22/07/1396 - 09:54
10مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته سوم مهرماه
در هفته‌ای که گذشت مطالب راهنمای خرید و آموزش شبکه پربازدیدترین‌های سایت شبکه بودند و مقالات راهنمای خرید گوشی، ترفند و موفقیت در رده های بعدی پربازدیدهای شبکه قرار گرفتند.

راهنمای خرید و استفاده از سرویس‌ TD-LTE

در مقاله "اینترنت TD-LTE چیست؟" با جدیدترین و پرسرعت ترین سرویس اینترنت ثابت آشنا شدیم. قطعاً پس از آشنایی با سرویس جذاب و پرسرعت TD-LTE، تمایل به استفاده از این سرویس دارید. اما مرحله بعد چیست و باید چه اقداماتی برای رسیدن به پرسرعت‌ترین اینترنت موجود در ایران انجام داد؟


راهنمای خرید بهترین گوشی‌های 1 تا 1.3 میلیون (مهر 96)

اگر بودجه‌ای در حدود 1.3 میلیون تومان را برای خرید یک گوشی جدید و نو اختصاص داده‌اید، این مقاله راهنمای مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین گوشی‌های هوشمندی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید با صرف بودجه‌ای مابین 1 تا 1.3 میلیون تومان آن‌ها را خریداری نمایید. با سایت شبکه همراه باشید.


گذرواژه شبکه وای‌فای را در iOS 11 به‌سادگی به‌اشتراک بگذارید

اگر یکی از دوستان قصد استفاده از وای‌فای خانگی شما را داشته باشد، iOS 11 ساده‌ترین و آسان‌ترین راه را برای اشتراک‌گذاری گذرواژه وای‌فای فراهم کرده است. برای انجام این کار فقط احتیاج به چند ترفند کوچک دارید. با این ترفندها آشنا شوید.


آموزش کار با آیفون ایکس اپل (iPhone‌X)

همانطور که می‌دانید اپل در آیفون ایکس سبک طراحی جدیدی را به کار برده است. صفحه نمایش این آیفون تقریبا کل پنل جلویی دستگاه را در بر می‌گیرد و دکمه هوم (Home) از گوشی حذف شده است. اما چگونه بدون دکمه هوم می‌توانیم از آیفون ایکس اپل استفاده کنیم؟ به بیان دیگر کارایی‌هایی که به واسطه وجود دکمه هوم آیفون در اختیارمان قرار می‌گرفت، با حذف این دکمه چگونه ارائه می‌شوند؟ 


چگونه می‌توانیم دستگاه اندرویدی یا iOS خود را بدون کابل به ویندوز 10 متصل کنیم؟

با عرضه به‌روزرسانی Fall Creators که تقریبا یک هفته دیگر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت مایکروسافت به کاربران اجازه خواهد داد تا دستگاه‌های iOS و اندرویدی خود را به کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز 10 متصل (یا به عبارت دقیق‌تر لینک) کرده و از ویژگی Continue on PC استفاده کنند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا صفحات وب را بدون آن‌که به کابل USB یا دیگر ملزومات شبکه نیازی داشته باشید از تلفن خود به کامپیوتر شخصی انتقال دهید.


آیا MU-MIMO ظرفیت وای‌فای را افزایش می‌دهد؟

بسیاری از روترها (مودم‌ها) تنها می‌توانند هم‌زمان با یک دستگاه تبادل داشته باشند. در صورتی که بیش از یک دستگاه به روتر متصل باشد، باید یک صف برای آن‌ها در نظر گرفته شود و بر اساس نوبت سرویس‌دهی شوند. MU-MIMO فناوری است که به بیش از یک دستگاه‌ اجازه می‌دهد به‌صورت هم‌زمان با یک اکسس‌پوینت انتقال داده انجام دهند.


اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، از اشتباهات رایج زبان بدن دوری کنید

اگر شما هم مثل همه افراد مسئولیت‌پذیری هستید که شش روز هفته را کار می‌کنند به این امید که روزی در شغل ترفیع بگیرند و همواره سعی می‌کنند هر گونه وظیفه محول شده را فراتر از انتظارات رییس خود انجام دهند و مهم‌تر از آن همیشه 20 دقیقه زودتر از زمان آغاز به کار در محل کار خود حاضر می‌شوند بهتر است بدانید که همه چیز در خوب کار کردن خلاصه نمی‌شود.


راهنمای خرید: آیا خرید پیکسل‌های جدید گوگل درست است؟ 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا خرید هر یک از دو گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) یا گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) انتخاب درستی است یا خیر؟ ما در این مقاله به 15 مسئله مهم مرتبط با این دو اسمارتفون اشاره می‌کنیم که حتما باید پیش از خریدشان آن‌ها را در نظر بگیرید. 


آیا وای فای شما هک شده است؟

اگر از اینترنت ADSL استفاده می کنید، قطعاً مواقعی با کاهش حجم عجیب از اکانت خود مواجه شده اید و حتی گاهی اوقات ظن خود را به سمت سرویس دهنده خود برده اید. اما آیا سیستم سرویس دهنده حجم خوری می کند و یا ممکن است وای فای شما هک شده باشد؟


شش گام برای غلبه بر فرسودگی شغلی!

شما به عنوان یک کارآفرین، موتور رشد انسانی کسب و کار خود هستید. این شغل شماست که با ایده‌های متحول‌کننده و انرژی فوق بشری، کارهای خارق‌العاده و شگفت‌انگیز انجام دهید. خوب انجام این کارها ضمیری سالم می‌طلبد.

ایسوس

نظر شما چیست؟