14/06/1399 - 01:15
نتیجه بازی تراکتور و استقلال  - قهرمان فینال جام حذفی فوتبال 99
فینال جام حذفی فصل 98- 99 امروز پنجشنبه 13 شهریور 1399 برگزار شد.

قهرمان فینال جام حذفی فوتبال 99 

  • دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی به پایان رسید و تیم تراکتورسازی تبریز قهرمان فینال جام حذفی فوتبال 99 شد.
  • این بازی در نهایت با برتری 3 بر 2 تراکتور به پایان رسید. تراکتور با این قهرمانی موفق شد برای دومین بار قهرمان جام حذفی شود. شاگردان الهامی با این پیروزی توانستند به طور مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

نتیجه بازی نیمه اول تراکتور- استقلال در فینال جام حذفی 99

تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز امروز (پنجشنبه) 99/6/13 از ساعت 18:15 در ورزشگاه‌ امام رضا (ع) شهر مشهد مقدس به مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند (45 - ارسلان مطهری)، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری‌.

نیمه اول بازی

بازی با 6 دقیقه تاخیر آغاز شد.

دقیقه 18(گل): محمدرضا خانزاده در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ و موفق شد با ضربه‌ای دقیق و از بالای سر حسینی آن را تبدیل به گل کند تا تراکتور با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 21: آرش رضاوند در موقعیت شوتزنی قرار گرفت اما خواست به اسماعیلی پاس دهد که توپ را به اشتباه به بیرون زد و موقعیت گلزنی برای استقلال از دست رفت.

دقیقه 35(گل): پاس خوب حاج‌صفی به دژاگه این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد و او توانست به سختی توپ را تبدیل به گل کند و تراکتور را دو بر صفر تا اینجا پیش بیندازد.

 دقیقه ۴۲(گل)آشفتگی دفاع استقلال و خروج نامطمئن حسین حسینی باعث شد سانتر اشکان دژاگه از جناح راست به تیر دوم روی سر اکبر ایمانی فرود بیاید و این بازیکن با ضربه سر دروازه استقلال را برای بار سوم باز کند.

  • بازی استقلال و تراکتور در نیمه اول با پیروزی 3 بر صفر شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید.
  • تراکتور سازی تبریز: 3
  • استقلال تهران : 0

نیمه دوم بازی

دقیقه 50(گل): گل اول استقلال توسط قائدی با ضریبه سر به ثمر رسید.

دقیقه 66(اخراج): ساکت الهامی به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه 79(گل): ارسال وریا غفوری با پای چپ برای ارسلان مطهری، با ضربه سر این بازیکن همراه و دروازه تراکتور برای بار دوم باز شد.

دقیقه 1+90: احسان حاج‌صفی با کارت زرد داور جریمه شد.

  • بازی استقلال و تراکتور در نیمه دوم با پیروزی 3 بر 2 شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید و تیم تراکتور قهرمان فینال جام حذفی فوتبال 99 شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟