14/11/1396 - 12:45
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - ازسرعت وای‌فای تا او
در هفته گذشته مطالب تکنیک‌های وای‌فای، معرفی کانال تلگرام و مقایسه بسته‌های اینترنت همراه جزء پربازدیدترین مطالب سایت شبکه بودند. در ادامه نگاهی می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

چگونه به یک سیگنال وای‎فای بهتر با کمترین میزان تداخل در شبکه بی‌سیم دست پیدا کنیم

مثل همه فناوری‎های پیشرفته، وای‎فای نیز شبیه معجزه به نظر می‎رسد. اما معجزه‎ای در کار نیست، اینها فقط امواج رادیویی هستند. مجموعه گسترده‎ای از عوامل می‎تواند با این امواج رادیویی تداخل ایجاد کرده و باعث ضعیف‎تر و غیر قابل اطمینان شدن اتصال بی‎سیم شما شود. یک نکته کلیدی برای ارتقای امواج شبکه بی‎سیم تعیین یک مکان مناسب برای قرار دادن روتر شما و کم کردن تداخل با سایر شبکه‎های بی‎سیم پیرامون و لوازم خانگی است.
ادامه مطلب


معرفی 10 کانال تلگرامی منتخب آموزش کامپیوتر و موبایل

در این مطلب قصد داریم چندین کانال مفید تلگرام در حوزه آموزش کامپیوتر و موبایل را معرفی کنیم.

ادامه مطلب


71 دستور مهم خط فرمان ویندوز که هر کاربری باید آن‌ها را بداند

محیط خط فرمان ویندوز نه تنها به شما اجازه می‌دهد به شکل سریعی دستورات را اجرا کنید، بلکه این امکان را می‌دهد که با صرف کمترین زمان ممکن این‌کار را انجام دهید.

ادامه مطلب


بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های فعلی بازار را بشناسید 

اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید و از نظر بودجه هم با محدودیتی مواجه نیستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله لیستی از بهترین گوشی‌های فعلی موجود در بازار را براتان ارائه می‌کنیم. مطمئن باشید گوشی که شما در آینده می‌خرید یکی از گوشی‌هایی است که در این راهنمای خرید معرفی می‌شود!

ادامه مطلب


جدول مقایسه اینترنت هفتگی همراه سه اپراتور برتر کشور (بهمن 96)

اگر می‌خواهید بدانید کدام اپراتور بهترین بسته اینترنت هفتگی را ارائه می‌دهد، حتما در ادامه جدول مقایسه اینترنت 7 روزه ایرانسل، همراه اول و رایتل را ببینید.

ادامه مطلب


 

 

چگونه پس از فراموش کردن رمز یا الگوی گوشی، قفل آن را باز کنیم

ما انسانیم و فراموشی خصلت بارز ما است. روشن گذاشتن چراغ، جا گذاشتن کلید ماشین و فراموش کردن الگوی قفل موبایل یا رمز آن چیزهایی است که خواه و ناخواه اتفاق می‎افتد. متاسفانه این مورد آخر کمی‎ دردسر ساز است و باعث می‎شود تا شما دیگر نتوانید به تبلت یا تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید. اما خوشبختانه روش‎هایی وجود دارد که از طریق آن می‎توانید صفحه قفل را رد کرده و به دستگاه خود وارد شوید.

ادامه مطلب


قابلیت جدید تلگرام: TDLib، شخصی سازی تلگرام تا بینهایت!

بعد از Telegram API حالا نوبت به TDLib رسیده است تا به کاربران اجازه شخصی‌سازی تلگرام را بدهد.

ادامه مطلب


این 9 راهکار سرعت تلفن همراه شما را افزایش می‌دهند

اولین باری که گوشی اندرویدی خود را روشن می‌کنید، سرعت بسیار بالایی دارد. اما به مرور زمان سرعت آن به آرامی کاهش پیدا می‌کند. این یک مشکل شایع است، در نتیجه جای نگران نیست. ما در این مقاله راهکارهایی به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید سرعت گوشی اندرویدی خود را افزایش دهید.

ادامه مطلب


این 5 افسانه بهره‌وری را باور نکنید!

"اگر هویج بخوری، دیدت تقویت می‌شه"، " اگر نزدیک تلوزیون بنشینی چشم‌هایت ضعیف می‌شه"، وقتی بچه بودیم دائم عبارت‌هایی از این دست را از والدین و اطرافیان می‌شنیدیم و آن‌ها را باور داشتیم. حالا که بزرگتر و ( احتمالاً) عاقلتر شده‌‌ایم، باعث تعجب است که هنوز هم گرفتار برخی از این افسانه‌ها و حرف‌ و حدیث‌های ساختگی هستیم که بسیار هم عمومیت دارند.

ادامه مطلب


نگاهی به فیلم her، از بین رفتن مرز بین عشق مجازی و حقیقی

فیلم her یکی از برترین فیلم‌های سال 2013 است. کارگردان و نویسنده این فیلم «اسپایک جونز» است که کارنامه قابل قبولی در ساخت فیلم‌های جذاب دارد. داستان فیلم her در مورد ورود هوش مصنوعی به زندگی عاطفی انسان است.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟