31/05/1400 - 12:48
ثبت نام واکسیناسیون کارگران
مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد. در ادامه به راهنمای ثبت نام واکسیناسیون کارگران اشاره شده است.

 آغاز ثبت نام واکسیناسیون کارگران

امید ساعی مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران:

  •  در روز ملی حمایت از صنایع کوچک مبنی بر صیانت از سلامت قشر کارگر و شاغلان کارخانجات و واحدهای تولیدی، پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور راه اندازی شد.
  •  گروه‌های سنی اعلام شده در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به‌علاوه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و جانبازان می‌توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده در این مناطق، واکسن کرونا مورد نظر خود را انتخاب و دریافت کنند.
  • هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی با دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی برخی استان‌ها، از جمله خراسان رضوی که در پنجمین موج طغیان ویروس کرونا از شرایط حادی برخوردار است، کارگران خط تولید و پشتیبانی تولید واحدهای صنعتی و تولیدی متولد سال 1360 و قبل از آن زیر پوشش طرح واکسیناسیون قرار گرفته‌اند.

مطلب پیشنهادی

راهنمای ثبت نام واکسن کرونا
با شرط داشتن پرونده الکترونیک سلامت

واکسن کرونا کارگران رایگان می‌باشد

  •  هزینه دریافت واکسن کرونا برای تمامی کارگران و شاغلان کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور رایگان است و گروه‌های سنی اعلام شده در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به‌علاوه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و جانبازان می‌توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده در این مناطق، واکسن کرونا مورد نظر خود را انتخاب و دریافت کنند.

راهنمای ثبت نام واکسیناسیون کارگران

  • جهت ثبت نام واکسن کرونا برای کارگران روی تصویر زیر کلیک نمایید.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟