نزدیک‌سازی توسعه‌دهندگان اینترنت اشیا و سرمایه‌گذاران
تیم‌های برتر مسابقه سریالی «اینترنت اشیا» معرفی شدند
دور اول مسابقات سریالی اینترنت اشیا با عنوان IOT CUP هفته گذشته در دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. در این مسابقات تیم Smart Miror با محصول آینه هوشمند، تیم Boks با محصول سیستم تبلیغات دیجیتال هوشمند از اصفهان و تیم Techro با محصول سیستم مدیریت هوشمند مصرف آب به عنوان تیم‌‌های اول تا سوم انتخاب شدند.

این مسابقات با هدف به‌هم رسانی دو گروه توسعه‌دهندگان اینترنت اشیا و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به کسب‌وکارهای نوپا با مجوز و حمایت پارک فناوری پردیس  طی ۳ روز برگزار شد. در این رویداد ۱۲۵ نفر در قالب ۳۲ تیم از استان‌های مختلف کشور برای ارائه مهارت‌های توسعه‌ کسب‌وکار، توسعه‌ سخت‌افزار و توسعه‌ نرم‌افزار در حوزه اینترنت اشیا در دو بخش "ماراتون توسعه محصول (Hack Fest)" و "برنامه ارائه به سرمایه‌گذار (Pitch Fest)" به رقابت پرداختند. به گزارش فاوانیوز، تعداد ۲۰ مربی با تخصص و تجارب مرتبط با ابعاد کسب‌وکار، سخت‌افزار و نرم‌افزار اینترنت اشیا، تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد را همراهی می‌کردند تا ضمن ارائه مشاوره و انتقال تجربه به آنها، در ارتقاء محصولات تیم‌ها اثربخش باشند.

تیم‌های برتر مسابقه سریالی "اینترنت اشیاء" معرفی شدند

با توجه به اینکه هدف اصلی IOT CUP ایجاد جریان نوآوری و کارآفرینی در زمینه اینترنت اشیا است، هفت شرکت سرمایه‌گذار مرتبط با فناوری اینترنت اشیاء نیز در این مراسم حضور داشتند‌. شایان ذکر است که در این مسابقات تیم Smart Miror با محصول آینه هوشمند، تیم Boks با محصول سیستم تبلیغات دیجیتال هوشمند از اصفهان و تیم Techro با محصول سیستم مدیریت هوشمند مصرف آب به عناون برگزیدگان نهایی انتخاب شدند. همچنین شرکت روشنا با فعالیت در زمینه رشد و شتابدهی نوآوری، به‌عنوان حامی اصلی IOT CUP تأمین‌کننده جوایز نقدی این رویداد بوده است.

ایسوس

نظر شما چیست؟