18/06/1400 - 14:35
 پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان/ لیگ قهرمانان آسیا 2021
اگر قصد تماشای پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارید در ادامه این مطلب معرفی برترین سایت‌ها و اپ‌هایی که بازی پرسپولیس ایران -استقلال تاجیکستان را مستقیم، زنده و آنلاین پخش می‌کنند را مشاهده می‌نمایید.

تیم‌های صعود‌کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021

  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز جمعه 26 شهریور و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می شود.
  • روزنامه الاقتصادیه عربستان نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است تا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را روز جمعه آینده (26 شهریور) در کوالالامپور و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار کند. این مراسم 48 ساعت پس از پایان مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات که روز چهارشنبه هفته آینده به پایان می رسد، برگزار کند.
  • انتظار می رود که عربستان سعودی میزبان بازی های مراحل یک چهارم نهایی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر)، نیمه نهایی در 19 اکتبر (27 مهر) و بازی فینال در 23 نوامبر (2 آذر) باشد. ضمن اینکه مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی برای تیم های شرق آسیا در کره جنوبی و در تاریخ های 17 و 20 اکتبر برگزار می شود.
  • علاوه بر این، از فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) نیز از مرحله یک چهارم نهایی تا فینال استفاده می شود. هزینه کلی استفاده از VAR بیش از 25 هزار دلار خواهد بود. ضمن اینکه هزینه استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برای هر بازی، 3600 دلار است.
  • طبق قوانین و مقررات مسابقات، لیست باشگاه های واجد شرایط از مرحله یک هشتم نهایی تا دیدار فینال تغییر نخواهد کرد و تیم ها باید با لیستی که دو روز پیش مهلت ارسال آن به پایان رسید، در مسابقات حاضر شوند. ضمن اینکه جمعه هفته آینده AFC هویت شهر عربستانی را که مسابقات در آن برگزار می شود، از جمله دیدار فینال را اعلام خواهد کرد که به احتمال فراوان شهر ریاض خواهد بود.

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

 پرسپولیس 1 - 0 استقلال تاجیکستان

  • در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس مهمان استقلال تاجیکستان بود و توانست با گل دقایق پایانی مهدی ترابی از سد استقلال عبور کند.
  • پرسپولیس تیم ناشناخته و با انگیزه استقلال تاجیکستان را در حضور تماشاگران‌شان و در شرایطی که چمن مصنوعی ورزشگاه مرکزی تاجیکستان کار را برای سرخ‌ها سخت کرده بود شکست داد و مانند سال گذشته در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا حضور خواهد داشت.
  • سرخ‌ها باید برای برگزاری بازی مرحله یک چهارم به عربستان سفر کنند و بازی‌ها متمرکز در ریاض برگزار خواهد شد. نماینده ایران باید منتظر سوت پایان دو دیدار باقی مانده این مرحله و مشخص شدن دو حریف احتمالی دیگرش به جز الهلال باشد.
  • النصر تنها چند دقیقه تا پیروزی مقابل تراکتور و صعود به یک چهارم فاصله دارد. صعود الهلال قطعی شده و از بین دو تیم اماراتی الوحده و الشارجه یک تیم صعود خواهد کرد.
  • با توجه به برتری النصر قرعه ایده‌آل برای یحیی و تیمش رو در رو شدن دو رقیب سنتی و همیشگی یعنی النصر و الهلال و مصاف پرسپولیس با تیمی اماراتی است. دو تیم عربستانی شرایط بسیار خوبی از لحاظ مهره و آمادگی دارند و رو به رو شدن با آنها می‌تواند کار صعود به نیمه نهایی را دشوارتر کند. از طرف دیگر سرخ‌ها در دو سال اخیر در مراحل گروهی مقابل الشارجه و الوحده پیروزی‌های خوبی به دست آورده و قرعه ایده آل در این مرحله می‌تواند مصاف با یکی از این دو تیم باشد.

بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا 2021

  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه 23 شهریور ماه 1400 در ورزشگاه جمهوری شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد.
  • طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، این دیدار از ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز می‌شود.

سایت‌های پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس- استقلال تاجیکستان/ لیگ قهرمانان آسیا 2021

پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستانشبکه سه از طریق سایت صدا و سیما

پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستانشبکه سه از طریق سایت شبکه 3

پخش زنده و آنلاین بازی  پرسپولیس - استقلال تاجیکستانشبکه سه از طریق سایت تلوبیون

اپلیکیشن‌های پخش زنده و آنلاین  پرسپولیس- استقلال تاجیکستان/ لیگ قهرمانان آسیا 2021

اپلیکیشن‌ تلوبیون: پخش زنده و آنلاین بازی  پرسپولیس - استقلال تاجیکستان

اپلیکیشن‌ تلوبیون: پخش زنده و آنلاین بازی  پرسپولیس - النصرعربستان

اپلیکیشن‌ آیوپخش زنده و آنلاین بازی  پرسپولیس - استقلال تاجیکستان

اپلیکیشن‌ آیو: پخش زنده و آنلاین بازی  پرسپولیس - النصرعربستان

تاریخ و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس- استقلال تاجیکستان/ لیگ قهرمانان آسیا 2020

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستان

  • تاریخ: ﺳﻪشنبه 23 شهریور 1400
  • ساعت: 19:30
  • ورزشگاه: جمهوری شهر دوشنبه تاجیکستان

ایسوس

نظر شما چیست؟