ثبت‌نام و دریافت *سیم‌کارت آموزشی* آموزش آنلاین- سال تحصیلی 99- 1400
18/06/1399 - 06:37
 راهنمای دریافت "بسته اینترنت رایگان شاد" برای معلمان در سال تحصیلی 99- 1400
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح جزئیات ارائه "بسته اینترنت رایگان شاد" برای معلمان گفت: اینترنت رایگان 600 هزار معلم را تمدید می‌کنیم تا در آموزش مجازی هزینه‌ای را پرداخت نکنند. ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با آغاز سال تحصیلی 99- 1400 و در راستای حمایت از معلمان، ایجاد دسترسی آسان به آموزش آنلاین در شرایط کرونا را فراهم کرد.

اینترنت رایگان برای معلمان سال تحصیلی 99- 1400

آذری جهرمی:

  • یک معلم در یک کلاس معمولاً دارای 30 تا 40 دانش‌آموز است که مصرف اینترنت برای وی بالا می‌رود؛ بنابراین از فروردین ماه بسته اینترنتی 20 گیگی سه ماهه به آنها ارائه کردیم.
  • برای اینترنت معلمان دو اقدام اساسی انجام شد، همه مدارس در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و بنابراین  استفاده از اینترنت در این شبکه رایگان است؛ روز شنبه 99/6/15 مصرف اینترنت 5 گیگابیت بود به نسبت آنچه برای آنها در نظر گرفته‌ایم ناچیز بود اما برای روز اول شروع خوبی بود.
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: بسته اینترنتی که فروردین ماه به 600  هزار نفر از معلمان ارائه کردیم را در سال تحصیلی 99- 1400 تمدید می‌کنیم که تا معلمان هزینه‌ای برای آموزش مجازی پرداخت نکنند.

اینترنت رایگان ایرانسل ، در حمایت از دانش‌آموزان و آموزگاران سال تحصیلی 99- 1400

  • در راستای حمایت از دانش‌آموزان و آموزگاران و ایجاد دسترسی آسان به آموزش مجازی در شرایط کرونا، اینترنت مصرفی در اپلیکیشن شاد برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود. در طول استفاده از اپلیکیشن شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌شود.

ثبت نام اینترنت رایگان معلمان- شهریور 99

  • جهت اطلاع از نحوه‌ی ثبت نام اینترنت رایگان معلمان- شهریور 99 اینجا کلیک نمایید.

پیشنهاد ویژۀ «دانا پلاس» ایرانسل

ایرانسل با ارائۀ زیرساخت آموزش آنلاین دانا پلاس، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین از این طریق را در اختیار مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزشی قرار داده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دانا پلاس به نشانی plus.danaapp.ir ، به مدت یک ماه از امکان استفادۀ رایگان از بستۀ 925 هزار تومانی ویژۀ مدارس استفاده کنند.

ثبت‌نام و دریافت *سیم‌کارت آموزشی* آموزش آنلاین ایرانسل- سال تحصیلی 99- 1400

 

ایسوس

نظر شما چیست؟