روتر کرده و اینترنت 3G/4G را تحت شبکه امن بی‌سیم با سرعتی معادل 300Mbps به اشتراک بگذارید.
پس از اتصال به‌آسانی می‌توانید آنلاین فیلم تماشا کنید، داده‌های خود را انتقال دهید یا حتی پیام کوتاه بفرستید.
آنتن‌های قدرتمندی که بر روی این روتر قرارگرفته امکان ارسال و دریافت بهتر سیگنال‌ها را امکان‌پذیر و سرعت دانلود 150Mbps و آپلود 50Mbps را تضمین کرده است.
از دیگر مزایای روتر DWR-921 بهره‌مندی از فایروال دوگانه (NAT/SPI) است که سو استفاده و نفوذ به آن را غیرممکن می‌سازد. با رمزگذاری پیشرفته WPA/WPA2 نیز خیالتان از بابت امنیت شبکه وایرلس راحت خواهد بود. در صورت تغییر سرعت و عدم پشتیبانی از 4G روتر به‌صورت خودکار آن را تشخیص داده و تنظیمات را روی 3G فعال می‌کند.
DWR-921 با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش توسط شرکت خدمات کامپیوتری ایزی نماینده رسمی دی-لینک در ایران ارائه می‌شود که با بیشینه‌ای 25 ساله در عرضه محصولات شبکه تضمینی بر خریدی مطمئن است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟