16/10/1396 - 13:20
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از راهنمای‌خرید گوشی تا امنیت اندرویدی
در هفته گذشته مطلب آینده کسب و کارهای اینترنتی که بر پایه شبکه‌های اجتماعی بنا شده‌اند پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و مطالب آموزشی و راهنمای خرید نیز در رده‌های بعدی پربازدیدهای شبکه قرار گرفتند. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

آیا با رفع فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام، کسب وکارهای اینترنتی دوباره فعال می‌شوند؟

تلگرام و اینستاگرام دیگر تنها یک اپلیکیشن پیام‌رسان نیستند بلکه به بازاری برای انواع کسب و کارها تبدیل شده‌اند. فیلترینگ این بازار چه تاثیری بر اقتصاد مردم می‌گذارد؟

ادامه مطلب


بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمت کمتر از 550 هزار تومان

اگر بودجه‌ای در حدود 550،000 تومان دارید و به گوشی‌های برند سامسونگ هم علاقمند هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگی بپردازیم که قیمت آن‌ها نهایتا تا 550،000 تومان باشد. 

ادامه مطلب


چگونه می‌توانیم چند سیستم‌عامل روی حافظه فلش نصب کنیم؟

در این مقاله ما به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید یک حافظه فلش با قابلیت اجرای چند سیستم‌عامل ویندوز و همچنین لینوکس را ایجاد کنید. بدون شک در اختیار داشتن یک حافظه فلش با قابلیت بوت چندگانه به‌طوری که بتواند سیستم‌عامل‌های مختلفی را اجرا کند یک قابلیت ارزشمند به شمار می‌رود.

ادامه مطلب


چگونه مشکل عدم اتصال به اینترنت موبایلی در اندروید را حل کنیم؟

تقریبا اکثر کاربران گوشی‌های اندرویدی با اتصال به اینترنت موبایلی مشکل دارند. به‌طوری‌که اتصال موبایلی روی گوشی آن‌ها به درستی کار نمی‌کند. دلایل متعددی باعث عدم برقراری ارتباط می‌شوند. ما در این مقاله تعدادی از این مشکلات را همراه با راه‌حل‌های آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب


۱۱ آنتی‌ویروس برتر اندرویدی برای سال 2018

اگر از گوشی اندرویدی خود برای اتصال به اینترنت و دانلود فایل‌ها استفاده می‌کنید بدون تردید به یک آنتی‌ویروس قدرتمند نیاز دارید. آنتی‌ویروسی که به بدافزارها اجازه ندهد به‌طور مخفیانه به گوشی شما وارد شده، داده‌های حساس بانکی شما را به سرقت یا مهم‌تر از آن عکس‌های شخصی شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک قرار دهند.

ادامه مطلب


چگونه در آپدیت جدید تلگرام همزمان چند اکانت داشته باشیم؟

در جدیدترین آپدیت تلگرام (نسخه 4.7) امکان افزودن چند اکانت به این پیام رسان افزوده شد. تا پیش از این برای داشتن 2 اکانت تلگرام ناچار به نصب اپ‌های شخص ثالث بودیم که برخی از آنان امنیت هم نداشت. در ادامه نحوه افزودن اکانت‌های جدید به تلگرام را آموزش می‌دهیم.

ادامه مطلب


چگونه سرعت انتقال داده از فلش درایو را افزایش دهیم

اگر کامپیوتر یا لپ‎تاپ شما تنها از درگاه قدیمی‎ USB 2.0 استفاده می‎کند، احتمالا برای نقل و انتقال فایل‎های سنگین مثل ویدیو به فلش درایو جدید خود با مشکل کاهش سرعت مواجه خواهید شد. شما نمی‎توانید از حداکثر قابلیت سرعت یک فلش درایو USB 3.0 روی کامپیوتر USB 2.0 استفاده کنید، اما با چند روش می‎توانید سرعت درگاه قدیمی‎ USB 2.0 را تا دو برابر افزایش دهید.

ادامه مطلب


راهنمای خرید بهترین گوشی‌های 500 تا 800 هزار تومانی 

در این راهنمای خرید به شما کمک می‌کنیم که به خاطر کمبود بودجه، حسرت عدم دسترسی به امکانات خوب را نخورید. مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در این متن، از قید نام محصولات شرکت‌های تازه‌وارد چینی صرف نظر کرده‌ایم و تنها محصولاتی را ذکر کرده‌ایم که ساخت برندهای معتبر و مورد اعتماد بازار باشند.

ادامه مطلب


این 11 شغل سودآور در گذر زمان به آرامی ناپدید خواهند شد

بسیاری از مشاغل امروز در آینده منسوخ شده و از بین می‌روند. نکته جالب توجهی که وجود دارد این است که بعضی از این مشاغل در گروه پر درآمدها قرار می‌گیرند. به‌تازگی فهرستی از 11 شغل پر درآمد جهان که تا سال 2026 به آرامی به حاشیه خواهند رفت منتشر شده و گفته می‌شود حقوق و دستمزدهای آن‌ها چیزی حدود 6.4 میلیارد دلار خواهد بود. شاید تعجب کنید که چرا برنامه‌نویسی در این فهرست قرار گرفته، اما اگر پیشرفت‌های هوش مصنوعی را بررسی کنید دیگر تعجب نخواهید کرد.

ادامه مطلب


چرا نوکیا 8 یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی فعلی است؟

یکی از گوشی‌های اندرویدی با کیفیتی که شاید کمتر در مورد آن شنیده باشید یا کمتر به آن توجه کرده باشید گوشی هوشمند نوکیا 8 است. این گوشی یک پرچمدار اندرویدی عالی و نسبتا مقرون به صرفه محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم مشخص کنیم که چرا نوکیا 8 یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی فعلی بازار است.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟