به نقل از سایت بلژیکی
24/02/1398 - 15:10
مارک ویلموتس با دو دستیار به زودی راهی ایران می شود
هر لحظه اخبار مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داغ‌تر می‌شود و گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب مارک ویلموتس بلژیکی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. در آخرین خبر یک سایت بلژیکی ادعا کرده که مارک ویلموتس با دو دستیارش به زودی راهی تهران خواهد شد. هنوز فدراسیون فوتبال درباره حضور مارک ویلموتس و معاون و 2 دستیار او در ایران واکنشی نشان نداده است.

سایت بلژیکی «sure 7» مدعی شد که مارک ویلموتس بلژیکی همراه با 2 دستیار خود این هفته راهی تهران خواهد شد تا با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد نهایی را امضا کرده و سکان دار تیم ملی فوتبال ایران را برای رسیدن به جام جهانی 2022 قطر باشد.

واکنش فدراسیون فوتبال ایران به حضور مارک ویلموتس همراه با دو دستیار در ایران

تا روز یکشنبه گذشته نفراتی چون ادووکات، رنارد و فن ماوریک گزینه هدایت تیم ملی ایران بودند اما اخبار رسانه‌های مختلف توافق با مارک ویلموتس را نهایی دانستند. به نقل از رسانه‌های مختلف رییس فدراسیون فوتبال ایران در ترکیه دیداری با مارک ویلموتس داشته است و او این هفته راهی ایران می‌شود اما تاکنون فدراسیون فوتبال به طور رسمی هیچ خبری را مبنی بر حضور مارک ویلموتس و دستیارانش در ایران تایید نکرده است.

سابقه فوتبالی مارک ویلموتس در سال‌های اخیر

این مربی 50 ساله که سابقه فعالیت سیاسی با حضور 2 ساله (طی سال های 2003 تا 2005 ) در مجلس سنای بلژیک را هم دارد، در مربیگری فوتبال اما چه با تیم ملی کشورش و چه با تیم ساحل عاج کارنامه درخشان و فوق‌العاده‌ای نداشته است؛ او در جام جهانی 2014 برزیل، تیم قدرتمندی را در اختیار داشت اما حریف قدرتمندی را از پیش رو برنداشت و در ساحل عاجل هم موفق نبود. 
مارک ویلموتس تیم ملی بلژیک را در ژوئیه 2016 و تیم ملی ساحل عاج را در نوامبر 2017 ترک کرده و تاکنون سرمربی هیچ تیمی نبوده است.
در حال حاضر اظهار نظرها درباره مارک ویلتموتس نزدیک ترین گزینه به عنوان سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران ادامه دارد و برخی بر این باورند که این سرمربی کارنامه درخشانی ندارد. از سوی دیگر برخی عقیده دارند که مارک ویلموتس در حال حاضر می‌تواند به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند. مارک ویلموتس بلژیکی زمانی دستیار ژرژ لیکنز بلژیکی سرمربی کنونی تیم تراکتورسازی تبریز نیز بوده است. 

ایسوس

نظر شما چیست؟