استارت‌آپ‌ها بشتابند؛
ثبت‌نام رایگان استارت‌آپ‌ها برای حضور در «دومین همایش شهر هوشمند» آغاز شد!
شهر هوشمند، موضوعی مدرن و فناورانه است که در حال تثبیت جایگاه خود در میان بسیاری از کشورها است. خوشبختانه شهر هوشمند در ایران هم طرفداران زیادی دارد و برگزاری اولین همایش شهر هوشمند در ماه‌‌های گذشته، نشانگر اهمیت آن برای دست‌اندرکاران حوزه هوشمند‌سازی زندگی شهرنشینی پارسی است. قرار است تا در روزهای اول و دوم شهریورماه سال‌جاری، "دومین همایش شهر هوشمند" در تهران برگزار شود تا بسترهای لازم برای حضور و شناسایی استارت‌آپ‌های مستعد و فعال در زمینه هوشمندسازی شهرها ایجاد شود. در همین راستا، مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، از استارت‌آپ‌های علاقمند به حضور در این همایش برای ثبت‌نام دعوت کرده است.

کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند بطور رایگان حضور داشته باشند و از کلیه استارت‌آپ‌های فعال در عرصه سرویس‌های عمومی و شهری دعوت می‌شود نسبت به ارائه درخواست شرکت در "دومین همایش شهر هوشمند، زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری" که در تاریخ‌اول و دوم شهریورماه در تهران برگزار می‌شود، اقدام کنند. به این منظور، کسب‌وکارهای نوپا که موضوع فعالیت‌ آنها به هر نحو با خدمات عمومی و شهری مرتبط است، مانند سیستم حمل‌و‌نقل، خدمات عمومی، سرویس‌های واقعیت افزوده، مسیریابی، نقشه، برنامه‌های مرتبط تلفن همراه، اطلاع‌رسانی و سایر موارد می‌توانند درخواست حضور در دومین همایش شهر هوشمند را ارسال کنند.

مطلب پیشنهادی

فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری در حوزه شهر هوشمند فراهم است
رضا باقری در نشست خبری دومین همایش شهر هوشمند:

از آنجایی که ارزیابی پیشنهادها بر اساس اطلاعات استارت‌آپ و موسسان آن انجام می‌شود، لذا پیش از ارسال درخواست باید اطلاعات استارت‌آپ و موسسان آن به‌طور کامل در سایت مرکز ثبت شده باشد.به انتخاب کمیته ارزیابی این همایش، به استارتاپ برتر جایزه تعلق خواهد گرفت. استارت‌آپ‌‌های علاقمند به حضور در این همایش می‌توانند حداکثر تا تاریخ 22 مردادماه و از طریق صفحه ثبت‌نام دومین همایش شهر هوشمند به نشانی www.ictstartups.ir/fa/service/15731 اقدام کنند. همچنین سرمایه‌گذاران، متخصصان و مربیان هم از طریق این صفحه می‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در همایش و پشتیبانی اعلام کنند.
شایان ذکر است که حضور در دومین همایش شهر هوشمند رایگان بوده و برای اختصاص فضا، هیچ هزینه‌ای از شرکت‌کنندگان دریافت نمی‌شود.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟