نمایشگاه الکامپ 2019
30/04/1398 - 05:50
تلفن اینترنتی نکسفون چیست و برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟
در نمایشگاه الکامپ 2019 به سراغ غرفه تلفن اینترنتی نکسفون رفتیم و مهندس دیلمی توضیحات کوتاه و مفیدی در باره تلفن‌های اینترنتی نکسفون داد. در ادامه ویدیوی توضیحات را تماشا کنید.

درباره تلفن اینترنتی نکسفون

نکسفون، جدیدترین راهکار تلفن اینترنتی هوشمند و یکپارچه در کشور است. جایگزینی امن برای تلفن‌های سنتی است، ارتباطات سازمانی را تسهیل کرده‌ و هزینه‌های سازمانی به میزان شگفت‌آوری کاهش داده‌است. نکسفون برخلاف PBXهای سنتی که بر روی یک سیستم‌عامل اختصاصی و محدود عمل می‌کنند، بر اساس ویژگی‌های نرم‌افزاری باقابلیت توسعه و با استفاده از زیرساخت ابری و سخت‌افزارهای قدرتمند پایه‌گذاری شده است. سرویس  تلفن اینترنتی نکسفون هم مناسب شرکت‌های کوچک و متوسطی است که مایل‌اند هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش دهند، و هم به شرکت‌های بزرگ یاری می‌رساند تا با دستیابی به راهکاری متمرکز و منعطف، گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها، ارتباطات درون و برون سازمانی را مدیریت کنند.

تلفن اینترنتی نکسفون پرو

تلفن اینترنتی نکسفون پرو (Hosted PBX) راهکار استفاده از مرکز تلفن IP است که تحت سرورهای ابری رسپینا میزبانی می شود. تمام مسئولیت های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، نگهداری و همچنین حفظ امنیت اطلاعات بر عهده‌ی نکسفون و شرکت داده پردازی رسپینا است. به همین دلیل گزینه مناسبي براي تسهيل مناسبات اداري، اقتصادي و اجتماعي پيش رو قرار می دهد و علاوه بر اين مزايا راه اندازی و استفاده از اين سرویس بسيار آسان است.

تلفن اینترنتی نکسفون پرایم

تلفن اینترنتی نکسفون پرایم (SIP Trunk) پروتکلی جهت برقراری بیش از یک مکالمه‌ی تلفنی هم‌زمان با استفاده از شبکه‌ی IP است. پروتکل SIP یک پروتکل سیگنالینگ است که کلیه مسائل مربوط به شروع، برقراری و مدیریت یک تماس را از آغاز تا پایان دربرمی گیرد. ظرفیت نامحدود تماس‌های هم‌زمان و عدم محدودیت‌های جغرافیایی راهکار پرایم به راهکاری انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیری تبدیل کرده است.

ایسوس

نظر شما چیست؟