هوآوی و IFA 2016
هوآوی تا دو روز دیگر محصولی کاملا جدید مخصوص بانوان رونمایی می‌کند!
هوآوی در نمایشگاه IFA 2016 حضور پیدا خواهد کرد و کنفرانس خود را در روز یکم ماه سپتامبر (September) برگزار می‌کند. تا پیش از این تصور می‌شد که هوآوی در نمایشگاه IFA امسال از فبلت میت اس 2 (Huawei Mate S2) و میت 9 (Huawei Mate 9) رونمایی کند اما طبق صحبت‌های یکی از مدیران اجرایی این شرکت، به نظر می‌رسد که در جریان نمایشگاه IFA 2016 خبری از دو گوشی میت اس 2 و میت 9 نبوده و هوآوی قصد دارد در جریان این رویداد از محصول کاملا جدید رونمایی کند!

کمپانی هوآوی طی چند سال اخیر پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشد. در سال 2015 هوآوی برای اولین بار به عنوان یک شرکت چینی توانست سومین کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی در دنیا شود. هوآوی همچنین اولین کمپانی چینی بود که در تولید نکسوس‌های گوگل سهم داشته است. طبق اطلاعاتی که در رابطه با عملکرد این شرکت در سال 2016 به دست آمده، هم اکنون هوآوی از نظر فروش گوشی در کشور چین حرف اول را می‌زند و شرکت‌هایی نظیر میزو، شیائومی، زد‌تی‌ای، اوپو و ... مغلوب کرده است.

همانطور که می‌دانید نمایشگاه IFA 2016 به زودی برگزار می‌شود. هوآوی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند و IFA 2016 می‌تواند مکانی باشد تا شرکت هوآوی یک قدم استوار و قدرتمند دیگر در راستای کسب موفقیت‌های بیشتر بردارد. کنفرانس مطبوعاتی هوآوی در روز یکم ماه سپتامبر برگزار می‌شود. تا پیش از این تصویر می‌شد که هوآوی در جریان این کنفرانس و نمایشگاه IFA 2016 از دو گوشی میت اس 2 و میت 9 رونمایی کرده و شاید نسخه جدیدی از ساعت هوشمندش با نام هوآوی واچ 2 (Huawei Watch 2) را هم معرفی کند. اما ساعاتی پیش یکی از مدیران اجرایی هوآوی به طور رسمی صحت این خبر را رد کرد و عنوان داشت که این شرکت چینی به هیچ وجه قصد ندارد در نمایشگاه IFA 2016 از دو گوشی میت اس 2 و میت 9 رونمایی کند. وی اشاره داشته که در جریان نمایشگاه IFA 2016 شاهد معرفی محصول کاملا جدید و نویی از سوی هوآوی خواهیم بود. اما این محصول جدید دقیقا چه محصولی است؟

هوآوی در IFA 2016

چندی پیش شاهد انتشار شایعاتی در مورد برنامه‌ریزی هوآوی به منظور رونمایی از محصولی مرتبط با پروژه نوا (NOVA) این شرکت در جریان نمایشگاه IFA 2016 بودیم. بنا به این گزارش گفته شده بود که هوآوی در نمایشگاه IFA 2016 از یک دستگاه منحصر به فرد که مربوط به بانوان می‌شود رونمایی خواهد کرد و این دستگاه هوشمند با پروژه نوای هوآوی در ارتباط است. همچنین گفته شده که این دستگاه هوشمند اختصاصی بانوان با همکاری یکی از بازیگران خانم معروف چینی به نام Guan Xiaotong معرفی می‌شود و شاید وی در کنفرانس مطبوعاتی روز یکم سپتامبر هوآوی هم حضور یابد.

هنوز به طور قطع نمی‌دانیم که دستگاه مورد نظر هوآوی که به طور اختصاصی برای بانوان طراحی شده چه نوع محصولی خواهد بود. نمی‌توانیم مدعی شویم که دستگاه مد نظر حتما یک گوشی، یا ساعت هوشمند است چرا که پروژه نوای هوآوی شامل زیرشاخه‌های مختلفی می‌شود. به عنوان مثال هوآوی در سال 2015 از اولین چیپ شبکه 64 بیتی و بهره‌مند از لیتوگرافی 16 نانومتری و تکنولوژی FinFET خود به عنوان بخشی از پروژه نوا رونمایی کرد. بنابراین به واقع نمی‌توان پیش‌بینی کرد که محصول جدید هوآوی برای نمایشگاه IFA 2016 که به طور اختصاصی برای بانوان طراحی شده چه محصولی خواهد بود!

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟