17/03/1400 - 22:15
ساعت پخش والیبال ایران و آمریکا- لیگ ملت های والیبال 2021
لیگ ملت‌ های والیبال 2021 در حال برگزاری است و بازی‌های تیم والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها به میزبانی شهر صربستان در حال پیگیری است. ما در اینجا برترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که پخش زنده بازی‌ والیبال ایران و آمریکا در لیگ ملت‌ های والیبال 2021 را پوشش می‌دهند را گردآوری کرده‌ایم. برای تماشای پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آمریکا بر روی لینک‌هایی که در ادامه مطلب آمده است کلیک کنید.

بازی والیبال ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال 2021

  • هفته دوم از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در شرایطی به پایان رسید که ایران برخلاف سه بازی اش در هفته نخست، موفق شد هر سه رقیب هفته دوم را از پیش رو بردارد. شاگردان آلکنو، لیگ ملت‌ها را با دو شکست برابر ژاپن و روسیه آغاز کردند و درست در آخرین بازی از هفته نخست موفق شدند هلند را از پیش رو بردارند.
  • در هفته دوم، اما همه چیز به سود تیم ملی والیبال ایران رقم خورد؛ آن‌ها ابتدا از سد کانادا عبور کردند و بعد هم ایتالیا، میزبان این دوره از رقابت‌ها را از پیش رو برداشتند. سرانجام هم شب گذشته موفق شدند در سومین بازی از هفته دوم، با نتیجه 3 برصفر از سد بلغارستان عبور کنند. نتایج به گونه‌ای رقم خورد که ایران حالا 4 برد متوالی در لیگ ملت‌های والیبال دارد.
  • تیم ملی والیبال ایران بعد از چند روز استراحت، باید مهیای هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال شود که قرار است از روز چهارشنبه همین هفته برگزار شود.

تاریخ و ساعت بازی والیبال ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال 2021

  • تاریخ: چهارشنبه 19 خرداد ماه 1400
  • ساعت: 20:30

سایت‌های پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آمریکا در لیگ ملت‌ های والیبال 2021

پخش زنده و آنلاین والیبال ایران و آمریکا: شبکه سه از طریق سایت شبکه سه

پخش زنده و آنلاین والیبال ایران و آمریکاشبکه سه از طریق سایت صدا و سیما

پخش زنده و آنلاین والیبال ایران و آمریکاشبکه سه از طریق سایت تلوبیون

اپلیکیشنهای پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آمریکادر لیگ ملت‌های والیبال 2021 

تماشای پخش زنده و آنلاین بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال 2021 بر روی گوشی همراه می‌تواند برای آن‌هایی که در زمان پخش بازی‌های مدنظرشان در خانه نیستند، یک گزینه عالی باشد. خوشبختانه در چند سال اخیر، به لطف افزایش سرعت اینترنت همراه، دسترسی به تلویزیون‌های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید این اپ‌ها را دانلود کرده و از تماشای پخش زنده و آنلاین والیبال ایران و آمریکادر لیگ ملت‌های والیبال 2021 لذت ببرید.

اپلیکیشن تلوبیون: پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آمریکا

اپلیکیشن آنتن: پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آمریکا

اپلیکیشن آیو: پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آمریکا

ایسوس

نظر شما چیست؟