کتابی در زمینه مجازی‌سازی مراکز داده
12/10/1397 - 16:14
دانلود کنید: کتاب مجازی‌سازی مرکز داده  Data Center Virtualization Certification
مجازی‌سازی مرکز داده یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای شبکه است که سازمان‌های بزرگ و به ویژه مراکز دولتی توجه ویژه‌ای به آن دارند. راهکار فوق به سازمان‌ها اجازه به میزان قابل توجهی در هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی، به‌کارگیری تجهیزات سرمایشی و مهم‌تر از آن منابع سخت‌افزاری صرفه‌جویی کنند. همان‌گونه که ممکن است حدس زده باشید، افراد مسلط بر این مهارت پیشنهادهای شغلی جالبی خواهد داشت، حال اگر تصمیم بگیرید یک قدم فراتر گذاشته و مدرک مجازی‌سازی مرکز داده را به دست آورید سازمان‌های بزرگ چه در داخل و چه در خارج از کشور با روی خوش رزومه شما را مشاهده خواهند کرد.

نام کتاب: مدرک مجازی‌سازی مرکزداده  Data Center Virtualization Certification

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: آندره مورو، پائولو والسچچی (Andrea Mauro, Paolo Valsecchi)

سال انتشار: 2018

شابک: 13: 9781789340471

تعداد صفحات: 598 صفحه

شرح مختصری از کتاب مجازی‌سازی مرکز داده

کتابی که در این مقاله تصمیم گرفتیم آن‌را به شما معرفی کنیم (مدرک مجازیسازی مرکز داده ) یکی از منابع معتبری است که به شما کمک می‌کند برای شرکت در آزمون VCP6.5-DCV آماده شوید. این کتاب هر آن چیزی که برای دریافت گواهی‌نامه 2V0-622 به آن نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد. استقرار و پیکربندی زیرساخت vSphere و یادگیری اصول طراحی و پیاده‌سازی ماشین‌های مجازی vSphere جزء آن گروه از آموزش‌هایی نیست که بتوان از طریق مطالعه یک منبع ساده بر آن چیره شد. پیاده‌سازی تکنیک‌های مجازی‌سازی پیشرفته شبکه، پیکربندی و مدیریت دسترس‌پذیری بالای vSphere، افزایش مهارت‌ در زمینه مجازی‌سازی مرکز داده همراه با سوالات و آزمون‌های کاربردی، نصب، پیکربندی و مدیریت زیرساخت vSphere 6.5 همراه با همه مولفه‌های آن همچون vCenter Server، ESXi hosts و ماشین‌های مجازی به شما کمک می‌کنند تا یک گواهی‌نامه استاندارد که صنایع بزرگ آن‌را به رسمیت می‌شناسند را دریافت کنید.

کتاب فوق به شما یاد می‌دهد که چگونه خودکار‌سازی وظایف مدیریتی را پیاده‌سازی کرده و قابلیت‌های محیطی که در آن کار می‌کنید را بهبود بخشید. کتاب فوق در ابتدا مقدمه‌ای در ارتباط با مباحث امنیتی، شبکه و ذخیره‌سازی در vSphere 6.5 ارائه می‌کند. در مرحله بعد اطلاعاتی در ارتباط با مدیریت منابع به شما ارائه کرده و نشان می‌دهد که چگونه فرآیند پشتیبان‌گیری و بازگرداندن اطلاعات در vSphere 6.5 را مدیریت کنید. با خواندن فصل‌های دیگر کتاب با عیب‌یابی، استقرار، دسترس‌پذیری و مدیریت ماشین‌های مجازی آشنا خواهید شد.

نصب و پیکربندی vSphere، ایجاد و مدیریت ماشین‌های مجازی vSphere، بهینه‌سازی، ایمن‌سازی و رفع مشکلات مرتبط با مولفه‌های vSphere، پیاده‌سازی vSphere HA روی یک کلاستر vSAN و تهیه نسخه پشتیبان و استفاده از آن تنها گوشه‌ای از اطلاعاتی است که این کتاب به شما منتقل می‌کند. پس از مطالعه کامل کتاب فوق نه تنها اطلاعات جامعی درباره مجازی‌سازی و تکنیک‌های مرتبط با آن به دست خواهید آورد، بلکه آماده خواهید شد تا در امتحان ‌VCP6.5-DCV (2V0-622) ‌شرکت کنید.  برای دانلود کتاب فوق به این آدرس مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟